Husk meg
Brukernavn
Passord

Angrepsspiller på vei

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 26 aug 07, 16:32

FFK klarer iallefall ikke å få en slik spiller før 31.august. Enig Scheie.

Alternativ dersom en ønsker å styrke laget før Hammarby, er en spiss som styrker dagens mannskap: En spiller man håper kan være tunga på vekta ang europaspill, men som man ikke satser på særlig videre.

 En slik spiller kan f.eks være Ringberg eller Tegstrøm, da begge kunne spilt på torsdag dersom alt blir i boks.

Mest sannsynlig ang ny spiss, blir nok å benytte tiden etter 1.september og fram mot seriestart 2008 til å vurdere eventuell framgang hos Fofana / Gardar mot kjøp av ny spiss.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 07, 16:53

Hva skjer egentlig?? Dere driver ikke å diskuterer å hente Marcus Ringberg enda? Snakker om å leve i fortiden..

Har absolutt ikke noe på ett lag av FFK sitt kaliber å gjøre. Dere er jo enige om at vi skal handle tippeliga-kvalitet og en som skal heve laget. En som scorer mål, han er vel ikke akkurat noen målgarantist.

 


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 26 aug 07, 20:44
Endret: 26 aug 07, 20:45
Dette her er bare noen løse ord som en kompis hørte på stadion idag. Ikke sikkert det ligger noe i det. Men samtidig så må det jo komme fra et sted.  Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag. Ikke vet jeg. Men hadde ikke vært meg imot.  En annen ting er at Tarik gåt ut å sier at det hadde vært en drøm å spille med han. Hvorfor skulle han si det???? . Hvorfor akkurat han?  Tror det har vært kontakt jeg.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 aug 07, 20:48

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Dette her er bare noen løse ord som en kompis hørte på stadion idag. Ikke sikkert det ligger noe i det. Men samtidig så må det jo komme fra et sted.  Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag. Ikke vet jeg. Men hadde ikke vært meg imot.  En annen ting er at Tarik gåt ut å sier at det hadde vært en drøm å spille med han. Hvorfor skulle han si det???? . Hvorfor akkurat han?  Tror det har vært kontakt jeg.

 

Jeg hørte også det samme ang. AlbeckHan vet hvor målet står.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 aug 07, 21:01
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Dere driver ikke å diskuterer å hente Marcus Ringberg enda? han er vel ikke akkurat noen målgarantist.


Markus RIngberg for FFK: 76 mål på 101 kamper.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 aug 07, 21:06
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Dette her er bare noen løse ord som en kompis hørte på stadion idag. Ikke sikkert det ligger noe i det. Men samtidig så må det jo komme fra et sted.  Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag. Ikke vet jeg. Men hadde ikke vært meg imot.  En annen ting er at Tarik gåt ut å sier at det hadde vært en drøm å spille med han. Hvorfor skulle han si det???? . Hvorfor akkurat han?  Tror det har vært kontakt jeg.
Bare tull

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 aug 07, 21:08
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Dere driver ikke å diskuterer å hente Marcus Ringberg enda? han er vel ikke akkurat noen målgarantist.


Markus RIngberg for FFK: 76 mål på 101 kamper.
 

 

 

Nå scora han vel flesteparten av de målene i 2div og 1div!?

Han scora vel også en del mål første sesongen vi var i TL,men etter det ble han mer og mer borte.. Syntes ikke at han har vært den goalgetteren for HamKam i 1div som han var for FFK i 1div..

Så min mening er vel kanskje at jeg hadde blitt litt skuffa hvis han kom tilbake til FFK... Men det er bare min mening også!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 aug 07, 21:10
Tror at den nye spissen allerede er klar jeg

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 26 aug 07, 21:12
Opprinnelig postet av GurrBass
Han scora vel også en del mål første sesongen vi var i TL,men etter det ble han mer og mer borte..



En del kom på lavere nivå ja, men du sier han ble mer og mer borte etter den første sesongen. Du er klar over at han bare spilt en halv sesong etter det? Alle spillere kan ha en down-periode.
 
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 26 aug 07, 21:27

Har du anelse hvem det evt. er Paco???   Du sier der er tull?? Hva mener du. At det er Albeck eller at de skal i forhandlinger med han. Tror du han er klar??


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 aug 07, 21:29

Opprinnelig postet av paco
Tror at den nye spissen allerede er klar jeg

Når skal det offentliggjøres, da? Hørt noen navn?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 aug 07, 21:31
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av GurrBass
Han scora vel også en del mål første sesongen vi var i TL,men etter det ble han mer og mer borte..



En del kom på lavere nivå ja, men du sier han ble mer og mer borte etter den første sesongen. Du er klar over at han bare spilt en halv sesong etter det? Alle spillere kan ha en down-periode.
 
 

 

For all del,spillere kan ha down-perioder.. Men jeg syntes nå også at denne down-perioden har fortsatt i HamKam.

Han er ikke på samme nivå nå,som han var før!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 26 aug 07, 21:34
Opprinnelig postet av GurrBass
 

For all del,spillere kan ha down-perioder.. Men jeg syntes nå også at denne down-perioden har fortsatt i HamKam.

Han er ikke på samme nivå nå,som han var før!

Nå skal det vel også legges til at Ringberg har spilt en del sentral midtbane for Kamma i år. I følge rapportene mottatt fra Briskeby har han spilt meget bra i den posisjonen, og er en sentral brikke for Kamma.

 

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankly


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 aug 07, 21:37
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Har du anelse hvem det evt. er Paco???   Du sier der er tull?? Hva mener du. At det er Albeck eller at de skal i forhandlinger med han. Tror du han er klar??

Skal FFK ha Albeck,så må de tilby han en lang kontrakt.Kanskje også sign on fee. FCK vil kanskje satse på yngre krefter. Albeck er tross alt 34 år. Han får kanskje ikke en lang kontrakt av FCK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 aug 07, 21:36
Og sentrale midtbaner er vel det vi ikke trenger nå?? hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 26 aug 07, 21:38
Nei, det gjør vi ikke, så du har et poeng der.. Poenget med innlegget var egentlig ment som et svar på hvorfor Ringberg ikke putter så mye mål for Kamma om dagen..

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankly


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 aug 07, 21:52
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Har du anelse hvem det evt. er Paco???   Du sier der er tull?? Hva mener du. At det er Albeck eller at de skal i forhandlinger med han. Tror du han er klar??

Albeck kommer ikke

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 26 aug 07, 21:54
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Har du anelse hvem det evt. er Paco???   Du sier der er tull?? Hva mener du. At det er Albeck eller at de skal i forhandlinger med han. Tror du han er klar??

Albeck kommer ikke

en nordmann?

---------------------------

Mann+Mann i senga= Enga


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 aug 07, 21:54
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Ble snakket om at Markus Albeck skulle i forhandlinger til torsdag..
Jeg hørte også det samme ang. AlbeckHan vet hvor målet står.

De "ryktene" har vel dukket opp med jevne mellomrom helt siden FFK rykket opp til Tippeligaen, og det er nok like lite hold i de denne gangen, som det har vært noen gang tidligere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 aug 07, 21:56
Allbäck er en nøkkelspiller for nordens største og for tiden beste fotballklubb. Hvordan har ryktene om han til FFK klart å leve så lenge egentlig? Jeg synes det er ganske underlig.


Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 11 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3