Husk meg
Brukernavn
Passord

Rosenborg ønsker seg Bjørkøy

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 15 aug 07, 18:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page
Nja, Morgan sa jo også at Bertie ikke ville bli solgt i år heller da, så jeg tror egenltig ikke på ham føre sesongen er over...
Nå er bertelsen fra stavanger. bertelsen er forsatt ikke klar for spill fra skade. Bertelsen ville ikke være her... Nå må du få opp øya dine og slutte å hakke på morgan..

Så handler denne tråden om Bjørkøy


Bjørkøy er en mye mere voksen spiller enn Bertie , som ikke tenker på hvor han kommer fra

---------------------------

Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 07, 19:12
Hakke på Morgan ? Hvem hakker på Morgan ? Er en kommentar til den utalesen om Morgan sa om at han ikke skulle selge Bjørkøy og det samme sa han at han ikke skulle gjøre med Berite, derfor tror jeg ikke noe på slike utaleser..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 16 aug 07, 08:50

hhhmmmmmm

Vil ha Bjørkøy som den nye Strand

---------------------------

med ffk til champions league!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 07, 08:57
ja omskolere betyr det

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 07, 08:59

Opprinnelig postet av keiko99
ja omskolere betyr det

 

Hvorfor det? Han blir jo ikke omskolert da.. Tviler på at de henter han for å spille back..

 

Utifra den artikkelen kunne det virke som Jonna drar til høsten.. Syns det var lite med 6-8 mill for han men det kan jo bli mer da..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 07, 09:04
Roar strand spiller back i dag.

---------------------------

http://keiko99.net


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 aug 07, 09:06
Ja, adresseavisa "vet" at Bjørkøy vil til RBK og at dialogen med Morgan A. er god. Dette ser ikke bra ut. Var litt beroliget etter uttalelsen til Morgan tidligere i uka, men nå er jeg ikke like sikker velger dog og tro at journalisten har brukt kreativ skrivning......Har skjedd før...

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 07, 09:11

Opprinnelig postet av keiko99
Roar strand spiller back i dag.

 

Veit det..

Men her mente han at han skulle erstatte Strand som kontinuitetsbæreren i RBK!! Du veit kanskje ikke hva det betyr.. Regner med at RBK skal ha han på midten hvis de skal ha han..

 

Vi bør få over 10 mill for han


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 aug 07, 09:16
jo da jeg klar over det du sier, men husk at eggen vet at jonna spilte litt back i hans tid som trener.

skal vi slippe jonna bør RBK gi en spiller motsatt vei mener jeg + penger

---------------------------

http://keiko99.net


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 16 aug 07, 09:16
strand har spilt både ving, indreløper og back i rosenborg. dette er alle oppgaver som bjørkøy kan fylle.

---------------------------

med ffk til champions league!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 16 aug 07, 09:21

Opprinnelig postet av keiko99
jo da jeg klar over det du sier, men husk at eggen vet at jonna spilte litt back i hans tid som trener.

skal vi slippe jonna bør RBK gi en spiller motsatt vei mener jeg + penger

Spilte ikke Bjørkøy mest back i den perioden hvor han fikk sin A-landslagsdebut under Hareide? Er det noen spillere som det er tenkelig at RBK vil slippe som vil forsterke FFK?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 07, 09:26
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av keiko99
jo da jeg klar over det du sier, men husk at eggen vet at jonna spilte litt back i hans tid som trener.

skal vi slippe jonna bør RBK gi en spiller motsatt vei mener jeg + penger

Spilte ikke Bjørkøy mest back i den perioden hvor han fikk sin A-landslagsdebut under Hareide? Er det noen spillere som det er tenkelig at RBK vil slippe som vil forsterke FFK?

 

Storflor, hvis han kan spille høyrekant i 4 4 2.. Ellers er det ingen jeg vil ha derifra..


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 aug 07, 09:44
fotball.adressa.no/eliteserien/article87818.ece

Hør her a!!

Også ern hypp på det sevl å a gitt!! Vel er dette sant kan man like så godt selge han idag så han ikke får privilegie i og spille UEFAcup for FFK. Heller la Ramberg få sjansen til å representere FFK.

