Husk meg
Brukernavn
Passord

Stenging av tråder - irriterende moderatorer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 29 aug 07, 15:08

La inn en ny tråd "Risholt klar for Tromsø".

Tråden ble stengt med svar om at det allerede fantes en liknende tråd.

Det gjør det ikke. Det finnes en gammel tråd som heter "Roger Risholt prøvespiller i Tromsø".

Hvis det skal være konsekvent dømming her inne, så får dere jommen stenge tråden "Andreas Tegström er klar for FFK".

Håper dere skjønner at sånn flisespikking blir alt for dumt! Er irriterende at såkalt moderatorer skal plukke på andres innlegg etter eget forgodtbefinnende.

PS! Det står jo heller ikke noe om hvem av dere som er inne å sjefer, så PM blir jo umulig...

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 aug 07, 15:48
Der skal jeg jammen støtte deg... Gult kort til mod...

---------------------------

Heia FFK


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 aug 07, 15:55
yns moderator gjorde det greit jeg. trenger ikke å ha alt for mange tråder om en person. holder å poste tråden din på den om risholt prøvespiller for tromsø.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5401

Lagt til: 29 aug 07, 15:57
Var jeg som stengte tråden og helt greit at du er uenig. Grunnen til at jeg stengte den, var som jeg skrev i tråden, at det allerede finnes en tråd om Risholt, hvor det er opplyst om at han er klar for Tromsø.

Vi har tidligere fått kritikk for at det er for mange like tråder, så det var på grunn av det at jeg stengte den. Men uansett, jeg tar til meg kritikken.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 aug 07, 15:57

...Men at det går sport i for moderatorene å stenge tråder er vel ikke noen tvil...

Ellers gjør de en god jobb, ikke missforstå...

---------------------------

Heia FFK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 aug 07, 16:01

Enig i at denne stengningen var litt i overkant, siden regelen tidligere har vært "kanskje kommer"/"på prøvespill" som egen tråd og deretter "spiller klar for.." når avtalen er i boks.

De fleste moderatorene står vel listet opp på forumets hovedside?

Costanza, FFK1903, Holters, marle, morten og Planken

Rey er vel da en av de som har blitt mod. etter at disse ble listet.  Kanskje en mod/utvikler kan oppdatere denne lista?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 29 aug 07, 16:16
Endret: 29 aug 07, 16:25
Opprinnelig postet av BøgeJon
PS! Det står jo heller ikke noe om hvem av dere som er inne å sjefer, så PM blir jo umulig...

Ikke?

Forumet er moderert av: Costanza, FFK1903, Holters, marle, morten og Planken

Står på forumforsiden, men Rey manglet riktignok, så skal se om vi får lagt til ham.

For øvrig kommer trådstengingen stort sett å fortsette i samme grad som tidligere. Bare sjekk papirkurven, så bør det være forklaring nok i seg selv. Videre er det rimelig stor forskjell på en tråd om at en spiller er klar for FFK versus en tråd om at en spiller blir klar for en annen klubb. Førstnevnte blir som regel diskutert i langt større grad, slik at trådene kan være uoversiktlige og spekulative. Dermed er det greit nok med en "fresh start" når spilleren endelig er klar, slik at det i større grad kan være velkomsthilsninger.

Det er opp til moderatorene i så måte å utøve skjønn, selv om dette kan være et grensetilfelle.

Din tråd ble for øvrig opprettet ganske lenge etter de andre innleggene om at Risholt var klar for Tromsø dukket opp.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 29 aug 07, 16:58

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av BøgeJon
PS! Det står jo heller ikke noe om hvem av dere som er inne å sjefer, så PM blir jo umulig...

Ikke?

Forumet er moderert av: Costanza, FFK1903, Holters, marle, morten og Planken

Står på forumforsiden, men Rey manglet riktignok, så skal se om vi får lagt til ham.

Det står ikke hvem av dere som er inne å redigerer. Det står kun "MOD". Derfor går det heller ikke an å sende en PM hvis man er uenig i en sak.

Resten av svaret ditt kan jeg konkludere meg èn beskrivelse; "Irriterende flisespikking".

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 29 aug 07, 17:00
Endret: 29 aug 07, 17:04
Opprinnelig postet av BøgeJon
Det står ikke hvem av dere som er inne å redigerer. Det står kun "MOD". Derfor går det heller ikke an å sende en PM hvis man er uenig i en sak.

Du har et godt poeng der. Skal diskutere internt hva vi skal gjøre fremover.

Opprinnelig postet av BøgeJon
Resten av svaret ditt kan jeg konkludere meg èn beskrivelse; "Irriterende flisespikking".

Ja vel.

Da er vel egentlig denne saken ferdigdiskutert.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 aug 07, 21:08

Opprinnelig postet av Holters

Da er vel egentlig denne saken ferdigdiskutert.

På tide å stenge`n. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 sep 07, 03:49
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av BøgeJon
PS! Det står jo heller ikke noe om hvem av dere som er inne å sjefer, så PM blir jo umulig...

Ikke?

Forumet er moderert av: Costanza, FFK1903, Holters, marle, morten og Planken

Står på forumforsiden, men Rey manglet riktignok, så skal se om vi får lagt til ham.


Hvor på forumsiden står dette? det er vanskelig å finne det, jeg syns det burde stå øverst på alle førstesider og over alle tråder.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 sep 07, 06:35
Det står både på oversikten over kategoriene og når du går inn på en enkelt kategori og se oversikten over trådene. Begge steder står vi oppført i den grå horisontale linjen i bunn av siden. Kanskje ikke verdens mest synlige sted, men enkelte av oss er sjenerte!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 sep 07, 16:44
Ahaha, der så jeg det ja. Lysegrå skrift på grå bunn er ikke det enkleste å registrere nei. Ikke lett å være sjenert

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 sep 07, 18:02

Opprinnelig postet av Snæbbis
Ahaha, der så jeg det ja. Lysegrå skrift på grå bunn er ikke det enkleste å registrere nei. Ikke lett å være sjenert

Hva med rød skrift på rød bakgrunn og hvit skrift på hvit bakgrunn? Som dette?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340