Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Morgan få bli i klubben uansett utfall av Mikel-saken?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 27 sep 07, 23:20

Morgan har full støtte fra meg.. Kjenner han og snakker med han av og til...

---------------------------

BRIGADE RØD HVIT
Frihet For ULTRAS

Hater: NFF, Politi, Vaktene på Ullevaal


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 28 sep 07, 08:36
Endret: 28 sep 07, 08:37

Opprinnelig postet av Brukernavn
Er ikke rettsaken til neste sommer engang da?

Jo, det er visst planen.

Passe idiotisk av styret hvis de finner ut at det er "tryggest" å permittere Morgan fram til da.

Jeg vet at jeg ikke er alene om å mene at det bare sender ut signaler om tvil og mistenksomhet mot Morgan hvis han skulle tre tilbake. Det er nok av dem som ivrer etter å få Morgan suspendert (helst fengslet virker det som) på grunnlag av mistanker alene. En stor del av dem synes å jobbe i diverse medier. Det ville være virkelig trist hvis disse haukene skal få gjennom den hysteriske viljen sin bare fordi de lykkes i å laga et visst rabalder i mediene.

La heller Morgan få gjøre jobben sin i fred. Det er det beste for FFK og for alle parter.

Styret bør også ta regning for at uansett utfall av rettssaken til sommeren kan avgjørelsen komme til å bli anket. Det kan gå flere år før denne saken er avgjort. Det eneste som er sikkert er at FFK vil tape på det hvis Morgan sendes på dør nå.

Det er 100% garantert at tre sentrale medieaktører, tv2, vg og f-b alle kommer til å vie en permittering av Morgan stor oppmerksomhet, og at de vil vinkle saken som en bekreftelse av skyld. Man leser ikke aviser særlig nøye hvis man ikke forlengst har gjennomskuet det.

Måtte styret tenke seg godt om, og stå fast ved den fornuftige linjen de har holdt til nå.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 28 sep 07, 08:50

Er`n uskyldig (værsåsnill gud, gi meg den gleden) skal han utnevnes til Konge.

---------------------------

Best of Ultras:
"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"
"Det er ikke trusler de kommer med, de bare redegjør for hva dette vil føre til"


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 29 sep 07, 00:00
Synes han burde gå av nå.

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 29 sep 07, 00:34
morgan har gjort mye rart men det er fortid,  håper at han fortsetter

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 30 sep 07, 03:22
Endret: 30 sep 07, 03:30

Hvis en ser godt etter vil man finne at det er mange som har gjort mye rart i sin fortid. Men det er stort sett bare politikere som mister jobben av sånne grunner.

Hvis det skulle vise seg at Morgan en gang fikk en fartsbot, burde han ikke da fluksens gå av på grunn av det? Et lovbrudd er jo et lovbrudd, og vi kan vl ikke ha en lovbryter til å lede FFK kan vi vel?  

Skulle vi fulgt en slik linje burde det være enkelt å få seg jobb her i landet hvis man aldri har fått så mye som en parkeringsbot. Det ville blitt mange arbeidsledige.

Hva med å vente til rettsapparatet har kommet med en endelig rettsavgjørelse før vi andre trekker noen konklusjoner? Det er en grunn til at politiets påtale ikke er nok til å si at noen er skyldige. Skal vi hive grunnleggende rettsprinsipper over bord bare fordi vi ikke liker Morgan? Skjerpings `a.

Selv kjenner jeg ikke Morgan Andersen på noen måte. Jeg har aldri sett mannen annet enn på tv. Jeg aner ikke hva jeg ville synes om ham hvis jeg møtte ham. Men det er gjennom mediene jeg ser hvordan han gjør jobben sin som FFKs viktigste ansikt utad. Den jobben gjør han uten tvil bra. Derfor synes jeg han bør få lov til å fortsette med det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 sep 07, 15:29
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hvis en ser godt etter vil man finne at det er mange som har gjort mye rart i sin fortid. Men det er stort sett bare politikere som mister jobben av sånne grunner.

Hvis det skulle vise seg at Morgan en gang fikk en fartsbot, burde han ikke da fluksens gå av på grunn av det? Et lovbrudd er jo et lovbrudd, og vi kan vl ikke ha en lovbryter til å lede FFK kan vi vel?  

Skulle vi fulgt en slik linje burde det være enkelt å få seg jobb her i landet hvis man aldri har fått så mye som en parkeringsbot. Det ville blitt mange arbeidsledige.



Du kan ikke mene dette seriøst?

Morgan er jo tiltalt for noe som direkte har med hans arbeidsoppgaver å gjøre, strafferamme på to år i fengsel.

Det virker som du syns dette er bare småtteri, siden det bare er snakk om noe papirer ...
Man kan vri og vende på det og skylde på forhåndsdømming, men klubben vår er i ett dårlig lys pga cirkus-Morgan, det er realiteten, selv om vi ikke har noe med farsen å gjøre.  Da burde Morgan vært stor nok til å satt seg selv til side til dette var over og ikke skøvet FFK foran seg og stilt mange i en vanskelig situasjon.

