Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen FFK-Hammarby (UEFA Cup)

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 14 7

Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 27 aug 07, 19:20
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Shoplifter
Snabb fråga.
Går det att ta sig till Sarpsborg efter matchen?
Jag behöver ta mig tillbaka till Gbg och har varit lat med att kolla upp bilplatser.
Det går emellertid en buss från Sarpsborg till Gbg 23:55.
Stort tack på förhand!


Det er ikke noe problem å komme seg fra Fredrikstad til Sarpsborg. Se rutetabellen her


Tack så mycket!

Och en till snabb fråga när jag ändå är igång...
http://www.mssagasund.no/
Den båten går fortfarande som den ska? Alla bilder ser ju ut att vara från typ 1985!

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 27 aug 07, 19:36
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Shoplifter
Snabb fråga.
Går det att ta sig till Sarpsborg efter matchen?
Jag behöver ta mig tillbaka till Gbg och har varit lat med att kolla upp bilplatser.
Det går emellertid en buss från Sarpsborg till Gbg 23:55.
Stort tack på förhand!


Det er ikke noe problem å komme seg fra Fredrikstad til Sarpsborg. Se rutetabellen her


Förresten, ett potentiellt problem är ju att sista bussen jag kan ta går 22.30...
Blir nog lite tajt om matchen går till förlängning!

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 aug 07, 19:42

Regner med det går greit, tenker mange av dere tusler stille ut bakveien tidlig i 2. omgang når vi leder 4-0. Da rekker du det nok greit.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 27 aug 07, 19:43
Opprinnelig postet av DrDRE

Regner med det går greit, tenker mange av dere tusler stille ut bakveien tidlig i 2. omgang når vi leder 4-0. Da rekker du det nok greit.



Kul kille.

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 aug 07, 21:13
Endret: 27 aug 07, 21:14

Opprinnelig postet av Shoplifter
Snabb fråga.
Går det att ta sig till Sarpsborg efter matchen?
Jag behöver ta mig tillbaka till Gbg och har varit lat med att kolla upp bilplatser.
Det går emellertid en buss från Sarpsborg till Gbg 23:55.
Stort tack på förhand!

Du kan også ta toget fra Fredrikstad til Sarpsborg. Går et tog klokken 23.09 i følgeNSB (Norges StatsBaner) sin web-side. Toget er i Sarpsborg klokken 23.21


Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 27 aug 07, 21:17
Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Shoplifter
Snabb fråga.
Går det att ta sig till Sarpsborg efter matchen?
Jag behöver ta mig tillbaka till Gbg och har varit lat med att kolla upp bilplatser.
Det går emellertid en buss från Sarpsborg till Gbg 23:55.
Stort tack på förhand!

Du kan også ta toget fra Fredrikstad til Sarpsborg. Går et tog klokken 23.09 i følge NSB (Norges StatsBaner) sin web-side. Toget er i Sarpsborg klokken 23.21



Tack så mycket för det! Ses!

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 aug 07, 21:30
noen som vet hvor mange biletter som er solgt (oppdater meg gjerne med tall imorgen kveld også om mulig)? det må snart begynne å ta seg opp om det ikke allerede har gjort det.. viktig kamp, og er det en kamp man bør møte opp på er det denne! spre ordet, unge som gamle, ta med deg noen `ekstra` noen som ikke har vært på kamp på lenge ( det har jeg gjort  ) f.eks. , mobiliser!
det trengs trøkk for å vinne slike kamper og vinner vi kommer det enda en kamp osv. av høy karakter.

Er noe eget med kamper som spilles når sola går ned / mørkt , semifinalen i cupen ifjor f.eks, flombelysning, nerver,
ah gleder meg! kan det bli bedre? eneste kritteriet er at folk møter opp, for alt ligger til rette for en knall kveld!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 07, 21:31
Ordna seg med transport også nå, klarte å lure med brutter`n

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 aug 07, 21:35

Opprinnelig postet av Solheim

Er noe eget med kamper som spilles når sola går ned / mørkt , semifinalen i cupen ifjor f.eks, flombelysning, nerver,
ah gleder meg! kan det bli bedre? eneste kritteriet er at folk møter opp, for alt ligger til rette for en knall kveld!

Skal bli moro med første flomlys-kamp på nye Stadion. 

