Husk meg
Brukernavn
Passord

Rosenborg ønsker seg Bjørkøy

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 12:35
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av dracula

Over til noe litt annet på overgangsmarkedet i Odd finnes V.B Espen Rud.



Er ikke han høyreback, eventuelt høyre midtbane? (Regner med at V.b = venstreback). Uansett en spiller jeg godt kunne tenkt meg i FFK

Det er vel kanskje den dyreste forsvar/midtbanespiller i Norge om dagen. Kunne godt tenkt meg han i FFK,men tviler på om FFK/investorer har penger for en slik overgang.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 07, 12:42

Beklager selvsagt høyrekant spiller.

Derfor selger man Bjørkøy til en god pris og Terje & Co spytter inn noe har FFK god mulighet på Espen Rud.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 12:49
Opprinnelig postet av dracula

Beklager selvsagt høyrekant spiller.

Derfor selger man Bjørkøy til en god pris og Terje & Co spytter inn noe har FFK god mulighet på Espen Rud.

Jeg hadde ikke sagt nei takk for en slik handel.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 15 aug 07, 13:11

Bjørkøy er Tippeligaens mestscorende midtbanespiller og en mann Hareide følger. Han er lagets kaptein, slo igjennom i Tippeligaen for FFK og har uttalt at han er heldig som får være en del av FFK.

Og nå synes folk her inne det er greit at han forsvinner fra klubben?

Er det ingen som ser verdien av å bygge et lag og skape identitet? Bygge et lag bestående av spillere publikum kan få et forhold til? Eller er det greit at vi bytter ut halve laget for hver sesong slik at fargene på draktene nesten er det eneste pulikum drar kjennsel på fra en sesong til den neste?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 15 aug 07, 13:14
Opprinnelig postet av Kent

Bjørkøy er Tippeligaens mestscorende midtbanespiller og en mann Hareide følger. Han er lagets kaptein, slo igjennom i Tippeligaen for FFK og har uttalt at han er heldig som får være en del av FFK.

Og nå synes folk her inne det er greit at han forsvinner fra klubben?

Er det ingen som ser verdien av å bygge et lag og skape identitet? Bygge et lag bestående av spillere publikum kan få et forhold til? Eller er det greit at vi bytter ut halve laget for hver sesong slik at fargene på draktene nesten er det eneste pulikum drar kjennsel på fra en sesong til den neste?

Jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med at han blir,vår kaptein,toppscorer og mest allsidige spiller,sentralt,ving samt back

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 07, 13:23
Opprinnelig postet av Kent

Bjørkøy er Tippeligaens mestscorende midtbanespiller og en mann Hareide følger. Han er lagets kaptein, slo igjennom i Tippeligaen for FFK og har uttalt at han er heldig som får være en del av FFK.

Synes forøvrig det er rart at Brenne, som ikke akkurat har hatt en knall sesong, igjen er på landslaget. Jeg er jo klar over at Jonna ikke har hatt supersesongen i år og at han har spilt bedre tidligere, men han har iallefall vist at han vet hvor målet står...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 15 aug 07, 13:42
Nei det sier litt om at landslagsspill er forbeholdt de som er i "riktige" klubber.... TRAGISK!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 15 aug 07, 13:57

Opprinnelig postet av Patrioten
Forusetningen for kjøp av nye spillere, var at Rosenborg gikk videre Cha.L

Derfor er det bare å håpe på at Tampere donker ut Rosenborg, og at det blir bye bye til RBK i CL..

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 aug 07, 14:00
Det håper ikke jeg. Det er en kjempefordel for norsk fotball generelt og norske klubber spesielt at Rosenborg (og andre lag) hevder seg i Europa.

---------------------------

Ære være Plankebyen


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 aug 07, 14:03
Endret: 15 aug 07, 14:04

Joda, Jonna er som ei "potet". FFK sitt svar på Freddy Dos Santos på den måten.

Når det gjelder å bygge opp identitet er jeg enig, men Jonna er vel først og fremst i FFK fordi ikke LSK har vist intersse.

Derfor burde FFK beholde så langt som mulig, Shaban, Gerrbrandt, Piroja, Tarik, Kvisvik ( sier jo seg sjøl), Nå Wehrmann og Gashi.La også Ramberg vandre i gangene.

