Husk meg
Brukernavn
Passord

Publikum går - Plankehaugen står

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 aug 07, 10:27
Opprinnelig postet av wergis

forsåvidt ikke, men der er det flere muligheter for å parkere, ta buss eller trikken..

Joda, man kan parkere mange steder rundt Ullevaal, men ikke nærme - og også slippe køen... Skal man parkere og unngå kø er man nødt til å ta beina fatt...

Det er visst tilskuerne på Fredrikstad Stadion redde for. Derfor parkerer alle helst inne på gressmatta og står i kø en time og banner og sverter over alle idioter som ikke kan sykle eller gå...

Jeg forstår ikke all sytinga.

Hvis man ikke gidder stå sild-i-tønne over gangbrua - gå Kråkerøybrua.  Hvis man ikke orker stå i bilkø -  parker lenger unna og GÅ litt. F.eks. er det utmerket å parkere på tollboden eller nærmere Glommen Brygge... Men da er man jo nødt til å gå noen minutter.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 aug 07, 13:12
Jeg blir faktisk flau jeg, oppriktig flau når folk går 10 min før kampen er over. Det er ikke langt rundt om neste bro. Men det er som sagt ikke ulovlig å gå tidlig, og størrelsen på gangbroen må nok ta skylden. Denne situasjonen er egentlig litt lei for FFK.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 aug 07, 13:16
Bare for å utdype det litt. Hvilke andre lag i tippeligaen har en stadion der halvparten av supporterne går etter 80 min? Med mindre hjemmelaget ligger under 7 - 0, men det er faktisk ikke tilfelle hos oss? Det er ikke så vanskelig å gjære narr av publikumet i plankebyen plutselig. Slik har det aldri vært før.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340