Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne ut, Gashi inn på landsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 aug 07, 12:52

Dersom Hareide igjen velger å  ta ut Brenne på landslaget, og se forbi andre spillere, som f.eks Gashi, gjør han en skivebom etter min mening.  Landslaget bør til enhver tid ta ut formspillerne, rent bortsett fra de mer, eller mindre faste som Carew, Riise osv. Brenne har ikke prestert noenting i år, ogjeg kan ikke forstå et evt uttak av han. Virker som om bare du slipper inn i varmen, så må du gjøre noe helt ekstremt for å spille deg ut. Brenne var jo bedre i FFK, uten at det hjalp han inn i troppen den gangen.

Gashi er pr idag en bedre spiller, mulig det fins andre hetere alterativer, men Brenne har iallefall ikke vist noe som gjør han fortjent til en plass.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 aug 07, 12:56

Gashi er per idag en langt bedre spiller enn Brenne ja..

 

Men han spiller på feil lag så det blir nok ingen plass på han.. Brenne derimot, han spiller på rett lag...


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 27 aug 07, 13:01

At hæstad spiller på landslaget sier jo sitt i og med at start ligger på kvalikk

Skulle nesten tro at harede har bestemt seg for at selv vor godt

Norske FFK ere spiller skal dem ikke få noe sjangs på landslaget!


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 27 aug 07, 13:14
Brenne spiller på "riktig" lag og klarer ikke å prestere. Godt vi har fått bedre erstatninger enn han som gikk! Håper Gashi blir tatt ut til landslaget igjen. Det ser ut til at han har hatt godt av å kome til en ny klubb. håper Hareide har fått med seg dette også.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 aug 07, 13:30

Vi burde forlange flere på l.laget... kansje med en Tifo rettet til Hareide.

Gosser meg no helt jævli når LSK vinner med 7-0 og han Brenner av 2 sjanser...ikke 1 forbaska mål herlig !

 

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 27 aug 07, 13:37
Opprinnelig postet av Martin

At hæstad spiller på landslaget sier jo sitt i og med at start ligger på kvalikk



Han hadde jo ett perlemål mot Brann i går
Gossa meg rått Start bare fikk 1 poeng, rottelag som er 100% innsats og 0% fotball..
Få dem ned, først som sist.

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 27 aug 07, 13:51

Ja, men doffen gjorde ikke noe serlig fornuftig sist landsamp akkurat....


Drømmer om at FFK sender start ned i adecco!

Tarik putter 1-2 på over tid og start rykker ned på demmes egen hjemme bane.

Da tipper jeg dem får huske vordan vi følte det i 84........


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 27 aug 07, 15:15
Det er vel ikke mange norske spillere som har så mange gjenvinninger som Hæstad har. Stort sett er han førstemann som setter i gang kontringer ...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 27 aug 07, 15:18
Opprinnelig postet av Martin

Ja, men doffen gjorde ikke noe serlig fornuftig sist landsamp akkurat....


Drømmer om at FFK sender start ned i adecco!

Tarik putter 1-2 på over tid og start rykker ned på demmes egen hjemme bane.

Da tipper jeg dem får huske vordan vi følte det i 84........

he..he..

Hvis vi skal vinne en "ufortjent" seier, så håper jeg det blir mot Start..

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 27 aug 07, 15:25

Jeg tror nok det er litt tidlig enda at gashi går inn på landslaget. Jeg regner med at hareide vil se de som presterer over tid. Slik faktisk brenne gjorde i ffk. At brenne ble tatt fordi han gikk til Lillestrøm burde alle vite at er bullshit. Var hans prestasjoner i FFK som gjorde dette.

Jeg vil tro at hvis Gashi fortsetter slik ut sesongen kan vi se han hvertfall i troppen neste år :)

Forhåpentlig vis vil Bjørkøy også få litt mer spilletid. (litt O.T, men...)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 07, 15:27
Pondus: hardeide sa det at brenne måtte prestere bedre over tid da han var i FFK, men en gang han byttet klubb ble han tatt ut. Jeg blir overrasket om jeg ser noen FFK spillere på landslaget så lenge hareide er der.

