Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hammarby - FFK (UEFA-cup)

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 21 17

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 16 aug 07, 21:57

Har selv en møkkalinje som jobben har tvunget på meg, ventelo 1500Mb/s..hakket sinnsykt.

Nå blir det linjebytte, kan ikke holde på sånn...argh!

Men veldig bra resultat, i dårlig Drillo stil vil jeg si vi har 72,8% sjanse til å gå videre ;-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 16 aug 07, 21:58
Ja det så ikke særlig bra ut, men med 2-1 så er jo alt mulig... syns ikke Hammarby imponerte så jævelig heller..men FFK spilt langt under pari store deler av kampen.. dette er fullt mulig!!!

Arwen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 18 apr 07
Innlegg: 6

Lagt til: 16 aug 07, 21:58
Fy f... gleder meg til hjemmekampen, dette kan gå veien

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 aug 07, 21:58

Var ikke ett eneste hakk her...

 

Morsom sak forresten, i en av situasjonene forran mål som ender med corner til FFK, så sitter jeg å gaper, mens dama kommer inn her, ho hadde vært ute å kjørt og hørt radion, og ho hørte den situajsonen lenge før jeg fikk den på skjermen.... hehe, så ho var helt rolig og viste at det ikke ble verken mål eller noe.. hehehe

 

Hvorfor hang de så langt bak da?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 16 aug 07, 21:59
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av Rey


Jeg er ikke imponert over FFK-TV, hakker for mye.


Hakket ikke i det hele tatt her hos meg, så da vil jeg tippe at problemene lå i din ende ;)


Hakket ikke her heller;) slo du av alle programmer som kan bruke litt av linja fks nedlastningsprogrammer?

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 07, 21:59
i hjemmekampen må vi prøve å hindre høyrekanten dømmes i å brilijere.. han var god

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 aug 07, 22:00
Veldig bra resultat og utgangspunkt for hjemmekampen

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 16 aug 07, 22:00
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Shoplifter
Alltså, säger inte att det var er enda målchans, men vi spelade behärskat efter 2-0 och med en fotbollsmålvakt istället för en innebandymålvakt hade vi haft 2-0 eller 3-0.
Vi har en handlingsförlamad klubbledning och det är bara att gratulera till att ni därför har chansen att slå ut oss.

hvorfor hadde dere scora ett til hvis dere hadde brukt en annen målvakt?



Jag skrev "2-0 eller 3-0", okej?
Tycker vi låg mycket närmre 3-0 än vad ni låg 2-1. Tycker ni verkligen att jag är helt fel ute?
Genant att den där Quisling, tjockare än Loket, får så mycket tid med bollen efter sitt mål.

Era supportrar höll igång bra, lite väl dålig kreativitet på ramsorna, men ändock - cred!
Kommer dock inte kunna sova inatt pga era pompoms! Vad fan är dealen med dem?

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 16 aug 07, 22:00
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Var ikke ett eneste hakk her...

 

Morsom sak forresten, i en av situasjonene forran mål som ender med corner til FFK, så sitter jeg å gaper, mens dama kommer inn her, ho hadde vært ute å kjørt og hørt radion, og ho hørte den situajsonen lenge før jeg fikk den på skjermen.... hehe, så ho var helt rolig og viste at det ikke ble verken mål eller noe.. hehehe

 

Hvorfor hang de så langt bak da?


Direkte sendiger på TV ligger også bak radio, uten at jeg skal gå mer i detalj på hvorfor.

---------------------------

Gashi!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 16 aug 07, 22:04

Synes Rami var vår klart beste spiller i dag. Uten hans klasseredninger hadde dette endt med stygge siffer. PAC var også god, selv om han var litt uheldig med selve klareringen som havnet i bena til pasningslegger til 1-0målet.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 aug 07, 22:00

Vi ble løpende alt for mye mellom i første omgang. Men etter 2-0 virket det som Bajen ble fornøyde og slappet av litt. Bra at vi fikk utnyttet det til å ta over kampen og skaffe en redusering. Jevnt over syns jeg de fleste på FFK hadde en under middels dag i store deler av kampen. Bajen var gode når de fikk det til å flyte, men dette er slett ingen umulig oppgave i hjemmekampen.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 16 aug 07, 22:00
Hakket ikke her, 1,5mb tele2 linje på kabel, det er vesentlig forskjell. Har du trådløst så er det myyyye dårligere ved overføring av lyd og bilde.

Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 16 aug 07, 22:00
Endret: 16 aug 07, 22:02
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Shoplifter
Alltså, säger inte att det var er enda målchans, men vi spelade behärskat efter 2-0 och med en fotbollsmålvakt istället för en innebandymålvakt hade vi haft 2-0 eller 3-0.
Vi har en handlingsförlamad klubbledning och det är bara att gratulera till att ni därför har chansen att slå ut oss.

hvorfor hadde dere scora ett til hvis dere hadde brukt en annen målvakt?



Jag skrev "2-0 eller 3-0", okej?
Tycker dock att vi låg mycket närmre 3-0 än vad ni låg 2-1. Tycker ni verkligen att jag är helt fel ute?
Genant att den där Quisling, tjockare än Loket, får så mycket tid med bollen efter sitt mål.

Era supportrar höll igång bra, lite väl dålig kreativitet på ramsorna, men ändock - cred!
Kommer dock inte kunna sova inatt pga era pompoms! Vad fan är dealen med dem?

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 16 aug 07, 22:01

Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av T.Olsen


Jeg er ikke imponert over FFK-TV, hakker for mye.


Hakket ikke i det hele tatt her hos meg, så da vil jeg tippe at problemene lå i din ende ;)

Var bra kvalitet her også

---------------------------

Ære være Fredrikstad


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 aug 07, 22:02
Opprinnelig postet av Shoplifter
Alltså, säger inte att det var er enda målchans, men vi spelade behärskat efter 2-0 och med en fotbollsmålvakt istället för en innebandymålvakt hade vi haft 2-0 eller 3-0.
Vi har en handlingsförlamad klubbledning och det är bara att gratulera till att ni därför har chansen att slå ut oss.
enig med deg helt utrolig at vi ikke taper kampen med 3-4 mål,ble til tider rundspilt

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 16 aug 07, 22:03

Jeg har trådløst ja, men jeg har tidligere prøvd kabelen på tv2 sumo uten at det ble så mye bedre.

Jeg har hatt 6Mb/s fra telenor tidligere og kjørt trådløs video nesten problemfritt.

Håper det er billetter igjen i plankehaugen til returen!

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 16 aug 07, 22:04

er veldig fornøyd med sendingen. ffk-tv gjorde at vi fikk anledning til å se kampen. stor kred....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 16 aug 07, 22:07
Opprinnelig postet av Shoplifter

Kommer dock inte kunna sova inatt pga era pompoms! Vad fan är dealen med dem?


Du er nok ikke eneste som lurer på det. Er nok flere her inne som syns det var flaut også. Det er noe dem fant på til den kampen her, ikke noe som har vært i bruk tidligere. Håper ihvertfall det er første og siste gang vi ser dem.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Söta Bajen-Bror

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 16 aug 07, 22:09

Stort tack till dom hos er som fixade nätsändningen!

Sen grattis till det oerhört smickrande resultatet, 4-0 hade speglat matchbilden bättre... Bajen har varit svaga borta i år i allsvenskan men man klarade faktiskt 1-1 borta mot Utrecht i förra omgången av Intertotocupen så jag tror detta går vägen...

Vi ses i Fredrikstad om 14 dagar!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 aug 07, 22:08
Opprinnelig postet av Shoplifter
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Shoplifter
Alltså, säger inte att det var er enda målchans, men vi spelade behärskat efter 2-0 och med en fotbollsmålvakt istället för en innebandymålvakt hade vi haft 2-0 eller 3-0.
Vi har en handlingsförlamad klubbledning och det är bara att gratulera till att ni därför har chansen att slå ut oss.

hvorfor hadde dere scora ett til hvis dere hadde brukt en annen målvakt?



Jag skrev "2-0 eller 3-0", okej?
Tycker dock att vi låg mycket närmre 3-0 än vad ni låg 2-1. Tycker ni verkligen att jag är helt fel ute?
Genant att den där Quisling, tjockare än Loket, får så mycket tid med bollen efter sitt mål.

Era supportrar höll igång bra, lite väl dålig kreativitet på ramsorna, men ändock - cred!
Kommer dock inte kunna sova inatt pga era pompoms! Vad fan är dealen med dem?

Sant det, 2-1 var et heldig resultat for oss. Når det komer til "pompons" som du nevner, jeg skjønner ikke hvorfor det blir akseptert, tror 99,9999 prosent synes det er flaut, men det er vel 4-5 tanter som synes det er et knalfint tiltak:-( Du får ikke se de på hjemmekampen. Tror derimot du kommer til å se fullt hus og et helt annet FFK-lag. Vi var under pari store deler av kampen. Kred til dere for teknisk gode spillere og en bra match, men det blir en helt annen match på vår stadio, håper jeg iallefall:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 21 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3