Så har man også lovende unge som Shabani m.fl for å bygge identitet for framtida.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 15 aug 07, 14:09

Opprinnelig postet av Per Egil
Det håper ikke jeg. Det er en kjempefordel for norsk fotball generelt og norske klubber spesielt at Rosenborg (og andre lag) hevder seg i Europa.

Riktig. Slik at RBK igjen får økonomiske muskler i massevis til å støvsuge det norske spillermarkedet for kvalitetsspillere. Jeg tror det er bedre for norsk fotball at flere enn en klubb kan ta gull i TL. 13 år på rad med RBKgull taler sitt klare språk. For all del: Hatten av for det RBK har fått til, både sportslig og økonomisk. Men at den vanvittige dominansen de har hatt her hjemme har vært en fordel for norsk fotball tviler jeg sterkt på. Uansett: Jeg foretrekker å beholde å beholde Jonna i FFK framfor RBK-suksess i CL.

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 15 aug 07, 14:13
Endret: 15 aug 07, 14:19
Som Costanza skrev i et tidligere innlegg - grunnen til at norske lag (blant annet FFK) ble seedet i årets UEFA-cup er at vi er høyere ranket enn for eksempel lag fra Sverige. Dette skyldes nærmest ene og alene RBKs suksess i Champions League. Desto flere norske lag som hevder seg i Europa, jo bedre for norsk fotball (inkludert oss).

Ellers er jeg enig med deg i at vi bør beholde Jonna.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 15 aug 07, 15:58
Men, er prisen høy nok blir han nok solgt...!

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 aug 07, 17:07
En spiller som Bjørkøy med kontrakt i 3,5 år tilblir nok dyrt for selv RBK, for den samme summen kan de sikkert hente spillere som Grindheim, Samuelsen eller Strømstad istede yngre og mere lovende spillere.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 aug 07, 17:14
Opprinnelig postet av kjo

Riktig. Slik at RBK igjen får økonomiske muskler i massevis til å støvsuge det norske spillermarkedet for kvalitetsspillere.

Det kalles fordeling av goder. Det er da ikke nødvendigvis dårlig for norsk fotball generelt at RBK bruker millioner etter millioner på spillere - forutsatt at vi ikke går inn i nye 14 år med RBK-dominans... ?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 aug 07, 17:14

Opprinnelig postet av Svein
Men, er prisen høy nok blir han nok solgt...!

ja,10-15 mill

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 15 aug 07, 17:48
Samme hva Morgan sier, så selger de Bjørkøy hvis summen er stor nok.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 15 aug 07, 17:54
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av T.Olsen

Jeg sier SELG!
Men kan ikke helt skjønne hva de skal med han....

Hvorfor i alle dager mener du vi skal selge Tippeligaens mestscorende midtbanespiller, vår kaptein og en av våre beste spillere som vi ønsker å bygge laget rundt til RBK? Siden pris ikke har vært kommentert, mener du vi bør selge for enhver pris også?

Penger får vi fra Terje Høili, ikke ved å selge våre beste spillere til Norske klubber. Med unntak av de situasjonene hvor spilleren har gode personlige grunner til å ønske seg bort, noe som 99% sikkert ikke er tilfelle i denne saken.

Vi vet ALLE at T.Olsen IKKE liker Jonna no særlig... Lurer på hvorfor jeg da men... Tror ikke Bjørkøy blir solgt, og at Morgan holder det han sier idag..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 aug 07, 17:57
Nja, Morgan sa jo også at Bertie ikke ville bli solgt i år heller da, så jeg tror egenltig ikke på ham føre sesongen er over...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 07, 18:44
Endret: 15 aug 07, 18:44
Opprinnelig postet av Bob Page
Nja, Morgan sa jo også at Bertie ikke ville bli solgt i år heller da, så jeg tror egenltig ikke på ham føre sesongen er over...
Nå er bertelsen fra stavanger. bertelsen er forsatt ikke klar for spill fra skade. Bertelsen ville ikke være her... Nå må du få opp øya dine og slutte å hakke på morgan..

Så handler denne tråden om Bjørkøy

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f