Husk meg
Brukernavn
Passord

Voldskultur i Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 aug 07, 21:08

På nyhetene i dag var det oppslag om casuals-kampen i Kristiansand søndag. En ekspert ramsa opp hvilke lag som hade problemet og sa også at de var redd for at det hadde spredd seg til Vestfold og Fredrikstad. Fredrikstad?

Noen som vet noe?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 aug 07, 21:12
Ingen Voldskultur blant supporterne her da.

becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 28 aug 07, 21:26

Heia BRH...

Selvom de kanskje ikke er ute etter bråk, vil det se sånn ut...


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 28 aug 07, 21:38
nei ikke no mer BRH-diskusjon her nå, er vel 50 sider om det her et sted.. bare la det ligge.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 aug 07, 21:41
ikke begynn igjen, please........

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 28 aug 07, 22:23
Opprinnelig postet av becks723

Heia BRH...

Selvom de kanskje ikke er ute etter bråk, vil det se sånn ut...

 

Jeg syns BRH har oppført seg eksemplarisk og ser meg nøtt til å trekke tilbake og svelge mange av orda jeg har postet på forumet!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 aug 07, 23:06

Vel, jeg mente ikke BRH siden jeg mener å ha oppfatta at de ikke er for slåssing. Men hva var det "eksperten" mente med at det hadde spredd seg til Fredrikstad? Mente han BRH? Eller er det noen små-miljøer som ikke er synlig for den vanlige supporter?

Har ikke fått med meg at noen her på forumet har forsvart slåssing. Og ikke opplever jeg at noen er aggressive på borteturer heller. Så derfor virker det så teit at "eksperten" står fram på tv og klistrer et casuals-stempel på Fredrikstad.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 aug 07, 23:14
Hvem sa det var casuals her? Hvilken kanal?

Vil gjerne høre hva som ble sagt selv ...

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 aug 07, 23:18
Var på dagsrevyen på NRK. Han sa ikke at vi hadde det, men at han var engstelig for at det hadde spredd seg hit. Og når han nevner Fredrikstad ved navn og ikke bare sier at han er redd for at det har spredd seg til flere klubber, virker det mer håndfast.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 28 aug 07, 23:50

Stopp den debatten nå!

Ikke la en enkelt kommentar sette igang en hets mot en enkelt gruppe fans her i byen om de kaller seg det ene eller det andre.

 

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 29 aug 07, 08:29
Opprinnelig postet av Jonek

Stopp den debatten nå!

Ikke la en enkelt kommentar sette igang en hets mot en enkelt gruppe fans her i byen om de kaller seg det ene eller det andre.

 

  

Unnskyld meg. Det er da ingen som blir hetset her? Grunnen til mitt spørsmål er at denn "eksperten" på TV outer Fredrikstad og sier at vi muligens har et casualsproblem. Siden jeg ikke har opplevd at vi har det, lurer jeg på om han vet noe som den vanlige supporter ikke vet.

Regner med at det er bred enighet om at et voldelig casualsmiljø ikke er noe vi ønsker i forbindelse med FFK og PH. Hvis ingen kjenner til noen små spirer til et slikt miljø er alt såre vel. Det betyr antagligvis at "eksperten" har sett at BRH kaller seg ultras. I hans hode blir de da også voldelige - noe vi vet at de ikke er. Så han har bare sett utapå og ikke inni.

Da er problemet løst for min del.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 29 aug 07, 11:12
Opprinnelig postet av Morgaine
Opprinnelig postet av Jonek

Stopp den debatten nå!

Ikke la en enkelt kommentar sette igang en hets mot en enkelt gruppe fans her i byen om de kaller seg det ene eller det andre.

 

  

Unnskyld meg. Det er da ingen som blir hetset her? Grunnen til mitt spørsmål er at denn "eksperten" på TV outer Fredrikstad og sier at vi muligens har et casualsproblem. Siden jeg ikke har opplevd at vi har det, lurer jeg på om han vet noe som den vanlige supporter ikke vet.

Regner med at det er bred enighet om at et voldelig casualsmiljø ikke er noe vi ønsker i forbindelse med FFK og PH. Hvis ingen kjenner til noen små spirer til et slikt miljø er alt såre vel. Det betyr antagligvis at "eksperten" har sett at BRH kaller seg ultras. I hans hode blir de da også voldelige - noe vi vet at de ikke er. Så han har bare sett utapå og ikke inni.

Da er problemet løst for min del.

