Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Viking - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 aug 07, 20:31
Opprinnelig postet av morradi
Synd Fofana ikke scorer, men jeg er helt uenig i at han er så talentløs som enkelte her skal ha det til.
I dag er han flink til å skape ting på den lille tiden han får. Målene kommer med tiden, får vi håpe.
Alt for dårlig og ikke score men se på det geniale forarbeidet hans,samt utrolig fine mottak,nei den gutten blir god men trenger tid.Hva med Tarik da misser på mottak etter mottak samt dribler seg bort gang på gang men jobber og sliter gjør han

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 aug 07, 20:33
Opprinnelig postet av A9$h

Dommeren var TRAGISK...Fatter ikke hvordan han klarer å ødelegge hele matchen å være i fokus..tulling

Så fofana??ER DET MULIG?! Før trodde jeg på at du trengte et mål for å score fler, men nå viser du at du er talentløs. Ikke vits i å samle på han. Bommer på 100% sjanse etter sjanse, og løper mer i offside enn kjerringer i kvinnefotballen.

 

Kan vedde på at Fofana kommer til og nå lenger enn samtlige spillere på dagens FFK,husk han er bare 18 år

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 aug 07, 20:34
Opprinnelig postet av paco
Alt for dårlig og ikke score men se på det geniale forarbeidet hans,samt utrolig fine mottak,nei den gutten blir god men trenger tid.Hva med Tarik da misser på mottak etter mottak samt dribler seg bort gang på gang men jobber og sliter gjør han

Det er ikke så ofte vi er enige, paco, men akkurat i dag er vi det. Tarik fikk ikke til noen verdens ting i dag. Han ble til tider tatt hardt, men i andre situasjoner ble han for lett (og falt også lett). I tillegg ble det for mye løping "rett på motstanderen", slik at de fikk en lett jobb med å demme opp for ham, og sette igang eget spill. Gikk seg bort gang på gang, som du sier.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 12 aug 07, 20:37
Opprinnelig postet av Holters

Fofana kom til større sjanser de få minuttene han spilte enn det Tarik gjorde igjennom hele kampen! Men greit nok, dersom du mener den ENE finta på Soma veier opp for det, så skal jeg la deg få mene det.

Personlig synes jeg Tarik virker sliten, og er langt unna det nivået han viste på vårsesongen.


Mhmm, presis. Jeg synes riktignok Tarik ikke var så verst i dag, og han hadde et par muligheter til å score. Fofana viser seg som et stort talent, som fortsatt mangler litt i topplokket. Ikke så rart, egentlig, for en 18-åring (!) som fortsatt faktisk er fersk i europeisk fotball.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 aug 07, 20:43
Skjønner ikke at de byttet ut Gardar da??

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 12 aug 07, 20:48

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Skjønner ikke at de byttet ut Gardar da??

frodi han var tragisk i 2 omgang

---------------------------

CUPVINNER 06


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 aug 07, 20:50
Må si Gardar var den beste spissen idag..

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 07, 21:18

Bra kamp av FFK! Vi er gode på midtbanen.. Men Jonna funker ikke på kant i dag og spiller svakt.. Gashi og Wherman viser hvem som er TLs beste midtbaneduo! Kvisvik viser at formen er på gang og spiller bra. Tarik er ikke så svak som dere skal ha det til, men Viking er gode til å ta han ut av kampen. Gardar er for treig for detta nivået, men vinner en del dueller og er god til å spille fram andre. Fofana er ikke god nok for nivået nå, men kommer til å bli god. Men nå bør han ikke spille på a-laget.. Har aldri sett Gerrbrant så dårlig som i dag, og PAC sleit med Ødegård som var god. Rami står en god kamp igjen, trygg! Synd vi ikke har en klassespiss til å score måla våres..

 

Og dommertrioen var Tragisk!!! Begge veier.. Men sånne burde ikke få dømme i tippeligaen..


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 12 aug 07, 22:18

Fofana gjør et positivt innhopp synes jeg. Han kommer til sjanser, og samspilet med West fungere meget godt ved et par anledninger.

Avslutningen hans på kjempesjansen var heller ikke dårlig. Han pøver å sette den på stedet keeper er på vei vekk fra, men misser ørlite. Returen derimot utnytter han fryktelig dårlig. Oser jo dårlig sammvittighet av han etter den missen også. Får litt vondt av unggutten der.

Tarik gjør etter min mening en av sine bedre kamper på lenge, men det forteller mest om hvor langt fra toppnivå han har befunnet seg. Kan vi håpe han er på vei mot en liten formoppgang igjen?

Eller gjør Gerbrandt en uvanlig svak kamp, og PAC benytter ikke muligheten til å revansjere benkeplassen fra forrige kamp.

Bjørkøy var tidvis god i første omgang, men faltlitt sammen, som laget, i 2. omgang.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 aug 07, 22:19

Opprinnelig postet av FFK Forever
Rævva til å synge hordene.Men flinke til å pipe er dem..

