Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 14 4

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 05 sep 07, 14:34
Berg er skadet så vidt jeg har fått med meg. Tror han trente på mandag, men ikke i går. Han spilte heller ikke for FFK2 i går. Tror nok vi kan glemme han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 05 sep 07, 15:58

Er det en mulighet å bruke Koaudio på sentral midt? Det er vel egentlig der han spilte opprinnelig i hjemlandet? Johan Sjøberg, var det slik at også han kunne spille midtbane, eller var det Totte mon tro? Har lyst til å ha et defensivt anker også i denne kampen. Martin Elvestad mon tro? Han også er en nyttig terjer som kan plukke baller og spille safe pasninger i mellomrommet der bak?

Ellers så har jeg sånn halvveis trua på at dette kan være en type kamp hvor Ramberg hever seg igjen og blir "den kloke fotballspilleren" igjen, men jeg er skeptisk til å bruke ham i en defensiv rolle.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 17:48
Du skjønner vel at en spiller som Elvestad ikke kommer til å spille mot Brann? Eller at Grønhagen ikke vil splitte opp Raio og Patrick?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 sep 07, 19:16
Elvestad er midtbanespiller, ikke midtstopper...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 05 sep 07, 19:18
Ingen har sagt noe annet, Bob

Shadar luftet ideen om å prøve Elvestad på defensiv midtbane. Personlig syns jeg Elvestad virker alt for lett til en slik jobb. Ihvertfall på det nivået han er nå

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 05 sep 07, 19:54

Tror nok at Grönhagen velger å sette Ramberg på midtbanen. Hadde heller trukket Jonna inn selv, men jeg tror Grönis velger å sette en litt mer defensiv spiller sammen med Gashi på midten.

Forsvaret er som det skal være, ingen vits i å foreta noen bytter der.

På topp er det ikke sikkert det er så lurt å satse på fart, ettersom de har raske Kristjan Örn Sigurdsson i forsvaret. Tror nok vi ser Tarik og Tegström her, og at eventuelt Gardar eller Fofana kommer inn hvis det ikke skulle funke. En annen ting kan jo være å sette Gardar/Fofana og Tegström på topp, og Tarik ned på kanten. Og da selvfølgelig Jonna inn i midten. Men som tidligere nevnt, jeg tror vi får se Ramberg på midten.. Vet ikke helt om jeg liker det, men..

På venstrekanten blir det viktig å demme opp for løp fra sidebacken Bjørn Dahl, noe jeg håper Raymond hjelper til med. Håper forøvrig at de stiller med Jan Gunnar Solli på høyrekanten isteden for Huseklepp. Huseklepp tror jeg kommer til å herje med Sjöberg!

 

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 20:18
Opprinnelig postet av Bob Page
Elvestad er midtbanespiller, ikke midtstopper...

Har jeg sagt noe annet?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 05 sep 07, 21:17
Er det bare jeg som synes at Tarik ikke er i form for tiden og ikke er bra nok for første ellvern

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 21:29
Opprinnelig postet av paco
Er det bare jeg som synes at Tarik ikke er i form for tiden og ikke er bra nok for første ellvern

Tja, litt enig i hva du sier, men kunne gjerne tenk meg å se han på høyrekant mot Brann, med Fofana og Tegan på topp.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 sep 07, 21:47

Jeg vil se detta laget:

 

                                Rami

 

Pac           Gerrbrant         Rajo            Sjøberg

 

Jonna        Ramberg        Gashi           Kvisvik

 

                   Tegstrøm        Tarik

 

 

 

Selv om Tarik er ute av form.. Kunne prøvd Kouadio istedenfor Tarik på topp..  Multe kan også bli kant med Jonna sentralt, da går Ramberg ut.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 sep 07, 21:50
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

Støttes 100 prosent, men tror dessverre ikke vi får det ønsket oppfylt

---------------------------

Frihet for Ultras!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 sep 07, 21:50

Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av paco
Er det bare jeg som synes at Tarik ikke er i form for tiden og ikke er bra nok for første ellvern

Tja, litt enig i hva du sier, men kunne gjerne tenk meg å se han på høyrekant mot Brann, med Fofana og Tegan på topp.

