Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 14 5

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 sep 07, 15:33

Ca. 200 billetter igjen til kampen, så kampen er nok utsolgt i morgen.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 sep 07, 15:36

Håper på Fofana / Tegstrøm på topp.

Fofana imponerte meg med sitt innhopp på Nadderud ( Fofana imponerte meg for første gang)

Tegstrøm har en gjennombruddskraft og innstilling innenfor 16meteren som FFK har savnet.

Det var etter min mening ikke tilfeldiger som gjorde at Tegstrøm / Fofana avgjorde kampen mot Stabæk.

Midtbanen Bjørkøy inn på midten.

Tarik starter på vinga, men Kouakio "lurer som gjedda i sivet". Mao svikter Tarik, Kouakio inn. (Gråter ikke om Kouakio starter og Tarik venter.)

Ps det er fortsatt såpass lang tid til Brann kampen at Tarik kan klare å hente seg inn og Tegstrøm bli bedre samspilt med resten av laget.

Tror virkelig at både Tarik og Fofana vil være skjærpa til denne kampen. Slik jeg ser det blir denne kampen en "amerikansk uttagning" for de 2 angående kampene framover.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 sep 07, 17:36

selvmotsigende?du skriver først at tarik vil slite og at koadiou vil komme inn. videre forventer du at tarik vil være skjerpet og prestere bra? tror tarik vil ha godt av hvile. spilt alt av FFK kamper i 90min,samt endel kamper på U-21 landslaget. jeg stemmer for koadiou på kant, jonna inn sentralt for kasey og tegan og fofana på topp. jokere som gardar og tarik på benken.

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 sep 07, 18:14

Bateman ikke direkte selvmotsigende, skriver også at jeg gråter ikke dersom Kouakio starter og Tarik sitter på benken.

`Dette med spillesugenhet  / hvile ang Tarik er argumentene jeg bruker for hvorfor jeg er usikker pr.dato.

Moment som også kan være skjerpende for såvel Tarik, Fofana evt Kouakio er dette med å være i 11eren når Kasey kommer inn, Bjørkøy inntar høyrekant og en må vike.

Beklager dersom det var rotete, eller forsatt kan virke rotete.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 sep 07, 20:25
du fikk fram poenget ditt bedre nå, dog noe diffused. håper virkelig på jonna sentralt, ramberg holder ikke TL nivå. og ser meg frabedt at enkelte kaller det for "heksejakt" og konstatere at spillere ikke holder mål. sagt det samme om hoås i 3sesonger nå. koadiou fortjener å starte en TL kamp nå etter fine innhopp.  

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 sep 07, 20:42
syns kouadio skal starte jeg. tarik trenger å bli satt ut av laget i et par kamper. kanskje han kommer ned på jorda. kan hjelpe han med at han er skjerpa å spillesugen i de siste 3-4 kampene.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 06 sep 07, 20:44
Ingen som trenger og bli satt ut av laget en stund, Tarik er fast på 1 laget og har som alle andre lov til og spille dårlige kamper, han er ung og må sannelig få flere sjanser en de som allerede er etablerte spiller i 25-30 års alderen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 sep 07, 21:15
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ingen som trenger og bli satt ut av laget en stund, Tarik er fast på 1 laget og har som alle andre lov til og spille dårlige kamper, han er ung og må sannelig få flere sjanser en de som allerede er etablerte spiller i 25-30 års alderen.
Hvorfor skal ikke Tarik vike for bedre spillere ?

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 06 sep 07, 21:30
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ingen som trenger og bli satt ut av laget en stund, Tarik er fast på 1 laget og har som alle andre lov til og spille dårlige kamper, han er ung og må sannelig få flere sjanser en de som allerede er etablerte spiller i 25-30 års alderen.
Hvorfor skal ikke Tarik vike for bedre spillere ?

Helt enig med Paco. Som jeg har sagt tidligere: Hvorfor skal Tarik få uberenset med tillitt selv om han er ung og lokal? Er det andre spillere som er bedre, skal de spille.

Bare se på RBK f.eks. Skjelbred har aldri fått ubegrenset med tillitt. Han har blitt benket pga. det er bedre spillere i laget.
Bare se på Odd f.eks. Fredrik Gulsvik har aldri fått uberenset med tillitt.