Det har også gått opp for deler av styret etterhvert, etter de dumma seg ut på pressekonferansen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 30 sep 07, 20:16

Opprinnelig postet av bjorn
   
Du kan ikke mene dette seriøst?
Morgan er jo tiltalt for noe som direkte har med hans arbeidsoppgaver å gjøre, strafferamme på to år i fengsel.

Ja, strafferammen er to år for de aller groveste tilfellene. Hvor grovt er dette, gitt at Morgan er skyldig? Er det grovt fordi det er snakk om mye penger? Kanksje, kanskje ikke.

Hvor mye tjente Morgan på dette selv? Ikke 45 millioner, i alle fall. Betyr det beløpet noe, eller er det Morgans egen gevinst en bør legge til grunn? I så fall, hvor grovt er det da?

Hvilke momenter taler for at Morgan, hvis han finnes skyldig i kontraktsfalsk, bør dømmes til en streng straff?

Jeg har etterlyst Shittus forklaring. Ser du fram til å få høre den en gang du også?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 sep 07, 21:13
Jo mer penger jo grovere er det ja, dvs dette er grovt.

Om Morgan tok noe personlig vil det bare forverre saken ytterligere, for det er ikke noe formildende om han ikke gjorde det.

Hvis Morgan skulle bli dømt håper jeg han får smake sin egen medisin og blir brukt som ett eksempel og får strengeste straff, slik han gjør med egne fans.

Er jo ikke første gang han i tilfelle driver med skurkestreker.

kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 30 sep 07, 21:24
Opprinnelig postet av bjorn
Jo mer penger jo grovere er det ja, dvs dette er grovt.

Om Morgan tok noe personlig vil det bare forverre saken ytterligere, for det er ikke noe formildende om han ikke gjorde det.

Hvis Morgan skulle bli dømt håper jeg han får smake sin egen medisin og blir brukt som ett eksempel og får strengeste straff, slik han gjør med egne fans.

Er jo ikke første gang han i tilfelle driver med skurkestreker.
Er du ffk supporter, eller har du en personlig vendetta mot andersen?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 sep 07, 21:31
Om jeg er FFK-supporter eller har en vendetta mot Andersen, hmmm.

Kan jeg bare velge én ?

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 sep 07, 22:08
Opprinnelig postet av kriss
Er du ffk supporter, eller har du en personlig vendetta mot andersen?


Er du Paco som har byttet navn, eller er du bare nok en tulling på forumet?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 01 okt 07, 00:38

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av kriss
Er du ffk supporter, eller har du en personlig vendetta mot andersen?


Er du Paco som har byttet navn, eller er du bare nok en tulling på forumet?

Synes det der var et helt greit innspill fra kriss.

bjorn, jeg er uenig med deg. Du konkluderer for kategorisk etter min oppfatning. Men du lar det skinne tydelig gjennom hva du mener om MA, så det får bare være som det er med det. Hvis du ikke vil prøve å se saken fra mer enn én side så er det ingen som kan tvinge deg.

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 01 okt 07, 00:53
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Ja, strafferammen er to år for de aller groveste tilfellene. Hvor grovt er dette, gitt at Morgan er skyldig? Er det grovt fordi det er snakk om mye penger? Kanksje, kanskje ikke.

Hvor mye tjente Morgan på dette selv? Ikke 45 millioner, i alle fall. Betyr det beløpet noe, eller er det Morgans egen gevinst en bør legge til grunn? I så fall, hvor grovt er det da?

Hvilke momenter taler for at Morgan, hvis han finnes skyldig i kontraktsfalsk, bør dømmes til en streng straff?

Jeg har etterlyst Shittus forklaring. Ser du fram til å få høre den en gang du også?



Mannen er uskyldig til mannen med den rare, krøllete parykken og svarte kjortelen smeller trehammeren i bordet. Men om han blir dømt, så er dette lovbruddet så grovt at mannen bør få noen dager med sponset kost og losji fra det norske rettsvesenet, eller enda værre, holde seg unna Fredrikstad Stadion i 1.5 år. Det er tross alt snakk om flere titalls millioner.

Opprinnelig postet av kriss

Er du ffk supporter, eller har du en personlig vendetta mot andersen?


Hei broder paco

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 07, 00:55
Endret: 01 okt 07, 00:56
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Snæbbis
Opprinnelig postet av kriss
Er du ffk supporter, eller har du en personlig vendetta mot andersen?


Er du Paco som har byttet navn, eller er du bare nok en tulling på forumet?

Synes det der var et helt greit innspill fra kriss.



Javell. Så man kan ikke være FFK-supporter hvis man synes at denne saken skader klubben, og mener Morgan bør permiteres til saken er avgjort. Da er den grei.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 okt 07, 02:50

Greit at FFK legger sine beskyttende vinger over Morgan.

Han er forsatt uskyldige til han eventuelt blir dømt.

Slik saken står er det endel muffens i denne saken. Vi kommer ikke utenom at en avtale er undertegnet

og signert av Shittu dagen før han lander på Gardemoen. Dette stinker.