 

Hva med Gardar??  Etter min mening så fortjener han virkelig å starte..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 21:58
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av paco
Er det bare jeg som synes at Tarik ikke er i form for tiden og ikke er bra nok for første ellvern

Tja, litt enig i hva du sier, men kunne gjerne tenk meg å se han på høyrekant mot Brann, med Fofana og Tegan på topp.

 

Hva med Gardar??  Etter min mening så fortjener han virkelig å starte..


Gardar og Tegan mener jeg blir for tregt. Og jeg mener Tegan er en bedre spiss enn Gardar og derfor bør han starte.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 sep 07, 22:00
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

Støttes 100 prosent, men tror dessverre ikke vi får det ønsket oppfylt

 

oi,oi, særs spennende 11er, men tviler på at grønis "tør" det. hadde vært skøy med begge ivorianerne fra start! koadiou bør uansett starte på vingen, ramberg benk. og kanskje tarik trenger en tur på benken for å komme seg...

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 05 sep 07, 23:12

Benke Tarik på grunn av sviktende form...

Tror det finnes en rekke der ut som er enig med meg når Tarik er en av våre viktigse spillere (Kasey, Bjørkøy, Gashi, Raio, Patrick). Han er helt klart en spiller som er med på å bygge stammen i laget. Og alle med en hvis fotballfaglig innsikt vet hvor viktig en kontinuiet er for at et fotballag skal lykkes. Ene og alene grunne til at for eksempel Manchester United vant Premier League i fjor. Alle som har spilt fotball, eller for den del andre lagidretter vet at formen går opp å ned, og at det er vanskelig å finne seg selv igjen i dårlige perioder. Vi så jo dette klart tydelig på Tarik i fjor på vårsesongen, han spilte godt til tider, men han slet med å finne seg ordentlig til rette. Folk snakket også den gangen høylytt om en benke tirværelse, men av mangel på alternativer fikk han fortsette, og resultatet kjenner dere alle. Ingen spiller finner igjen formen på benken (nei ikke en gang Solskjær gjorde det, han mistet den aldri). La gutten få fornyet tillit, så lenge det ligger full innsats i bunn, og det gjør det, så kommmer resultatene. Så vær så snill, ikke gap etter en benktilværelse for den gutten.

Det eneste som er synd, det er at jeg gjerne ville sett en spiller som Kouadio mer, men på grunn av kontiuniteten så er jeg redd han må klarer seg med innhopp i noen kamper til.  Synd det bare er plass til elve ute på der.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 23:25
Desverre holder ikke teorien din i dagens fotball. Det kreves resultater NÅ og dermed må det laget som til en hver tid er best spille.

Tarik var nok veldig høyt oppe etter en god start på sesongen, prat om proffspill osv, men har slitt med å finne seg selv etter dette. Selvfølgelig kan han ikke få ubegrenset med tillitt selv om han er et lokalt talent. Alle kan ha godt av en tur på benken en gang i blandt.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 sep 07, 00:20

Opprinnelig postet av solano2
Opprinnelig postet av Bob Page
Elvestad er midtbanespiller, ikke midtstopper...

Har jeg sagt noe annet?

Ok, missforstod deg bare da du snakket om å bryte opp Totte og Raio...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 06 sep 07, 14:17
[quote=ajg]
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

veldig enig i denne..men jeg merket på uefa cupen at nar Kouadio kom inn gikk kvisvik inn på høyre midtbane..så hvis det blir denne så blir vel Kouadio på venstre og Kvisa på høyre

---------------------------

CUPVINNER 06


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 sep 07, 14:19

Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

veldig enig i denne..men jeg merket på uefa cupen at nar Kouadio kom inn gikk kvisvik inn på høyre midtbane..så hvis det blir denne så blir vel Kouadio på venstre og Kvisa på høyre

Neei please.. La nå han Kvisvik spella på go`sia.. Jeg merket også under Hammarby kampen at Kvisvik ble mindre med i spillet når han ble fløtta over på høyre..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 sep 07, 14:22
Jeg mener ihvertfall at Kouadio burde starte på ving og tegan-Fofana/Gardar på topp.Men tror dessverre en for meg sliten Tarik fortsatt har "klippekort" .Uten og slakte egne spillere så håper jeg på gashi og Bjørkøy på midten og Ramberg langt ut på benken


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 14 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f