Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 aug 07, 00:20

Opprinnelig postet av keiko99
jeg mener pac bør ta det målet på sin kappe.. han er ikke rask nok mot  ødergaard.

Det er jo ei stor tabbe; å ikke være rask nok...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 aug 07, 00:28
Endret: 13 aug 07, 00:29

Vi vant forrøvig målstatistikken med 8-6.

Hvor mange av disse målsjansene hadde spissene våres?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 aug 07, 10:07
Opprinnelig postet av Patrioten

Vi vant forrøvig målstatistikken med 8-6.

Nei. Der ble det 2-2.

Sjansestatistikken derimot...


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 aug 07, 01:22
Opprinnelig postet av HotDream

Det er jo ei stor tabbe; å ikke være rask nok...




nei, men å feilpossisjonere seg, det er derimot en tabbe.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 aug 07, 09:23
Opprinnelig postet av Solheim
Opprinnelig postet av HotDream

Det er jo ei stor tabbe; å ikke være rask nok...




nei, men å feilpossisjonere seg, det er derimot en tabbe.

Det vet jeg veldig godt, men det var ikke det som ble skrevet av  keiko99 og det var hans innlegg  jeg (som mange andre her inne)svarte på...
Men du er kanskje igang med å lære oss om hva som er tabber på generellt grunnlag du?


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 aug 07, 13:35
Opprinnelig postet av HotDream

Det vet jeg veldig godt, men det var ikke det som ble skrevet av  keiko99 og det var hans innlegg  jeg (som mange andre her inne)svarte på...
Men du er kanskje igang med å lære oss om hva som er tabber på generellt grunnlag du?



ja,  jeg har kommet inn her for å lære dere alle hva tabber på et generellt grunnlag er, det er mitt kall..

Det eneste jeg sier er at PAC feilpossisjonerte seg som dermed førte til at han ble fraløpt av Ødegaard.
Var ikke for å ta deg eller noe, bare føre diskusjonen videre.  

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 aug 07, 15:01
I går var Fofana faktisk ikke så dårlig som man skal ha det til, synes faktisk han var bedre en West. Ser man på de to fete sjansene Fofana fikk og spesiellt den første, viser han at han til sist så smått har begynnt å utvide repertoaret fra å komme inn fra høyre for å dra en brennedriblings og miste ballen. Fofana har i det hele tatt begynnt å vise den magiske evnen det er å plutselig være på rett sted til rett tid, noe som kjennetegner store målscorere. At han drar en Ramberg og brenner 150% sjansen sin skyldes mangel på rutine og ro, noe som kommer etterhvert.

Ser man på West så kan jeg ikke fatte hva han drev med når tarik dro finta på Soma oppe ved cornerflagget. Hvor var TL`s presumptivt raskeste spiss da? Han var jo pinadø ikke i tv-bildet engang, på noe som kunne ha utvikla seg til kampens kansje feiteste målsjanse.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 aug 07, 16:27
Opprinnelig postet av Snæbbis

Ser man på West så kan jeg ikke fatte hva han drev med når tarik dro finta på Soma oppe ved cornerflagget. Hvor var TL`s presumptivt raskeste spiss da? Han var jo pinadø ikke i tv-bildet engang, på noe som kunne ha utvikla seg til kampens kansje feiteste målsjanse.



enig så enig. Notorisk målscorer skal akse som satan nesten føre Soma selger seg, satt å tenkte på det jeg og, det endte jo opp i ingenting.



ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 aug 07, 16:35

Opprinnelig postet av Solheim
Opprinnelig postet av Snæbbis

Ser man på West så kan jeg ikke fatte hva han drev med når tarik dro finta på Soma oppe ved cornerflagget. Hvor var TL`s presumptivt raskeste spiss da? Han var jo pinadø ikke i tv-bildet engang, på noe som kunne ha utvikla seg til kampens kansje feiteste målsjanse.



enig så enig. Notorisk målscorer skal akse som satan nesten føre Soma selger seg, satt å tenkte på det jeg og, det endte jo opp i ingenting.


 

Nå er jo ikke West en notorisk målscorer så da forklarer vel det at han ikke var der da hvis det bare er notoriske målscorere som lukter sånt..

 

Jeg mener også at West burde satt fart der, og lukta den sjansen, men noen notorisk målscorer er han ikke dessverre


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 aug 07, 17:26
sant nok, skrev kanskje litt feil, men en spiss da i hvert fall bør lukte det.

christo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 06
Innlegg: 19

Lagt til: 12 aug 07, 18:19
Konge!

---------------------------

FFK


christo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 06
Innlegg: 19

Lagt til: 12 aug 07, 18:28
pokkern.....flaksemål av viking=P

---------------------------

FFK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 07, 02:24
Endret: 16 aug 07, 02:25

Sitter på jobben og leser i Rogalands avis, ganske så morsomme påstander de kommer med. Jeg regner ikke med at noen andre leser avisen, så jeg kan jo fort og gæli ramse opp litt.

Wehrman skulle hatt rødt for å sparke ned Gaarde. Voldelig oppførsel

- Sparke ned? Voldelig oppførsel? Seriøst?

Kvisvik skulle hatt rødt etter å handse på frisparket etter han fikk gult

- Hvilken situasjon var dette?

Gaardes scoring var god som gull - straffe om han skulle blåst

- Vel, Ijehs overfall på Piiroja var det det ble blåst for...

Den eneste dommerfeilen (de hadde flere enn de tre over) avisen ramser opp som ikke er disfavør Viking er at de fikk tatt straffen om igjen. En kommentarartikkel av Torbjørn Svendsen (er dette samme mann med flest landskamper for Norge?), beskriver Wehrmans krokfot med at han sakset ned Gaarde. Samtidig mener han at hvis ikke Rami Shaabans hopp kvalifiserer til ny straffe, kan dommerne like gjerne gi målvaktene full frihet.

Merkelige folk her nede ;)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 07, 02:44
Opprinnelig postet av FFK1903

Kvisvik skulle hatt rødt etter å handse på frisparket etter han fikk gult

- Hvilken situasjon var dette?

 

Er faktisk riktig. Kvisvik stilte seg 4 meter foran Vikingspilleren da de frispark ute i 2 omg, og va borte i ballen med henda med vilje da frisparket ble tatt...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340