Husk meg
Brukernavn
Passord

Enerlys drakt-nummer fredes???

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 07, 13:52
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Tror du ikke det betyr noe for Enerly alt som PH og klubben har gjort av ting som "ikke betyr noe" som du liker å kalle det?
Da regner jeg med at du ikke hyller han i pausen på hjemmekampene heller... For det er jo ikke av betydning og det hjelper ikke Enerly i følge deg...

Er det bare jeg som er unig i dette?? Har alle den samme holdningen som Ido Form Klyster?? Håper ikke det!!

Nå skriver du tull.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 10 aug 07, 14:00
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av Snæbbis
Nei til freding av nr.8. Det er bra å støtte Enerly, men et slikt tiltak er for meg å dra det altfor langt.

Helt enig!

Støtter den!

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 10 aug 07, 14:03
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Tror du ikke det betyr noe for Enerly alt som PH og klubben har gjort av ting som "ikke betyr noe" som du liker å kalle det?
Da regner jeg med at du ikke hyller han i pausen på hjemmekampene heller... For det er jo ikke av betydning og det hjelper ikke Enerly i følge deg...

Er det bare jeg som er unig i dette?? Har alle den samme holdningen som Ido Form Klyster?? Håper ikke det!!

Nå skriver du tull.

Ja, hører du sier det!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 aug 07, 14:12
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Pilt
Regner med at 99% av de som leste det innlegget skjønte at det var min mening jeg ytret der, og ikke hadde en doktorgrad som bekreftelse på at freding av drakter er en uting.

Ikke?  

Men...m...m... men... da blir jo ALT annerledes! Nå har jeg liksom gått ut fra at... trodde at det var... også var det ikke..?

Fillern også. Skal vi like godt begynne forfra igjen?



Hahahahaha

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 aug 07, 14:18
Okei folkens, nå begynner det å skli ut her. Har en følelse av at stenging av tråden er like rundt hjørnet nå. ;-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 aug 07, 14:20
Magnum jeg er så enig.

---------------------------

http://keiko99.net


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 10 aug 07, 14:21
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hei & Hå

Sånn

Ja, hører du sier det!

 

Hva slags PC har du? Pukka nødt til å lese jeg, hører ingenting...

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 aug 07, 15:40
Synes det blir feil å i det hele tatt blande inn sportslige prestasjoner her. Det handler om kanskje den værste ulykken i fotball norges historie, og det skjedde i FFK drakt. Enerly har også i ettertid visst seg å være em ambassadør for FFK og følger fortsatt laget nære.....

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 10 aug 07, 16:29

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes det blir feil å i det hele tatt blande inn sportslige prestasjoner her. Det handler om kanskje den værste ulykken i fotball norges historie, og det skjedde i FFK drakt. Enerly har også i ettertid visst seg å være em ambassadør for FFK og følger fortsatt laget nære.....

Så enig så enig. Synes det er ypperlig å frede nr 8. Når jeg går på stadion og ser plankehaugens flagg med 8 i hjertet tenker jeg alltid på Dagfinn, jeg synes det hadde vært rart å se en annen FFK`er med det nummeret. Hadde jeg spilt på FFK ville jeg ihvertfall ikke hatt nr. 8 - men det er meg da. Ikke skjønner jeg at noen taper på at nr. 8 fredes heller. Sann jeg ser det så viser det respekt på en måte som ikke går utover noen som helst.

 

Dagfinn er ALLTID FFK`s spiller nr. 8

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f