"Eksperten" hva det nå betyr, sa :" at det kanskje også finnes i Fredrikstad". "Eksperten" nenvte ikke BRH ,og da skal heller ikke vi dra inn noe mer i den suppa som eksperten antyder.

Fredrikstad med 71500 innb har garantert folk som ikke går av veien for en slåsskamp, bare les i avisene etter en helg på byen. Men det er ikke det han sikter til. Det er jo Causuals eller Hooligans han mener. Det finnes ikke i Fredrikstad.

 

Problemet er løst, eller rettere sagt at det ikke har vært noe problem. Jeg mener å ha god oversikt over fansen rundt FFK. Som sikker også du har.

Vi har Ultras i BRH, men ikke Hooligans.

Vi har PH folk som er syngende, mer eller mindre.

Vi har den fryktede kristne fan klubben Holygans, som jeg er medlem av.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 aug 07, 17:21
Mer skeptisk til kristne fanatikere enn fjortisene i BRH, ja...

... men dette kommer jo av bruken av ett negativt ladd ord, selv om VI rundt FFK vet at det er snille gutter, så er det ikke sikkert at alle utenforstående synes det er like opplagt. Når man må ha doktorgrad i tribunekultur for å klare å skille ultras/hooligans/casuals, så sier det seg selv at man skal være forsiktig med hva man assosierer seg med.

I tillegg har vi jo uttalelser her inne på ffksupporter.net fra BRH-medlemmer som kan tolkes i negativ retning, selv om de ikke har noen utøvende myndighet på Plankehaugenfeltet. (f.eks. "BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.")

Når man er tilknyttet en slik gruppering bør man faktisk ligge lavt og passe på hvilke ord man benytter, da man i utgangspunktet allerede har startet på minussiden av legitimitetsskalaen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


SWE

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 15

Lagt til: 29 aug 07, 18:56
Varför bryr ni er så jävla mycket om vad andra tycker?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 07, 20:21

Opprinnelig postet av SWE
Varför bryr ni er så jävla mycket om vad andra tycker?

 

Fordi folk har mindreverdighetskomplekser


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 aug 07, 20:33
Endret: 29 aug 07, 20:36

Opprinnelig postet av SWE
Varför bryr ni er så jävla mycket om vad andra tycker?

Meget bra og viktig spørsmål, SWE.

Tror nok Husgutt i dette tilfellet gir et særdeles godt svar,

...dessverre.

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 29 aug 07, 23:20

Opprinnelig postet av Holters
Mer skeptisk til kristne fanatikere enn fjortisene i BRH, ja...

... men dette kommer jo av bruken av ett negativt ladd ord, selv om VI rundt FFK vet at det er snille gutter, så er det ikke sikkert at alle utenforstående synes det er like opplagt. Når man må ha doktorgrad i tribunekultur for å klare å skille ultras/hooligans/casuals, så sier det seg selv at man skal være forsiktig med hva man assosierer seg med.

I tillegg har vi jo uttalelser her inne på ffksupporter.net fra BRH-medlemmer som kan tolkes i negativ retning, selv om de ikke har noen utøvende myndighet på Plankehaugenfeltet. (f.eks. "BRH vil neppe la disse duskedamene fortsette, og en dog vennlig direktekonfrontasjon vil være på sin plass.")

Når man er tilknyttet en slik gruppering bør man faktisk ligge lavt og passe på hvilke ord man benytter, da man i utgangspunktet allerede har startet på minussiden av legitimitetsskalaen.

 

Og nå er det igjen det jeg har snakket om før .. Holters ? må du altid helle på olje eller bensin der hvor det brenner ? Jeg er takknemlig for disse sidene her og jeg synes dere gjør en glimrende jobb. Holters du kjenner meg og du vet at jeg har absolutt ingenting mot deg MEN ... dere kjenner også meg... så nå foreslår jeg at dere setter dere ned og snakker sammen og ber han holters om å slutte å komme med provoserende innlegg som menge av oss oppfater kun som utsang som provoserer til mer diskusjon. Er det din egene mening så  ber jeg deg om å registrere deg som en vanlig bruker og ikke admin.. og i tillegg så ber jeg deg om å bli kjent med miljøet før du uttaler deg om det. Nå har du f.... meg fyrt opp hele veien men jeg kan ikke sed deg på en j-....  kamp at du står sammen med PH ---- Og fortsetter dere du med dette så skal jeg f... meg sørge for at plankehaigen.no kommer til å ha like fin forum og alt annet. Ta det som trussel ellet godt råd men nå begynner jeg å bli lei av dette her..... snakk om blussing

 

 

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340