Selvsagt er det best for såvel Morgan som FFK og supportere at Morgan går fri, men inntill da la oss ikke si at "hensikten helliger midlet". Noen har tatt en litt for "kjapp sving", det kan man ikke unskylde uansett hvem det er-

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 01 okt 07, 08:49

Opprinnelig postet av Snæbbis


Javell. Så man kan ikke være FFK-supporter hvis man synes at denne saken skader klubben, og mener Morgan bør permiteres til saken er avgjort. Da er den grei.

Jeg har faktisk litt vanskelig for å se hvordan man kan hevde at man støtter FFK når man tar høylydt til orde for skade klubbens interesser ved å gi etter for et temmelig hysterisk mas fra mediene.

Hvis denne saken skader klubben idag så er ikke det fordi Morgan har gjort det ene eller det andre - men fordi det finnes ganske mange folk som har lagt Morgan for hat og som benytter denne anledningen til å gi uttrykk for det hatet.

På den måten støtter man ikke FFK. Hvis Morgan skulle trekke seg til bake nå ville det skade klubben av åpenbare grunner. Det ville gi mediene et ytterligere grunnlag for å spekulere i skyld. De som tar til orde for dette har forlengst bestemt seg for at de hater Morgan og ønsker ham ut av FFK og helst i fengsel.

Jeg har lest hundrevis av innlegg som tar til orde for dette, og sett et stort antall oppslag i mediene som tegner et spekulativt bilde av Morgan. De som hiver seg på denne bølgen bidrar til å skade FFK enten de forstår at de gjør det eller ikke og enten de ønsker det eller ikke. Men det er åpenbart en del som ønsker det.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 okt 07, 10:38
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Snæbbis


Javell. Så man kan ikke være FFK-supporter hvis man synes at denne saken skader klubben, og mener Morgan bør permiteres til saken er avgjort. Da er den grei.

Jeg har faktisk litt vanskelig for å se hvordan man kan hevde at man støtter FFK når man tar høylydt til orde for skade klubbens interesser ved å gi etter for et temmelig hysterisk mas fra mediene.


Jeg er faktisk forbauset over at nettopp du er så kategorisk, og at du kan forsvare en slik tenkemåte hvor man ikke er supporter hvis man ikke støtter Morgan. Det høres ut som den reneste Pacoretorikk for meg, om enn i mer velskrevet form.

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hvis denne saken skader klubben idag så er ikke det fordi Morgan har gjort det ene eller det andre - men fordi det finnes ganske mange folk som har lagt Morgan for hat og som benytter denne anledningen til å gi uttrykk for det hatet.

Jeg velger å tro at majoriteten av de som mener Morgan bør permiteres, deriblant meg, klarer å ha såpass gangsyn at de ser at Morgan har gjort en særs god jobb, men at det er svak dømmekraft å ikke håndtere denne saken bedre fra førsten av.

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På den måten støtter man ikke FFK. Hvis Morgan skulle trekke seg til bake nå ville det skade klubben av åpenbare grunner. Det ville gi mediene et ytterligere grunnlag for å spekulere i skyld. De som tar til orde for dette har forlengst bestemt seg for at de hater Morgan og ønsker ham ut av FFK og helst i fengsel.

Hvis Morgan permiteres nå, ser jeg at det vil skade klubben på kort sikt, men at det uansett bør gjøres for å begrense eventuell fremtidig skade. For å følge opp ressonementet ditt burde i såfall både Morgan og styret vært såpass profesjonelle at de fra dag en det ble tatt ut tiltale permiterte Morgan, for å unngå nettopp denne situasjonen som skader FFK.


P.s. Jeg hater ikke Morgan, synes han gjør en god jobb og ønsker ham ikke i fengsel, men jeg mener definitivt dette skader klubben. Morgan er ikke klubben.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 01 okt 07, 10:50
Takk og lov at det forsatt finnes folk som har bakkekontakt i denne saken. Støtter Morgan og håper at han fortsetter i klubben fremover. Vi får ikke ro omkring denne saken på lang tid. Har fostått at saken ikke kommer opp i rettssystemet før neste vår/sommer. MA er tiltalt, og ikke dømt. Husk det!

Frodal

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 07
Innlegg: 81

Lagt til: 01 okt 07, 11:01
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
jeg ser hvordan han gjør jobben sin som FFKs viktigste ansikt utad. Den jobben gjør han uten tvil bra. Derfor synes jeg han bør få lov til å fortsette med det.


Dette er jeg helt enig i,og SPESIELT når styret først har "vedtatt" å gi full støtte fram til
en eventuell rettssak.
Det vil være fullstendig ødeleggende å trekke støtten nå eller før rettssaken.


Din bagatelliserende vinkling opp imot tiltalen skjønner jeg derimot lite av.
Er det uproblematisk å frata et menneske (Mikel) menneskeretten det er å
selv bestemme om man vil signere en proffkontrakt eller ei?

Jeg dømmer ingen på forhånd,men det er vel dette MA siktes og tiltales for?


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3