Husk meg
Brukernavn
Passord

ååå vi elsker fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 20 aug 07, 13:01
Endret: 20 aug 07, 13:12

Forslag

Når vi synger åååå vi elsker fredrikstad. åå vi elsker fredrisktad. vi er de beste...Kan ikke alle da ta begge henda i været(ikke klapping) når vi synger denne strofa?

Så avslutter vi det med et par runder med klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp klapp  Fredrikstad!

Kommer til å se fett ut når alle har henda i været.

Og på Hællæ hællæ fredrikstad er her.  Kan ikke alle da peke?

Savner at vi har litt mer av dette enn bare razzia.

Gjør seg visuelt.

Håper du kjører dette til nestekamp Zoran, slik at alle blir  med

 

 

 

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 aug 07, 14:36
På "Hællæ, hællæ..." er det jo meninga at alle skal peke. En del som gjør dette, noen som ikke gidder. :)

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 20 aug 07, 14:55

Opprinnelig postet av Lemmy
På "Hællæ, hællæ..." er det jo meninga at alle skal peke. En del som gjør dette, noen som ikke gidder. :)

Nettopp. Greit å poengtere det, slik at alle får det med seg

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 aug 07, 18:58
Helt enig. Hadde sett dritfett ut. Blir sikkert også mer moro da å synge døm "gamle" sangene også.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 aug 07, 11:55
Husk dette på søndag folkens. Hadde vært fett:)

---------------------------

WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!
FFF ULTRAS


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 24 aug 07, 12:03
folk på hovedtribunen savner samspillet som var mellom plankehaugen og hovedtribunen på den gamle stadion.
Rød og hvite er de beste--- heia heia Fredrikstad.  For å få med hovedtribunen tror jeg det er lurt og starte med disse ropene
igjen.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 aug 07, 13:40
kødder du med oss nå eller ?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 24 aug 07, 13:58

Opprinnelig postet av eliot
folk på hovedtribunen savner samspillet som var mellom plankehaugen og hovedtribunen på den gamle stadion.
Rød og hvite er de beste--- heia heia Fredrikstad.  For å få med hovedtribunen tror jeg det er lurt og starte med disse ropene
igjen.

håper virkelig dette var ironi på enn eller annen måte eller noe...kansje du sitter med øreklokker på kamp?! har jo ofte med hovedtribunen !

dårlig spøk eller noe??

---------------------------

-Funkær fett det


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 aug 07, 14:05
Opprinnelig postet av eliot
folk på hovedtribunen savner samspillet som var mellom plankehaugen og hovedtribunen på den gamle stadion.
Rød og hvite er de beste--- heia heia Fredrikstad.  For å få med hovedtribunen tror jeg det er lurt og starte med disse ropene
igjen.


Døv?

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 24 aug 07, 14:29
Opprinnelig postet av Klokan
kødder du med oss nå eller ?
  Bruker å sitte på felt L.  Kanskje det høres bedre ut hos Plankehaugen.
Er vanskelig å høre svaret dere får.  På den gamle stadion satt jeg på motsatt side av hovedtribunen og hørte svaret og trøkket derfra.  Synes dere gjør en utrolig bra jobb.  Blir rørt av å høre dere synge.  Var med til Sandefjord og hadde ole ole
sangen i hodet flere dager. Sang av full hals, jeg som ellers ikke synger.  Så det jeg egentlig håper på er at hovedtribunen
blir med å synger, tror mange har lyst men for få tørr.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 24 aug 07, 20:45
blir hovedtribuna på meg på søndag, skal synge jeg ;D

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 24 aug 07, 21:12

Opprinnelig postet av Guillermo
blir hovedtribuna på meg på søndag, skal synge jeg ;D

forventer og høre deg fra PH feltet daniel;D

---------------------------

-Funkær fett det


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 24 aug 07, 21:23
om du ikke hører meg, så ser du meg ;D haha! :)

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 24 aug 07, 21:35

Opprinnelig postet av Guillermo
om du ikke hører meg, så ser du meg ;D haha! :)

ta på deg no vegvesen farget eller no da;D åsså må du få med deg folka rundt deg te å synge:D

---------------------------

-Funkær fett det


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 25 aug 07, 12:19

Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Klokan
kødder du med oss nå eller ?
  Bruker å sitte på felt L.  Kanskje det høres bedre ut hos Plankehaugen.
Er vanskelig å høre svaret dere får.  På den gamle stadion satt jeg på motsatt side av hovedtribunen og hørte svaret og trøkket derfra.  Synes dere gjør en utrolig bra jobb.  Blir rørt av å høre dere synge.  Var med til Sandefjord og hadde ole ole
sangen i hodet flere dager. Sang av full hals, jeg som ellers ikke synger.  Så det jeg egentlig håper på er at hovedtribunen
blir med å synger, tror mange har lyst men for få tørr.

