Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen FFK-Hammarby (UEFA Cup)

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 29 aug 07, 22:11
Opprinnelig postet av ziddax

Men blir det gruff så backar vi inte en centimeter.

Åaaaaaaaaaaaaameg.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 07, 22:34
Endret: 29 aug 07, 22:34

Litt fra Søderstadion før kampen,

Shabaan: "Vi kommer att vinna"

Se også Intervju med Tony Gustavsson(trener Hammarby)

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 29 aug 07, 22:35
Opprinnelig postet av ziddax

 Men blir det gruff så backar vi inte en centimeter.

oi oi oi, du er jammen meg tøff!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 07, 22:46

Før matchen FFK-Hammarby

Kan Hammarby hitta samma spel utan Chanko och Laitinen? Det känns tveksamt. 
Att gissa hur Hammarby kommer att formera sitt lag blir svårt, ändå har jag "gissat" mig fram till följande startelva om Eguren inte är i speldugligt skick.

Lekström
------------------
D.Johansson
Monteiro
Sleyman
Gunnarsson
------------------
Zengin
Traoré
Andersson
Castro-Tello
-------------------
Paulinho
Juliusson

Med många centrala mittfältare borta känns Traoré - Petter som det enda alternativet, kanske att Castro-Tello kliver in centralt istället för Petter, men jag tror att Tony vill ha lite mer rutin på den platsen i en sån här match, Petter har trots sin ålder ändå varit med ett par år.
I anfallet känns det som dött lopp mellan Heidar, Charlie och Sosseh om platsen brevid Paulinho, kanske blir det t.o.m en 4-5-1 uppställning om Eguren kan spela?

Alla vet om förutsättningarna. Seger eller oavgjort så är vi vidare, förlust med 3-2 och vi är vidare. 
Det kommer att bli en tuff match för ett Hammarby med stora avbräck, speciellt på en position där man aldrig vill ändra. 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 07, 23:09
Blir vel litt drøyt å konstatere at Hammarby er et bedre lag enn oss pga en kamp.. Når vi grisepuler Hammarby i begge høl i morra, så blir nok pipa en annen en

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 07, 23:39
Vi kommer å møte et aggressivt Fredrikstad-lag

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 29 aug 07, 23:53

Hammarby-treneren avslører taktikken

Fotballmagasinet før FFK-Hammarby

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 07, 01:35
ser at fb-tv.no skal sende live. koster dette noe, betaler gledelig litt ekstra for denne kampen?og noen som kjenner til kvaliteten?

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 30 aug 07, 03:15
Endret: 30 aug 07, 03:15
F-B TV skal nok ikke sende noe live, tipper du mener FFK-TV. Det slås virkelig på stortromma denne gangen, kampen blir en 5 kameraproduksjon med innleide fagfolk og vi får til og med repriser! Kampen kan du se på FFK-TV.no hvor kvaliteten skal være meget bra.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 30 aug 07, 07:51
I følge FB blir laget slik:

Rami Shaaban - Pål Andre Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Johan Sjöberg - John Anders Bjørkøy, Hans Erik Ramberg, Kasey Wehrman, Raymond Kvisvik - Tarik Elyounoussi og Gardar Johansson.

Må si at jeg ble litt overrasket over Ramberg fra start sentralt i stedet for Bjørkøy og at Bjørkøy forblir på høyrekanten.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 aug 07, 08:16
Fatter ikke at Ramberg får fornya tillit.  Hadde håpet på Koaudio på kant og Wehrman og Bjørkøy i midten.. Men neida.. Heldigvis er Ramberg best i midten, så vi får håpe på det beste...

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 aug 07, 08:18
Opprinnelig postet av Husgutt
Fatter ikke at Ramberg får fornya tillit.  Hadde håpet på Koaudio på kant og Wehrman og Bjørkøy i midten.. Men neida.. Heldigvis er Ramberg best i midten, så vi får håpe på det beste...
Hva faen er det grönhagen tenker på????????????

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 30 aug 07, 08:20
Husk at Kouadio er fersk, og dette er kanskje ikke den rikige kampen å la han få spille fra start. Men jeg ser poenget deres!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 aug 07, 08:21
Jeg håper også på å få se Konan iløpet av kampen, men sitter vel egentlig med en følelse av at han er bedre som spiss enn som kant. Innhoppet hans mot Tromsø viste hvor bevegelig og uforutsigbar han er i spissrollen, men det vil ikke si at han oppfyller de andre kravene til å være kantspiller.
Jeg ser egentlig for meg at han er en ganske lik spillertype som Tarik, og jeg syns heller ikke at Tarik passer spesielt godt på kanten.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 aug 07, 08:50
Opprinnelig postet av Rey
Må si at jeg ble litt overrasket over Ramberg fra start sentralt i stedet for Bjørkøy og at Bjørkøy forblir på høyrekanten.