Men jeg lurer på om det er mulig å bytte billetene jeg har kjøpt til andre plasser dersom det ikke kommer så mange på kampen? Jeg var tidlig ute å kjøpte de to plassene jeg hadde prioritet på mht sesongbilletter. Men jeg ser nå at det ikke var solgt mer enn 4 - 5000 billetter. Da er det jo dumt at man sitter spredt rundt omkring på stadion. Da burde man "trenge sammen" mot midten istedet.  Mine to billetter er nemlig ute på siden. Kunne heller tenkt meg mer sentral plassering hvis mulig


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 aug 07, 21:40
det kan du jo se ann når kampen starter, sitter du øde til er det jo bare å trekke til noen ledige plasser nærmere midten  

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 aug 07, 21:43
jeg syns det var flaut at ikke fler dro til hammarby. men det er mer flaut hvis vi ikke klarer å få minimum 10 000 på stadion til torsdag. syns det er merkelig at det ikke er mere billetter solgt. jeg var tidlig ute med å kjøpe billet. fordi jeg regnet med at billettene kom til å forsvinne fort.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 aug 07, 21:49
Endret: 27 aug 07, 21:49
Jeg er også ganske forbauset over hvor laber interesse det virker å være for denne kampen. Burde ikke dette være en av årets kamper?

Registrerer også at TV 2 velger å sende Suduva-Brann fra Litauen på et ugunstig tidspunkt på ettermiddagen, men det ser ikke ut til at de har planer om å sende FFK-Hammarby som jeg vil tro er en langt mer attraktiv kamp også for fotballinteresserte nordmenn som ikke har noen bånd til klubbene. Vel, vel.

Er det bare jeg og et fåtall her inne som virkelig mener dette er en real storkamp som egentlig burde vært utsolgt flere dager i forveien?

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 27 aug 07, 21:53
Opprinnelig postet av Costanza


Registrerer også at TV 2 velger å sende Suduva-Brann fra Litauen på et ugunstig tidspunkt på ettermiddagen, men det ser ikke ut til at de har planer om å sende FFK-Hammarby som jeg vil tro er en langt mer attraktiv kamp også for fotballinteresserte nordmenn som ikke har noen bånd til klubbene. Vel, vel.




kan bare ikke ta TV2 serriøst lenger om det du sier her skjer.. enig med deg og flere at det er rart ikke flere biletter er solgt, var også tidlig ute å sikra meg bilett da jeg trudde det kunne bli trangt om plassen.

Södermalm

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 12

Lagt til: 27 aug 07, 23:03
Desstu större anledning för er att köpa biljetter då.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 07, 23:42

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er også ganske forbauset over hvor laber interesse det virker å være for denne kampen. Burde ikke dette være en av årets kamper?

Er det bare jeg og et fåtall her inne som virkelig mener dette er en real storkamp som egentlig burde vært utsolgt flere dager i forveien?

Absolutt ikke Costanza! Jeg er på grensa til å være sjokkert over hvor liten interesse det er for denne kampen. Vet ikke om folk forventer at vi tar oss lett videre og heller dukker opp i neste runde eventuelt eller om det er helt motsatt og ikke har den berømte "trua" i det hele tatt.

Vi har uansett ikke spilt E-Cup på over tjue år og det burde vært en gulrot nok i seg selv.

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 aug 07, 23:46

Det viser vel kanskje at UEFA cupen er såpass lite interesant for nordmenn og ihvertfall i 2 kval runde.

 

Men er forsåvidt også overasket over laber interesse, her har vi ikke spilt i Europa på godt over 20 år,, og når vi endelig gjør det, så kommer ikke folk?! Merkelig .

 

Jeg har ihvertfall billett! Og gleder meg!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 aug 07, 00:40

Skjønner ikke denne labre interessa, folk har gått og snakka om FFK ut i Europa i drøssevis av år og når det endelig skjer trekker folk capsen og supporter skjerfet ned over hue.

FFK er bare 90 min. og 1-o fra å spise kirsebær med de store gutta ute i Europa.

Til å nå det målet trenger de støtte fra alle som liker å kalle seg supportere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 28 aug 07, 08:26

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er også ganske forbauset over hvor laber interesse det virker å være for denne kampen. Burde ikke dette være en av årets kamper?


Er det bare jeg og et fåtall her inne som virkelig mener dette er en real storkamp som egentlig burde vært utsolgt flere dager i forveien?

Ja dette fatter jeg virkelig ikke. Denne kampen har jeg sett frem til lenge, og jeg hadde kommet til å kjøpt en svarebørs billett dyrt hvis det hadde vært utsolgt for å se denne kampen! Hva er det som gjør at denne kampen er lite interessant for folk?? Jeg fatter det ikke....

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 28 aug 07, 08:39
Setter meg på flyet fra Evenes og gleder meg til årets første kamp. Garantert en opplevelse. Stadion fylles vel opp med tiden.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 aug 07, 10:08

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er også ganske forbauset over hvor laber interesse det virker å være for denne kampen. Burde ikke dette være en av årets kamper?

Absolutt. Iallefall så lenge vi ser ut til å havne godt unna nedrykksstriden, er ute av cup`en og også et stykke unna medaljestriden bør en UEFA-cup kamp komme høyt opp på lista...

Veldig skuffende. Jeg kjøpte billetter til meg og mine 2. dag billettene var i salg...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 14 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3