Osv osv.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 06 sep 07, 21:31

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 sep 07, 07:52
Verden er ikke svart hvitt, derfor noen ganger "diffust"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kraakemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 sep 07
Innlegg: 5

Lagt til: 07 sep 07, 11:21
Utrolig hvordan dere klarer å dra så mange tilskuere. Fantastisk interesse der borte. Har dette noe med hvordan laget spiller, eller er det resultatene som gjør utslaget? Har sett et par kamper på TV i år, og jeg må jo si at spillet nesten ligner mer på Drillo enn det gjorde når Drillo var i flisbyen.

PS! Søtt med svarte og gule emoticons her inne
Alt blir liksom litt hjemmekoslig...

---------------------------

-- det bor en kråke i oss alle --


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 sep 07, 11:30
En gang til for alle helt bakerst:

Plankebyen = Fredrikstad
Flisbyen = Lillestrøm

---------------------------

Ære være Plankebyen


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 sep 07, 12:00
Vel om FFK spiller Drillofotball så betyr jo bare det at vi spiller en bra fotball, samtidig som Drillo oppnåde jo en vis suksess med sin filosofi. :)

Hvordan står det til i Adecco ligaen da? Moss kan jo ihvertfall slå i bordet med at de er det laget i Østfold med flest sesonger i Adeccoligaen :)

kraakemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 sep 07
Innlegg: 5

Lagt til: 07 sep 07, 12:41
Vi er stolte av det...

Ellers koser vi oss med pølse og vaffel på Melløs. Jubler for hver scoring mfk gjør, og litt for hver scoring motstanderen til FFK lager :) Synd det ikke blir noen kval-kamp på dere i år. DET hadde vært gøy det.....................................

Må bare ha med litt mer svart og gult...

---------------------------

-- det bor en kråke i oss alle --


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 07 sep 07, 13:07
Spiller ingen rolle, for det skal ikke dere heller...

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 07 sep 07, 13:36

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Spiller ingen rolle, for det skal ikke dere heller...

 , mossekråkene drømmer om opprykk fra bedriftsfotballen... Jaja, det blir nok ikke før den dagen det har sluttet å lukte dritt i Moss.... NEVER!!!

  Skål a Moss, og lykke til neste år!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 07 sep 07, 13:53
Endret: 07 sep 07, 13:57

Opprinnelig postet av kraakemann


PS! Søtt med svarte og gule emoticons her inne
Alt blir liksom litt hjemmekoslig...

Jo, men legg merke til at brukernavnet er rødt på hvit bakgrunn. Det er mye mer lesbart enn det ville vært med f.eks gult på svart bakgrunn. Tenk så trist det hadde vært, hva?

Mitt tips angående opprykk neste år: det kommer til å bli kvalik mellom lag med gule trøyer. Enten Moss eller Bodø/Glimt møter Start...

og i så fall håper jeg det blir Moss som rykker opp. Hadde vært gøy med et lokalt nabooppgjør i TL igjen.

Dvs, stryk "igjen". Det hadde vært gøy med et lokalt nabooppgjør i TL.

Igjen sorry om dette sklir ut. Men vi banker jo Brann uansett, så hva mer er å si om den saken?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


kraakemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 sep 07
Innlegg: 5

Lagt til: 07 sep 07, 15:11
Opprinnelig postet av kim_andre_c

 , mossekråkene drømmer om opprykk fra bedriftsfotballen... Jaja, det blir nok ikke før den dagen det har sluttet å lukte dritt i Moss.... NEVER!!!

Auda...den svei godt. Harru tenkt ut den sjæl eller...Den må jeg huske...    Er glad jeg har et lag som Moss, jeg, med noen få, men desto bedre supportere.

Må huske på at MFK ikke har hatt en eneste rik onkel inne i bildet, og allikevel drar vi et par tusen tilskuere. Da jeg bodde i Fredrikstad (2.div og ingen rikinger), var jeg stort sett alene på stadion der jeg satt og heiet på lag som Ullern, Nybersund og Sprint. På Melløs møter klanen like trofaste uansett divisjon, økonomi eller resultater.

Men det hadde vært deilig med en kval-kamp igjen....nervøs jeg...

---------------------------

-- det bor en kråke i oss alle --


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 sep 07, 15:21
Sklidd ganske langt bort fra topic her nå.. Noe nytt fra Brannleieren? Blir andresen klar til denne kampen slik at det blir Andresen El Fakiri på midt, eller blir det Andresen Jaiteh? Noen som vet hvor mange billetter som er blitt solgt til bortefeltet av de 750 tildelte plassene?


Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 14 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f