Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Fredrikstad - Brann (20. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 03 sep 07, 21:38
Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av bateman
veldig synd hvis andresen blir langtidsskadd. ikke så veldig for brann som har bakke som en OK erstatter, men for landslaget som ikke har en "sjef" i backup.

He he. Motsigende eller? Landslaget har vel også Bakke, dersom han er en ok erstatter? Andresen har vel ikke akkurat vært kjent for å være god på landsen? Tvert imot har det ofte vist seg at han faller igjennom. Tror nok han er vel så viktig for Brann som for landslaget.

 

se svar over. samt vil jeg si at martin andresen har prestert godt på landslaget nå i en lengre periode, han var ikke akkurat en personlig favoritt en periode, men har nå funnet tilbake til sitt gamle jeg.

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 07, 21:54

                            shaban

scwartek       gerrbrandt       raio        sjøberg

tarik          bjørkøy              gashi          kvisvik

                         tegan         gardar

fofana å kouadio kan komme inn etter 70 min for en av de som ikke har dagen. tarik.kvisvik eller en av spissene.

trur vi har god mulighet til å ta brann på stadion. hva skal brann sette inn når bakke å andresen? ikke spiller. ikke noe som midtbanen vår ikke kan takle trurr jeg.

har hassan å jaiteh. men vi har gashi å wehrmann. rått parti syns jeg. hehe.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 sep 07, 21:58

Gjentar meg sjøl. FFK slår Brann.

Davy på Brannkanalen sliter med å forsøke å bortklare at FFK vant en fortjent seier. Eneste skår i gleden er at "Mini" etter RBK seieren hopper op og ned og kakler om at RBK kan ta gullet.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 03 sep 07, 21:59
Må ikke Wherman stå over mot brann da? Synes Fofana og Tegan spilte godt sammen i dag. De er begge teknisk gode, og artige spillere å se på. Når de begynner å kjenne hverandre trur jeg det blir ett giftig spisspar. Ser hvordan begge stikker ballene inn til hverandre i bakrommet. Tegan satte ett par stikkere til fofana i dag, som han ikke var helt obs på. Men trur nok som sagt at når de begynner å kjenne hverandre så blir de farlige.. Artig hvis kouadio får slippe til litt også. Begynner å få litt bredde i stallen nå. I hvertfall fra midtbanen og fremover..

---------------------------

ballen er rund......


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 07, 22:07
stemmer det. hehe. har jo sutti opp laget mitt uten wehrmann. men av en eller annen grunn så har jeg fått han med i setningen under. hehe. bjørkøy å gashi da. fortsatt rått parti. hehe

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 03 sep 07, 22:11

Forhåpentligvis så stiller Brann med en `noe` redusert midtbane. Og når Wherman først skulle være ute, så er det da bra at det er i en hjemmekamp. For på bortebane trur jeg vi er helt avhengige av han. Men på hjemmebane blir det et voldsomt offensivt trykk trur jeg. Blir spennende å se hvordan gashi og bjørkøy fungerer sammen på midt. Håper muligens på en kouadio-innhopp på kant i løpet av kampen. Synes han virker god det lille jeg har sett han..

---------------------------

ballen er rund......


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 03 sep 07, 22:10
Opprinnelig postet av scheien

                            shaban

scwartek       gerrbrandt       raio        sjøberg

tarik          bjørkøy              gashi          kvisvik

                         tegan         gardar

fofana å kouadio kan komme inn etter 70 min for en av de som ikke har dagen. tarik.kvisvik eller en av spissene.

trur vi har god mulighet til å ta brann på stadion. hva skal brann sette inn når bakke å andresen? ikke spiller. ikke noe som midtbanen vår ikke kan takle trurr jeg.

har hassan å jaiteh. men vi har gashi å wehrmann. rått parti syns jeg. hehe.



Tegström og Gardar på topp? Lukter ikke det litt, ehm... Treigt..  Vi må ha litt fart, også.

---------------------------

Gashi!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 sep 07, 22:17
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av scheien

  



Tegström og Gardar på topp? Lukter ikke det litt, ehm... Treigt..  Vi må ha litt fart, også.

virker kanskje tregt. men de tar det igjen i duellene. få tarik å kvisvik opp på banen å slå fine innlegg. så har vi to spillere foran som header dem i mål. de kan også slite ut forsvarerne i duellspillet. så kan de raskere spillerne komme inn når forsvaret er slitne.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 sep 07, 23:00

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

En offensiv, og teknisk begavet startoppstilling, men tiden er ikke inne for å være defensiv, vi skal "(sl)/(r)ocke" Brann

Samspillet mellom Fofana og Tegan bar bud om en lovende fortsettelse, og jeg tror det er mer i gjære fra de to. Blir dog overrasket om vi får se Kouadio, eller Fofana, og bortimot sjokkert om vi får se begge, i startoppstillinga. Tarik er fortsatt "yndlingen", men det stemmer ikke helt for han. Han går seg ofte bort, og førstetouchen sitter ikke som den gjør når han er på sitt beste. Vet ikke om han er best tjent med hvile, eller å spille seg i form, men han har fått ganske mange, dårlig utnyttede, sjanser, på bekostning av utfordrerne i troppen.

 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 sep 07, 10:20
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

En offensiv, og teknisk begavet startoppstilling, men tiden er ikke inne for å være defensiv, vi skal "(sl)/(r)ocke" Brann

Samspillet mellom Fofana og Tegan bar bud om en lovende fortsettelse, og jeg tror det er mer i gjære fra de to. Blir dog overrasket om vi får se Kouadio, eller Fofana, og bortimot sjokkert om vi får se begge, i startoppstillinga. Tarik er fortsatt "yndlingen", men det stemmer ikke helt for han. Han går seg ofte bort, og førstetouchen sitter ikke som den gjør når han er på sitt beste. Vet ikke om han er best tjent med hvile, eller å spille seg i form, men han har fått ganske mange, dårlig utnyttede, sjanser, på bekostning av utfordrerne i troppen.

