Husk meg
Brukernavn
Passord

Premier League 2007/08

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 07, 13:53
Tenkte det kunne vært greit med en generell tråd om Premier Leauge i år, de store klubbene får sikkert sine egne klubbtråder i år som i fjor, her er det lov å diskutere de litt mindre klubbene, samt ting og tang som måtte røre seg i kanskje verdens beste liga.

Så lang har vi fått et veldig sent mål (Sunderlands seiersmål over tre minutter på overtid) og et veldig tidlig mål som kanskje også blir nominert til årets tabbe, nemlig Fulhams mål i oppgjøret mot Arsenal. Ser ut som Arsenal sliter med det samme som FFK nå, gode frem til den siste tredjedelen, men mangler en storscorer som vet hva som skal gjøres for å få ballen i nota. De produserer sjanse på sjanse, men mål blir det ikke.

Ingen lag som har imponert voldsomt hittil, men regner med at Manchester United kommer til å vise offensiv fotball senere i dag.

Selv er jeg storfornøyd med at Blackburn tok tre poeng borte i går mot Boro, håper som vanlig på en topp ti-plassering, og kanskje enda høyere opp også.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 12 aug 07, 15:09

Opprinnelig postet av FFK1903


Ingen lag som har imponert voldsomt hittil,

Hva mener du? Var ikke Newcastles 3-1 seier over Bolton på bortebane imponerende?

Go Martins!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 07, 15:22
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Hva mener du? Var ikke Newcastles 3-1 seier over Bolton på bortebane imponerende?

Go Martins!



Næh, tror egentlig Bolton har vært det litt skumle laget de siste årene grunnet Big Sam, når han er borte så tror jeg Bolton faller sammen. Det betyr vel egentlig at Newcastle vil få seg et løft ettersom de kapret samme mann. Så 3-1 var ikke overraskende egentlig, men joda, litt imponerende var det jo!

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 12 aug 07, 15:17
Arsenal vant da 2-1 etter megatabbe fra Jensemann.

Birmingham holder Chelsea til 2-2 da vi snart går inn i pause på brua.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 07, 15:51
Opprinnelig postet av Solheim
Arsenal vant da 2-1 etter megatabbe fra Jensemann.

Birmingham holder Chelsea til 2-2 da vi snart går inn i pause på brua.
Chelsea leder 3-2

---------------------------

http://keiko99.net


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 12 aug 07, 15:54
essien, eneste spillern jeg har respekt for på Chelsea.. faen asså, hat er et svakt ord overfor det laget der..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 07, 16:03
For alle arsenal fans.. det er dette dere ikke vil se



hvorfor går bildet på utsiden da ?  trenger hjelp jeg

---------------------------

http://keiko99.net


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 12 aug 07, 16:09
tenk så fantastisk det hadde vært om de måtte avgitt poeng på grunn av Jensemann!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 aug 07, 18:36
Da har vi vel også fått et av de raskeste røde kortene på en spiller også. Kitson på Reading får rødt kort, rundt 40 sekunder etter at han kom inn som innbytter! Enveiskjøringen blir vel total de siste minuttene. Luksus med to kanaler som begge sender kamper! :P

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 13 aug 07, 00:46
smakte med reading poeng istad(-: er lpool fan og endelig startet lpool med 3poeng!tror trioen manu,chelsea og lpool vil kjempe om tittelen. arsenal og spurs bak der. videre tror jeg vi får en gruppe med potensielle topp 6 lag med villa, bburn, ncastle, og mulig city. svennis har kjøpt solide spillere men tar vanligvis litt tid å bygge sammen et nytt lag. sunderland, derby, bolton, wigan, bham, fulham og reading er lag som vil havne på nedre halvdel. boro, everton, west ham og pompey tror jeg bare blir middelhavsfarere i år. hva med en liten intern PL tabellkonk? mitt forslag eventuelt...:

1.Liverpool
2.Manchester United
3.Chelsea
4.Arsenal
5.Tottenham
6.Newcastle
7.Aston Villa
8.Blackburn
9.Manchester City
10.Everton
11.Portsmouth
12.Middlesborough
13.West Ham
14.Wigan
15.Bolton
16.Sunderland
17.Fulham
18.Reading
19.Birmingham
20.Derby

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 aug 07, 01:20
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..

*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 14 aug 07, 21:11

Opprinnelig postet av Solheim
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..

Manshit

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 01 sep 07, 23:21
er det et lag som ikke skal ligge på toppen er det Liverpool!
-bare sånn at  høyere makter registrer det og sender dere nedover  

*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 02 sep 07, 14:01

1-0. Alonso `27

2-0. Babel `45

3-0. Torres `57

4-0. Alonso `69

5-0. Voronin `78

6-0. Torres `79

Walk on walk on......, resten synger vi i kor...

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 02 sep 07, 14:27
Målet til Babel holdt veldig høy klasse, selv til å være Liverpool ( Gerrard, Riise..) men mye rusk i Derby forsvaret! de har litt å støvsuge om de skal henge med..

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 02 sep 07, 22:04

sterk lpool seier uavhengig om derby var skrekkelig svake eller ei, 6-0 i verdens beste liga er ikke dagligkost. torres er et scoop av pool, mer tvilsom til babel som virker litt keitete og treig med ballen. fint mål dog. manu`s sesong har gitt 3solide kamper og 2p(0-2-1) og 2svake kamper og 6p(2-0-0).typisk fotball?

 

forøvrig fantastisk deilig med villa seier istad!!tjente cash på den as well, 4.6 i odds på villa

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 07 sep 07, 23:23
Opprinnelig postet av bateman

sterk lpool seier uavhengig om derby var skrekkelig svake eller ei, 6-0 i verdens beste liga er ikke dagligkost. torres er et scoop av pool, mer tvilsom til babel som virker litt keitete og treig med ballen. fint mål dog. manu`s sesong har gitt 3solide kamper og 2p(0-2-1) og 2svake kamper og 6p(2-0-0).typisk fotball?

 

forøvrig fantastisk deilig med villa seier istad!!tjente cash på den as well, 4.6 i odds på villa


Greit at dette kansje er verdens beste liga, men det er fortsatt et stoooort skille mellom topp 2-4 og bunnlaga/nyopprykka.
Sier jo litt at bunnlagene ikke stiller med hele A-lags troppen når de spiller mot United, chealsea, arsenal og lpool osv...

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 aug 07, 00:07

Opprinnelig postet av Solheim
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..

Skal det skje så har du ca 8 måneder igjen å leve . Nyt dem


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 15 aug 07, 00:13
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Solheim
Om Liverpool ikke vinner Premier League før jeg dauer, dauer jeg en glad død som en glad mann :) bare det blir noen år til da..

Skal det skje så har du ca 8 måneder igjen å leve . Nyt dem

 

Personlig håper jeg det blir en lidelse værre en døden for stakkaren  og se mitt kjære Liverpool vinne PL... For hver tre-poenger bør han få litt mer problemer med å puste...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 aug 07, 00:59
åh blåss ;) det hører jeg jo hvert år men jeg har da levd ut alle sesongene i Premier-League med glans  

var vel en gang(!) dere kom på en fattig 2. plass,
mener å huske at den allergisesongen der var veldig tøff for min del


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f