Jeg er ikke overrasket i det hele tatt. Faktisk var jeg langt mer overrasket sist, hvor Bjørkøy ble plassert sentralt med Ramberg på kant. Bjørkøy har bevist over tid at han behersker kantrollen, og har blitt innkjørt i den. Helt utrolig sært å da rokkere om for å sette ham sentralt og Ramberg på kant.

Skal Ramberg først benyttes, er det helt riktig prioritering å benytte ham sentralt fremfor på kanten, og heller la Bjørkøy spille der han pleier. Tror dette kan bli bra jeg. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 30 aug 07, 09:37

Bajen-fansen går i samlet tropp fra "Lyst och Glede" til Stadion klokken 19.15. De skal vise Fredrikstad at de ikke er hvilken som helst supporterskare som er på besøk. Men inne på banen skal vi vise dem at vi ikke er noe dårligere. Håper at mange tar til fornuften i dag og kjøper billett enn de 6000 som er solgt så langt.

Jeg har god tro på avansement i kveld  Vi ses på stadion!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 30 aug 07, 09:37

ja dette blir knallbra! 3-1 er mitt stalltips

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 30 aug 07, 10:09
Opprinnelig postet av aavdst

Bajen-fansen går i samlet tropp fra "Lyst och Glede" til Stadion klokken 19.15.

 

Trur jeg skal gå i samlet tropp sjøl jeg, for å vise Bajen at jeg ikke er hvilken som helst supporter:-)

Nå er nervene på plass. Noen som vet hvor mange solgte billetter, 6000 er nevnt, er det oppdatert tall fra idag?

Liker at de må rokkere pga skader og sups, men liker ikke at vi ikke har hatt flyt i spillet i de siste kampene. Satser på at Ramberg inn sentralt er et genitrekk, og at han spiller som han kan på sitt beste. Vil jo tru at han og Wehrman utfyller hverandre ganske bra. Savner skuddstyrken til Gashi, men Kasey har jo vist at han og tør, og kan å fyre av.

Tarik har vist gryende form, han trengs i praktslag idag.

Kvisa må vise frem kunststykker av noen pasninger.

Vi har mye kvalitet i laget, og klarer de og forénes så har jeg virkelig trua, men er redd vi må spille opp mot vårt beste, for å slå et meget godt svensk lag. 

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holmiensis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 aug 07
Innlegg: 4

Lagt til: 30 aug 07, 11:16
Endret: 30 aug 07, 11:17
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge www1.nrk.no/nett-tv/klipp/282794 er politiet forberedt på bråk.

Geir Nilsen l Lyst og Glede på brygga sier at de vil skille FFK og Hammarby-fansen.

Hammarbyfansen vil få egen inngang og ekstra godt vakthold og skal oppholde seg i 2.etg i eget avlokket område, der har de sju politi godkjente vakter.

Er det noen god oppladning å gjøre det på den måten?

Var det ikke snakk om at Hammarbyfansen ikke ville lage bråk, man blir jo usikker når man hører dette.

 

I Sverige är det straffbart att visa bilder från ett sammanhang där de som beskrivs inte har något att göra med.Och samtliga slagsmålscener och gallerskakningen är det supportrar från AIK som visas (bråket är det AIK som hoppar in på GAIS-läktare), så det har inget med HIF att göra. Men det kanske är tillåtet att ljuga och svärta ner en grupps rykte med osanning. Ska man ha med dessa bilder ska det framgå att bilderna inte har något med Hammarby IF:s supportrar att göra.

Jag skulle gissa att reportern är en nyexaminerad journalist som inte vet bättre och tar dessa blider eftersom det inte finns TV-bilder på när Firmagrabbar från Bajenleden när de slåss (då de ser till att slåss långt från fotbollsarenor och inte som aIK-supportrar som har en tendens att vilja slåss på och vid arenorna).

Hammarby IF är ju känt snarare för att ha glada och schyssta supportrar som är minst hotfulla av de fyra största supporterlagen (HIF, AIK, DIF, IFKG), men visst har vi också firmor. Dock har de aldrig hamnat eller sökt bråk i Europaspel.

Mitt tips ikväll 1-1


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 30 aug 07, 11:26
For en som ikke har fulgt med; kommer millionene til å drysse inn om vi går videre fra denne runden eller må vi gjennom en kvallik runde til før det er muligheter for se store pengene?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 14 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f