Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League 2007/08

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 mai 08, 20:28

Sesongen er over og Blackburn har vel gjort som forventet. Storfornøyd med Roque Santa Cruz selvsagt, beste storscoreren av de som ikke spiller på de fire store lagene. Lover bra for neste sesong, hvis han fortsetter i samme sporet. Benni har falt litt tilbake etter en god sesong i fjor. Gamsten har vært en skuffelse!

Ellers slet Bolton som jeg spådde, men de berget plassen. Det gjorde også Newcastle selv om de var langt nede i gjørma en stund. Blir spennende å se om det på papiret gode laget endelig kan få ut litt potensiale neste sesong. Var vel de som klarte å tape for Derby? Well done!

All ære til Fulham, fantastisk å redde plassen der, det skulle nesten et mirakel til på linje med FFK anno 2004 å klare det. Gjorde jobben og vant også siste og avgjørende bortekamp i dag. Hangeland får dermed verdifull matching også neste sesong!

City startet jo strålende, ikke minst hjemme, men falt i kvalitet utover sesongen og kronet det hele med et 8-1-tap, kontrasten til byrivalen kunne vel neppe vært større...

Så har vi Derby, som vel klarte fire negative rekorder tror jeg. Minst scorede, færrest borteseire, færrest hjemmeseire og, hm, færrest poeng? Får håpe Stoke & Co gjør en bedre innsats, for dette var egentlig bare trist.

Gleder meg allerede til neste sesong, min første sesong med Canal + har i hvert fall gitt mersmak, neste år vil jeg kanskje prøve HD-kvaliteten på sendingene deres også.

Nå starter silly season, ikke så rent lite underholdende den heller!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 mai 08, 20:41
Opprinnelig postet av FFK1903

Så har vi Derby, som vel klarte fire negative rekorder tror jeg. Minst scorede, færrest borteseire, færrest hjemmeseire og, hm, færrest poeng? Får håpe Stoke & Co gjør en bedre innsats, for dette var egentlig bare trist.

Opprykket til PL kom et år for tidlig for Derby. Det var ikke planlagt å rykke opp - og det virket som at virkeligheten overhodet ikke var med i planene...

Jeg hadde ingen store forhåpninger til Derbylaget, men håpet at de kunne holde plassen. Etter ganske kort tid av sesongen ble det tydelig hvor store problemer de hadde - desverre ble managerskifte og spillerkjøpa i januar ikke med på å løfte laget. Det ble jo faktisk nesten verre...

Makan til elendig sesong skal man lete lenge etter.

Nå må klubben nullstille seg til neste år - her blir det ingen walk in the park for å havne blandt de 4-6 øverste Championship-laga.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 mai 08, 00:59

Det er så digg!!!!!!

 

There is only one UNITED!!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 12 mai 08, 02:27

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

There is only one UNITED!!!!

Godt at du er Leeds supporter

---------------------------

Frihet For Ultras!

Hest er best som pålegg!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 mai 08, 12:58
Trodde ikke leeds lå i Premier League

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
*22.05.08*



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340