Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 aug 07, 18:46
Jepp, Sjøberg er god defansivt og en glimerende spiller, men helt elendig offansivt, vet at han var regnet som en av de bedre stopperne i Allsvenskan før han ble skadet, men hans største svakhet er passningsspillet eneste jeg kan tenke meg er at han kanskje tar plassen for Gerrbrandt, men selv om han har hatt en svak kamp mener jeg han fortjener en plass på laget enda. Og på hjemmebane trenger vi ikke mer defansiv tryghet en det vi allerede har, derfor skal man ha mer offansivt annlagte spillere på back!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 aug 07, 18:48
Multaharju... Offensivt anlagt... Pasningsspill.. Det er vel tre selvmotsigelser som ikke passer sammen i samme setning?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 aug 07, 18:50
Ser den, men multe er en bedre offansiv spiller en det Sjøberg er, vet at passningspillet ikke er multes store styrke heller, men han er bedre offansivt med en Sjøberg, det er det jeg legger vekt på når jeg ser for meg start 11.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 aug 07, 22:44
Tror Sjöberg er ganske sikker både på dagens lag og til neste år

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 07, 22:47
Endret: 14 aug 07, 22:48
Opprinnelig postet av paco
Tror Sjöberg er ganske sikker både på dagens lag og til neste år

Nå er jo Sjöberg bare på lån ut sesongen, så er ikke 100 % sikkert at han er her neste sesong. Men hvis både FFK og han selv ønsker det, så blir han FFK-spiller også i 2008. Jeg håper selvsagt på det, men er ikke sikkert Sjöberg ønsker å bli når han ser han ikke får spille i sin faste posisjon som midtstopper. Leste intervju med han i en svensk avis etter debuten og han virket ikke så veldig fornøyd med å spille back...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 aug 07, 23:05

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av paco
Tror Sjöberg er ganske sikker både på dagens lag og til neste år

Nå er jo Sjöberg bare på lån ut sesongen, så er ikke 100 % sikkert at han er her neste sesong. Men hvis både FFK og han selv ønsker det, så blir han FFK-spiller også i 2008. Jeg håper selvsagt på det, men er ikke sikkert Sjöberg ønsker å bli når han ser han ikke får spille i sin faste posisjon som midtstopper. Leste intervju med han i en svensk avis etter debuten og han virket ikke så veldig fornøyd med å spille back...

I dette intervjuet med www2.bt.se/edrum.jsp virket han i hvertfall fornøyd.

 Med tanke på omständigheterna låter Sjöberg mycket nöjd:

- Det gick förvånansvärt bra. Så nu är väl "risken" att jag fortsätta på den platsen.

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 aug 07, 23:07
Opprinnelig postet av Patrioten
I dette intervjuet med www2.bt.se/edrum.jsp virket han i hvertfall fornøyd.

 Med tanke på omständigheterna låter Sjöberg mycket nöjd:

- Det gick förvånansvärt bra. Så nu är väl "risken" att jag fortsätta på den platsen.

 


Tja. Jeg tolker det dit hen at han ikke stortrives som back... Men han virker profesjonell og gjør en solid jobb. Spørsmålet er om han vil forlenge med FFK etter sesongen om han forespeiles samme rolle i laget som i dag.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 aug 07, 00:37
Helt klart en spiller FFK burde satse på vidre og, men vil helst han en venstrebeint back på den plassen, men som midtstoppermakker med Gerrbrandt eller Raio kan han være ett godt alternativ, skader karantener, desuten gjør han at konkuransen blir hardere. I dagens fotball synes jeg det er viktig med raske baker som kan komme med gode innlegg, derfor viktigheten av at han har ett godt bein til det.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 07, 02:24
Endret: 16 aug 07, 02:25

Sitter på jobben og leser i Rogalands avis, ganske så morsomme påstander de kommer med. Jeg regner ikke med at noen andre leser avisen, så jeg kan jo fort og gæli ramse opp litt.

Wehrman skulle hatt rødt for å sparke ned Gaarde. Voldelig oppførsel

- Sparke ned? Voldelig oppførsel? Seriøst?

Kvisvik skulle hatt rødt etter å handse på frisparket etter han fikk gult

- Hvilken situasjon var dette?

Gaardes scoring var god som gull - straffe om han skulle blåst

- Vel, Ijehs overfall på Piiroja var det det ble blåst for...

Den eneste dommerfeilen (de hadde flere enn de tre over) avisen ramser opp som ikke er disfavør Viking er at de fikk tatt straffen om igjen. En kommentarartikkel av Torbjørn Svendsen (er dette samme mann med flest landskamper for Norge?), beskriver Wehrmans krokfot med at han sakset ned Gaarde. Samtidig mener han at hvis ikke Rami Shaabans hopp kvalifiserer til ny straffe, kan dommerne like gjerne gi målvaktene full frihet.

Merkelige folk her nede ;)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 aug 07, 02:44
Opprinnelig postet av FFK1903

Kvisvik skulle hatt rødt etter å handse på frisparket etter han fikk gult

- Hvilken situasjon var dette?

 

Er faktisk riktig. Kvisvik stilte seg 4 meter foran Vikingspilleren da de frispark ute i 2 omg, og va borte i ballen med henda med vilje da frisparket ble tatt...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f