Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 14 2

stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 29 aug 07, 23:31
hehe.. la oss håpe sammen da!!!

men mener du at laget er sååå mye dårligere uten andresen?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 aug 07, 08:06

Opprinnelig postet av stibarst
hehe.. la oss håpe sammen da!!!

men mener du at laget er sååå mye dårligere uten andresen?

Jeg vet ikke, men noen her inne mener jo at både Brann og landslaget er betydelig svekket om ikke Andresen spiller. Han er vel  den viktigste spillerne Brann har. Og Hestad selvfølgelig... Har vi flaks så blir ikke Hestad klar heller


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 30 aug 07, 08:22
La oss be!!  hehe

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 30 aug 07, 11:40

ja la oss håpe for andresen, og be for helstad!!!!


noe mer vi skal gjøre for noen fler i samme omgang!???


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 07, 12:05

Opprinnelig postet av bateman
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.

He he. Motsigende eller? Landslaget har vel også Bakke, dersom han er en ok erstatter? Andresen har vel ikke akkurat vært kjent for å være god på landsen? Tvert imot har det ofte vist seg at han faller igjennom. Tror nok han er vel så viktig for Brann som for landslaget.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 30 aug 07, 18:59
helstad er antakeligvis klar for brann mot ,,,,ehm... det laget de skal spille mot neste runde! hehe

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 aug 07, 22:19

Opprinnelig postet av bateman
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.

Den var skikkelig teit. Så Bakke er ikke norsk han da siden han ikke kan gjøre jobben til Martin på landslaget men bare på Brann? Selvmotsigelse av klasse kalles det


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 03 sep 07, 17:00
Jeg har 2 billetter å selge til denne kampen. Langsiden, felt M, rad 19. Si i fra hvis du er interessert.

stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 03 sep 07, 19:22
noen som har peiling på om det er noen på brann som fikk gult kort forrige kamp? slik at de må stå over mot ffk??

evt andre karantener

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 03 sep 07, 19:40
Brann fikk desverre 0 gule kort mot SF.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 sep 07, 19:52
Bakke fikk gult kort og må stå over

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


stibarst

Juniorspiller

Ble medlem: 25 aug 06
Innlegg: 101

Lagt til: 03 sep 07, 19:58
men hvis sjefen sjæl er friskmeldt, så hjelper jo ikke det.. da hadde han uansett ikke spillt..men hvis han ikke er det. hva gjør brann da da???

med både bakke og andresen ute !!?

---------------------------

FFK- Vinner av Champions League, sesongen 2010


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 07, 21:32
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av bateman
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.

Den var skikkelig teit. Så Bakke er ikke norsk han da siden han ikke kan gjøre jobben til Martin på landslaget men bare på Brann? Selvmotsigelse av klasse kalles det

 

det vil jeg ikke si. bakke i sin "storhetstid" i leeds presterte ikke da noe særlig for Norge, han er ikke på et høyere nivå nå. langsomt har han funnet formen tilbake og gjør en solid innsats sentralt for brann, men faller igjennom internajsonalt. og jeg skriver da vitterlig OK erstatter, altså langt ifra en ideel situasjon for brann. Vi bader vel ikke akkurat i alternativer for martin på landslaget...som jeg sier, ser ikke flere "sjefer" som er aktuelle for Norge, muligens grindheim men han har et lengre skadeopphold bak seg.

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 03 sep 07, 21:35

Opprinnelig postet av stibarst
men hvis sjefen sjæl er friskmeldt, så hjelper jo ikke det.. da hadde han uansett ikke spillt..men hvis han ikke er det. hva gjør brann da da???

med både bakke og andresen ute !!?

De har Hassan El Fakiri i bakhånd.. Ingen dårlig spiller det heller..

---------------------------

Ære være Fredrikstad


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 07, 21:38
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av bateman
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.

He he. Motsigende eller? Landslaget har vel også Bakke, dersom han er en ok erstatter? Andresen har vel ikke akkurat vært kjent for å være god på landsen? Tvert imot har det ofte vist seg at han faller igjennom. Tror nok han er vel så viktig for Brann som for landslaget.

 

se svar over. samt vil jeg si at martin andresen har prestert godt på landslaget nå i en lengre periode, han var ikke akkurat en personlig favoritt en periode, men har nå funnet tilbake til sitt gamle jeg.

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 07, 21:54

                            shaban

scwartek       gerrbrandt       raio        sjøberg

tarik          bjørkøy              gashi          kvisvik

                         tegan         gardar

fofana å kouadio kan komme inn etter 70 min for en av de som ikke har dagen. tarik.kvisvik eller en av spissene.

trur vi har god mulighet til å ta brann på stadion. hva skal brann sette inn når bakke å andresen? ikke spiller. ikke noe som midtbanen vår ikke kan takle trurr jeg.

har hassan å jaiteh. men vi har gashi å wehrmann. rått parti syns jeg. hehe.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 sep 07, 21:58

Gjentar meg sjøl. FFK slår Brann.

Davy på Brannkanalen sliter med å forsøke å bortklare at FFK vant en fortjent seier. Eneste skår i gleden er at "Mini" etter RBK seieren hopper op og ned og kakler om at RBK kan ta gullet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 03 sep 07, 21:59
Må ikke Wherman stå over mot brann da? Synes Fofana og Tegan spilte godt sammen i dag. De er begge teknisk gode, og artige spillere å se på. Når de begynner å kjenne hverandre trur jeg det blir ett giftig spisspar. Ser hvordan begge stikker ballene inn til hverandre i bakrommet. Tegan satte ett par stikkere til fofana i dag, som han ikke var helt obs på. Men trur nok som sagt at når de begynner å kjenne hverandre så blir de farlige.. Artig hvis kouadio får slippe til litt også. Begynner å få litt bredde i stallen nå. I hvertfall fra midtbanen og fremover..

---------------------------

ballen er rund......


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 07, 22:07
stemmer det. hehe. har jo sutti opp laget mitt uten wehrmann. men av en eller annen grunn så har jeg fått han med i setningen under. hehe. bjørkøy å gashi da. fortsatt rått parti. hehe

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 03 sep 07, 22:10
Opprinnelig postet av scheien

                            shaban

scwartek       gerrbrandt       raio        sjøberg

tarik          bjørkøy              gashi          kvisvik

                         tegan         gardar

fofana å kouadio kan komme inn etter 70 min for en av de som ikke har dagen. tarik.kvisvik eller en av spissene.

trur vi har god mulighet til å ta brann på stadion. hva skal brann sette inn når bakke å andresen? ikke spiller. ikke noe som midtbanen vår ikke kan takle trurr jeg.

har hassan å jaiteh. men vi har gashi å wehrmann. rått parti syns jeg. hehe.



Tegström og Gardar på topp? Lukter ikke det litt, ehm... Treigt..  Vi må ha litt fart, også.

---------------------------

Gashi!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 14 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24