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 16 aug 07, 09:55

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
fotball.adressa.no/eliteserien/article87818.ece

Hør her a!!

Også ern hypp på det sevl å a gitt!! Vel er dette sant kan man like så godt selge han idag så han ikke får privilegie i og spille UEFAcup for FFK. Heller la Ramberg få sjansen til å representere FFK.

Ehhh...
"Adresseavisa vet"
Henvises jo ikke akkurat til at han har uttalt det da...


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 16 aug 07, 10:17

Bjørkøy, hm... Ingen dårlig spiller, men KTE slenger for mye med leppa som vanlig. Har ikke noe i mot å få ham til RBK, men da vil jeg ha ham på midtbanen. Regner det som høyst sannsynlig at Sapara forsvinner etter spill i CL, hvis vi ikke klarer å drite oss ut i siste kampen mot Tampere. Da vil vi trenge en spiller som Bjørkøy, men det er vel ikke aktuelt før neste sesong uansett, så "time vil sjå!"

PS! Lykke til i kveld

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 16 aug 07, 10:18
Opprinnelig postet av Flemastro

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
fotball.adressa.no/eliteserien/article87818.ece

Hør her a!!

Også ern hypp på det sevl å a gitt!! Vel er dette sant kan man like så godt selge han idag så han ikke får privilegie i og spille UEFAcup for FFK. Heller la Ramberg få sjansen til å representere FFK.

Ehhh...
"Adresseavisa vet"
Henvises jo ikke akkurat til at han har uttalt det da...

Kan nok hende vår kjære Knut Torbjørn Eggen vet noe også siden de fortatt vil jobbe med å få Bjørkøy nordover. Og tingen foranderet seg kanskje litt for Bjørkøy nå som Gashi og Wehrman har lagt beslag på de sentrale midtbaneplassene. Samt at lønnongene i RBK sikkert er brukbare for lagets kontinutestsbørere. Strand, Riset, Iversen etc tjener nok ikke så værst i RBK....

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 aug 07, 10:27
Bjørkøy har skrevet 4 års kontrakt med FFK i år, MA sier at laget bygges rundt Bjørkøy. Synes derfor at FFK burde svart RBK at de kunne glemme det. Det har tydligvis ikke blitt gjort ettersom RBK skal prøve seg igjen utover høsten. Det betyr jo at responsen de har fått er at vi selger ikke i dette vinduet.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 16 aug 07, 10:35

Opprinnelig postet av Fjedjik
Bjørkøy har skrevet 4 års kontrakt med FFK i år, MA sier at laget bygges rundt Bjørkøy. Synes derfor at FFK burde svart RBK at de kunne glemme det. Det har tydligvis ikke blitt gjort ettersom RBK skal prøve seg igjen utover høsten. Det betyr jo at responsen de har fått er at vi selger ikke i dette vinduet.

JEpp, det er hva MA sier til Radio Fredrikstad. Tipper FFK vil ha tid til å finne en erstatter på høyrekanten før de eventuelt slipper Bjørkøy. Vi savner jo en "blodtrimmet" høyrekant så kanskje det kan være ett steg i riktig retning men det vil være trist å miste Bjørkøy!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 16 aug 07, 10:37
Håper Jonna kommenterer dette snart! Synes det er litt skummelt, vil ikke miste han fra laget enda..

---------------------------

Andres meninger støter meg.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 aug 07, 10:39
Endret: 16 aug 07, 11:54
Opprinnelig postet av Kent

JEpp, det er hva MA sier til Radio Fredrikstad. Tipper FFK vil ha tid til å finne en erstatter på høyrekanten før de eventuelt slipper Bjørkøy. Vi savner jo en "blodtrimmet" høyrekant så kanskje det kan være ett steg i riktig retning men det vil være trist å miste Bjørkøy!

Så mys spillere som FFK skifter ut hvert år får vi ingen kontinuitet. Nå har årets utskiftninger stort sett vært positive, men vi må ikke glemme å beholde en viss stamme. Det er viktig i kamp og ikke minst for miljøet. Hvis vi tar utgangspunkt i laget som vant cupen i fjor så burde vi beholdt Brenne, Bertelsen og Bjørkøy. 2 av de er borte og den tredje står i åpen dør.....

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 9 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f