FY FAAN!!!... har aldrig hørt et værre møkkapublikum!!

16 000 mennesker som bare gir lyd fra seg når de ikke liker dommeravgjørelser eller en FFK spiller de ikke liker.Har de supporterklubb i det hele tatt???? Synd ikke FFK gikk opp i 2-0 ledelse. Da hadde sikkert det "fantastiske" publikummet begynt å pipe på sine egne spillere og FFK hadde dratt dette i land.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 aug 07, 22:35
Opprinnelig postet av A9$h

Dommeren var TRAGISK...Fatter ikke hvordan han klarer å ødelegge hele matchen å være i fokus..tulling

Så fofana??ER DET MULIG?! Før trodde jeg på at du trengte et mål for å score fler, men nå viser du at du er talentløs. Ikke vits i å samle på han. Bommer på 100% sjanse etter sjanse, og løper mer i offside enn kjerringer i kvinnefotballen.

 

Hvorfor er det alltid noen som må ta helt av når det er spillere som ikke innfrir helt??

Fofana er 18 år(!!!!), nettopp kommet til Norge fra elfenbenkysten og bruker selvsagt litt tid på å innpasse seg norsk fotball!! Han går mye i offside, skårer for lite, og er generelt litt for urutinert i spillestilen. Mener du vi bare skal kaste alle talentene ut fordi de ikke innfrir i løpet av så kort tid??

Nei, gi gutten tid, så vil han til slutt skåre.

At vi trenger en klassespiss, det er jeg imidlertid helt enig i!!

---------------------------

heia heia...


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 12 aug 07, 23:01
For en usympatisk spiller denne Peter Ijhei er. La forresten godt merke til Fredrikstadsupporteren somm klappet seg på magen da Kvisvik scoret, artig. Noe for plankehaugen hver gang Kvisvik scorer eller

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 aug 07, 23:02
Se på måten Ijeh går inn i piroja på i straffesituasjonen!! Noen som mener dette er lov?? Denne kampen skulle vi faen meg vunnet.

---------------------------

heia heia...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 07, 23:05
Endret: 12 aug 07, 23:06
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
For en usympatisk spiller denne Peter Ijhei er.


Blir bare provosert over at han gang på gang setter ut de uskyldige øynene hver gang han vet han har gjort noe dumt, senest taklingen mot Piiroja. "Jeg har ikke gjort noe galt, ikke straff meg dommer"-øyner! For min del kan noen takle i stykker beina hans, slike spillere trenger ikke jeg å se i Tippeligaen i hvert fall.

Ser fotballekstra nå, litt merkelig at Frode Olsen (?) skryter førstemålet til FFK opp i skyene, så er det Kvisviks mål som blir nominert til rundens mål...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 aug 07, 23:07

Opprinnelig postet av FFK1903
...

Burde ikke du ha vært på kampen, du som bor på jæren?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 aug 07, 23:09
Kommentar til Straffe og annulert mål.

Rami redder og gjør ingen ting galt. Viking får ny straff og skårer.

Ilije holder Raio så han ikke får gått i duellen. Raio får frispark.

Altså FFK ble fratatt seieren pga en sinnsyk dommeravgjørelse!!!!

Sikkert vært nevnt før, men bare måtte!!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 aug 07, 23:15
Når jeg ser det om igjen nå så virker annuleringa helt rett faktisk.. Piiroja hadde vinni den duellen hadde det ikke vært for ihje.. Bra dømt det.. Men det skulle ikke vært ny straffe så viking har ingen grunn til å føle seg snytt, snarere tvert imot..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 07, 23:18
Opprinnelig postet av A9$h
Burde ikke du ha vært på kampen, du som bor på jæren?


Bor ikke på Jæren jeg! Bor i Stavanger nå! Dog, jeg er usikker på om det rettferdiggjør at jeg ble hjemme! Var meningen at jeg skulle dra men...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 aug 07, 23:21

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av A9$h
Burde ikke du ha vært på kampen, du som bor på jæren?


Bor ikke på Jæren jeg! Bor i Stavanger nå! Dog, jeg er usikker på om det rettferdiggjør at jeg ble hjemme! Var meningen at jeg skulle dra men...

hehe, hold deg på et sted da man

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 12 aug 07, 23:21

Opprinnelig postet av FFK1903

Ser fotballekstra nå, litt merkelig at Frode Olsen (?) skryter førstemålet til FFK opp i skyene, så er det Kvisviks mål som blir nominert til rundens mål...

 

Nå var vel ikke akkurat målet til Gashi spesielt pent eller spektakulært, men forspillet derimot, det var det klasse over...

 

Målet til Ray var jo flott, men skjønner ikke helt hvorfor det ble nominert heller, var et par andre mål som burde vært på den lista...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f