Husk meg
Brukernavn
Passord

Brenne ut, Gashi inn på landsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 aug 07, 16:50

Tror dere virkelig Hareide driter så jævlig i sin egen CV at han tar ut spillere etter hvilken klubb de spiller i? Ikke det minste interessert i at A laget vårt skal gjøre det best mulig, slik at han får god omtale og en lukrativ jobb når han er ferdig med Norge.

Tror dere ikke han til enhver tid tenker på hvilke spillere som passer sammen i et lag og i de forskjellige roller?Meg bekjent har både Brenne og Bjørkøy blitt tatt ut mens de var i FFK.

 

En ting er at mannen kan ta feil, men jeg tror at han tar ut de han TROR vil gjøre det best på laget. Noe annet ville være for dumt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 07, 16:51
Endret: 27 aug 07, 16:54
Helt klart pondus er at her blir vi vel ikke enige og da lar vi den ligge

til stjernengutt bjørkøy har ikke spilt annet en treningskamper, men nå er det gashi som det snakkes om her da

---------------------------

http://keiko99.net


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 27 aug 07, 17:26
Mye mindreverdighetskomplekser her inne.

Skal godt gjøres å komme ned på ett lavere nivå enn dette

---------------------------

A friend is someone who has the same enemies you have.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 27 aug 07, 18:40

Hvorvidt Brene ble tatt ut for det ene eller andre er jo uiteressant nå. Poenget er at han ikke har vist noenting siden ifjor, og spørsmålet er på hvilket grunnlag han fortsatt er i troppen? Formspillere bør i større grad prege laget, iallefall de som ikke er i startelveren. På den måten blir en plass i troppen mer tilgjengelig for alle, og dermed en flott gulrot som ansporer til innsats. 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f