---------------------------

http://keiko99.net


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 27 aug 07, 15:40

Opprinnelig postet av keiko99
Pondus: hardeide sa det at brenne måtte prestere bedre over tid da han var i FFK, men en gang han byttet klubb ble han tatt ut. Jeg blir overrasket om jeg ser noen FFK spillere på landslaget så lenge hareide er der.

Hvis du virkelig tror Hareide tok ut Brenne på grunnlag av at han gikk til Lillestrøm mener jeg du er skikkelig trangsynt. Har forstått at du ikke liker Hareide men han er fortsatt en god trener og gjør en grei innsats på landslaget. At bjørkøy er inne i troppen nå burde vel bevise at han faktisk ser på FFK og ?! At Bjørkøy ikke er førstevalg enda er vel forståelig for deg og regner jeg med ?!

 


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 aug 07, 15:41
En artikkel om Gashi i VG gjør at Hareide får øynene opp, og tar ham inn i varmen. Så enkelt er det.

---------------------------

Gashi!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 07, 15:49
pondus. vi er veldig uenige. Brenne ble plutselig mer stabil i hareide sine øyner av klubb bytte

---------------------------

http://keiko99.net


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 27 aug 07, 15:55
Ja han ble jo plutselig en klassespiller når han gikk til LSK. jaja, ser jo hva han får til nå... haha

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 27 aug 07, 15:56

Opprinnelig postet av keiko99
pondus. vi er veldig uenige. Brenne ble plutselig mer stabil i hareide sine øyner av klubb bytte

Ja, vi er veldig uenige. Hvor har du fått det fra at Hareide mente dette ? Er det din egen konklusjon eller en kommentar Hareide har kommet med ?


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 aug 07, 16:09
Så nå er det slik at kun en kommentar fra Hareide er et godt nok bevis?

---------------------------

Gashi!


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 27 aug 07, 16:20

Opprinnelig postet av T.Olsen
Så nå er det slik at kun en kommentar fra Hareide er et godt nok bevis?

Har aldri påstått at det KUN er det som skal til. Men at dere/vi skal dra egne konklusjoner og synes Hareide er et rasshøl uten å ha noe særlig dekning for det synes jeg blir veldig feil. Å påstå at noen kommer på Landslaget KUN fordi de byttet klubb blir etter min mening helt  håpløst å si. Brenne gjorde det bra i FFK. Hadde han ikke gjort det hadde han aldri kommet på Landslaget. Jeg velger å tro han hadde kommet på Landslaget uavhengig av overgangen til LSK.

Det jeg lurer på er hvor dere har fått det fra at det er overgangene som gjør at han er på Landslaget?!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 07, 16:43
Opprinnelig postet av pondus-

Opprinnelig postet av keiko99
pondus. vi er veldig uenige. Brenne ble plutselig mer stabil i hareide sine øyner av klubb bytte

Ja, vi er veldig uenige. Hvor har du fått det fra at Hareide mente dette ? Er det din egen konklusjon eller en kommentar Hareide har kommet med ?

For en stund siden fikk brenne ett spørsmål av media om han hadde vært i Norges tropp om han ikke hadde byttet klubb der brenner sier: nei det var klubb skifte som føret til dette så kan du mene akkurat hva du vil for meg, men hadde jeg hatt opptaket fra dem fleste FFK kampene i fjor kunne jeg lag frem mange bevis der dem sa unner kamp at brenne var en landslagspiller som hareide etter på sier han må bli mer stabil.

---------------------------

http://keiko99.net


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 27 aug 07, 16:48
Endret: 27 aug 07, 16:48

Opprinnelig postet av keiko99
For en stund siden fikk brenne ett spørsmål av media om han hadde vært i Norges tropp om han ikke hadde byttet klubb der brenner sier: nei det var klubb skifte som føret til dette så kan du mene akkurat hva du vil for meg, men hadde jeg hatt opptaket fra dem fleste FFK kampene i fjor kunne jeg lag frem mange bevis der dem sa unner kamp at brenne var en landslagspiller som hareide etter på sier han må bli mer stabil.

Denne uttalelsen er forsåvidt ny for meg... Men mener fortsatt det jeg har ment hele tiden, at Brenne ble tatt ut på Landslaget ut fra prestasjonene i FFK. Vi kunne helt sikkert diskutert dette ihjel, men tror det heller er bedre å konkludere med at vi er uenige ?!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24