Jeg sitter på felt L. Skjønner ikke helt det du sier her.. Synes det er bra trøkk på "svaret" jeg..

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 aug 07, 21:43
Satt på felt O idag, makan til folk som sitter der! var kun noen få som sang med! var til og med fler som ikke gadd å reise seg på "reis opp hvis du er Fredrikstad".. prøvde å synge med på sangene fra PH, da fikk jeg mange rare blikk!

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 aug 07, 22:13

Opprinnelig postet av Guillermo
Satt på felt O idag, makan til folk som sitter der! var kun noen få som sang med! var til og med fler som ikke gadd å reise seg på "reis opp hvis du er Fredrikstad".. prøvde å synge med på sangene fra PH, da fikk jeg mange rare blikk!

Haha, kan jeg tenke meg ja. Hva er grunnen til at du ikke sto i Hævven? Hvordan hørtes Plankehaugen i dag da?


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 27 aug 07, 10:53
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av Guillermo
Satt på felt O idag, makan til folk som sitter der! var kun noen få som sang med! var til og med fler som ikke gadd å reise seg på "reis opp hvis du er Fredrikstad".. prøvde å synge med på sangene fra PH, da fikk jeg mange rare blikk!

Haha, kan jeg tenke meg ja. Hva er grunnen til at du ikke sto i Hævven? Hvordan hørtes Plankehaugen i dag da?

Har forstua benet, så kan ikke belaste det for mye..

PH hørtes til tider bra ut, men pippi sangen høres litt tæm ut når den starter på nytt igjen med "når fredrikstad spiller" .. Jo også ser det helt latterlig ut når 10 stk hopper! et hue her, og et hue der! var forøvrig bra med hopping på olè sangen til tider;)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 aug 07, 12:56
Endret: 27 aug 07, 13:05
Huff, årsverste(nok en gang) av oss når det gjelder synging.Eneste positive er at hovedtribunen er blitt flinkere til å svare. Hvertfall på alle sammen for fredrikstad.
Er utrolig oppgitt over folka som står på Ph feltet. Noe drastisk må gjøres. Syns tribunelivet på ph feltet  trekker i en negativ retning. Virker som folk er lei av å synge mange av de gamle sangene.Er ganske lei av mange av de gamle sangene selv for å være ærlig, men synger de selvfølgelig av full hals for det. Nye sanger trengs og gjerne mer flagging på tribunen savnes.Skal vi utvikle oss videre på tribunekulturfronten så må det drastiske tiltak til. Sangkontrakt og ark må deles ut. Folk må forstå at står man på Ph feltet så skal det synges!  i 90 minutter+!!
Håper at man til Hammarbykampen tar
 med så mange flagg som mulig og også til kampene  fremover.
 Dette er vel noe tifo gjengen kan sørge for?
Great escape sangen og melodien er veldig enkel. Syns folk kan lære seg denne fortest mulig. Se mitt forslag. Har også nevnt dette for Zoran.

ps: håper folk slutter og slår i reklameskiltene. Ender bare opp med at folk synger i utakt.Skjedde mange ganger under tromsø kampen. Vi har tromme som setter takta.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 27 aug 07, 13:40

Jeg er helt enig med dere andre at det var dårlig på PH feltet i går. I perioder hørtes det ut som om det bare var damer som sang? Å ikke misforstå, damer kan synge dem, men det blir litt for spett og pipete og trøkket uteblir. Var det overtall av damer og unger på feltet i går mot Tromsø, eller var det bare noe jeg syns? Så mange menn og gutter rundt oss der vi stod som ikke sang i det hele tatt.

Men damene sang for full hals, meg sjøl iberegna  Ja, jeg er dame........ 

Å hva skjedde med tromma, var det en annen som slo enn han som pleier å slå?  Det var ikke bra til tider. Hvorfor ikke slå med 2 klubber, da blir det enklere å holde takta.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340