 

Aldrig hvert så enig i en lagoppstilling

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 05 sep 07, 21:50
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

Støttes 100 prosent, men tror dessverre ikke vi får det ønsket oppfylt

---------------------------

Frihet for Ultras!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 sep 07, 22:00
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

Støttes 100 prosent, men tror dessverre ikke vi får det ønsket oppfylt

 

oi,oi, særs spennende 11er, men tviler på at grønis "tør" det. hadde vært skøy med begge ivorianerne fra start! koadiou bør uansett starte på vingen, ramberg benk. og kanskje tarik trenger en tur på benken for å komme seg...

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 05 sep 07, 23:12

Benke Tarik på grunn av sviktende form...

Tror det finnes en rekke der ut som er enig med meg når Tarik er en av våre viktigse spillere (Kasey, Bjørkøy, Gashi, Raio, Patrick). Han er helt klart en spiller som er med på å bygge stammen i laget. Og alle med en hvis fotballfaglig innsikt vet hvor viktig en kontinuiet er for at et fotballag skal lykkes. Ene og alene grunne til at for eksempel Manchester United vant Premier League i fjor. Alle som har spilt fotball, eller for den del andre lagidretter vet at formen går opp å ned, og at det er vanskelig å finne seg selv igjen i dårlige perioder. Vi så jo dette klart tydelig på Tarik i fjor på vårsesongen, han spilte godt til tider, men han slet med å finne seg ordentlig til rette. Folk snakket også den gangen høylytt om en benke tirværelse, men av mangel på alternativer fikk han fortsette, og resultatet kjenner dere alle. Ingen spiller finner igjen formen på benken (nei ikke en gang Solskjær gjorde det, han mistet den aldri). La gutten få fornyet tillit, så lenge det ligger full innsats i bunn, og det gjør det, så kommmer resultatene. Så vær så snill, ikke gap etter en benktilværelse for den gutten.

Det eneste som er synd, det er at jeg gjerne ville sett en spiller som Kouadio mer, men på grunn av kontiuniteten så er jeg redd han må klarer seg med innhopp i noen kamper til.  Synd det bare er plass til elve ute på der.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 sep 07, 23:25
Desverre holder ikke teorien din i dagens fotball. Det kreves resultater NÅ og dermed må det laget som til en hver tid er best spille.

Tarik var nok veldig høyt oppe etter en god start på sesongen, prat om proffspill osv, men har slitt med å finne seg selv etter dette. Selvfølgelig kan han ikke få ubegrenset med tillitt selv om han er et lokalt talent. Alle kan ha godt av en tur på benken en gang i blandt.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 06 sep 07, 14:17
[quote=ajg]
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

veldig enig i denne..men jeg merket på uefa cupen at nar Kouadio kom inn gikk kvisvik inn på høyre midtbane..så hvis det blir denne så blir vel Kouadio på venstre og Kvisa på høyre

---------------------------

CUPVINNER 06


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 sep 07, 14:19

Opprinnelig postet av TothNR1
Opprinnelig postet av djpete

Rami

PAC-Gerrbrandt-Piroja-Sjøberg

Kouadio-Jonna-Gashi-Raymond

Tegstrøm-Fofana

veldig enig i denne..men jeg merket på uefa cupen at nar Kouadio kom inn gikk kvisvik inn på høyre midtbane..så hvis det blir denne så blir vel Kouadio på venstre og Kvisa på høyre

Neei please.. La nå han Kvisvik spella på go`sia.. Jeg merket også under Hammarby kampen at Kvisvik ble mindre med i spillet når han ble fløtta over på høyre..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 sep 07, 14:22
Jeg mener ihvertfall at Kouadio burde starte på ving og tegan-Fofana/Gardar på topp.Men tror dessverre en for meg sliten Tarik fortsatt har "klippekort" .Uten og slakte egne spillere så håper jeg på gashi og Bjørkøy på midten og Ramberg langt ut på benken

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 sep 07, 15:33

Ca. 200 billetter igjen til kampen, så kampen er nok utsolgt i morgen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5431

Lagt til: 07 sep 07, 18:45
Opprinnelig postet av Patrioten

Ca. 200 billetter igjen til kampen, så kampen er nok utsolgt i morgen.



Og er det utsolgt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 06 sep 07, 15:36

Håper på Fofana / Tegstrøm på topp.

Fofana imponerte meg med sitt innhopp på Nadderud ( Fofana imponerte meg for første gang)

Tegstrøm har en gjennombruddskraft og innstilling innenfor 16meteren som FFK har savnet.

Det var etter min mening ikke tilfeldiger som gjorde at Tegstrøm / Fofana avgjorde kampen mot Stabæk.

Midtbanen Bjørkøy inn på midten.

Tarik starter på vinga, men Kouakio "lurer som gjedda i sivet". Mao svikter Tarik, Kouakio inn. (Gråter ikke om Kouakio starter og Tarik venter.)

Ps det er fortsatt såpass lang tid til Brann kampen at Tarik kan klare å hente seg inn og Tegstrøm bli bedre samspilt med resten av laget.

Tror virkelig at både Tarik og Fofana vil være skjærpa til denne kampen. Slik jeg ser det blir denne kampen en "amerikansk uttagning" for de 2 angående kampene framover.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340