Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 30 12

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 07, 13:54
Opprinnelig postet av Costanza
Nå er det plass til over 36 000 på Råsunda, så det med billetter er ikke akkurat noe å stresse med. Etter hva jeg har forstått blir det neppe mer enn 10-15 000 på kampen.

Fly og hotell er allerede booket her! :)


Liker å ha billetten i handa jeg da.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 aug 07, 13:56

Planen er også klar her, flybilett og hotel booket, mangler bare kampbillet.

Arlanda Hotellby - 5 min från Arlanda flygplats og 3 km til sentrum, forhåpentligvis ikke så langt til kamp arenaen?Noen svensker her inne som kan bekrefte at det ikke er langt derifra til stadion?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 07, 13:57
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av danan2
Hvor lang tid tar det til Stockholm med buss og sikkert 4-5 stopp da? 7 timer eller drar jeg skikkelig i nå?

Tipper mer 8 med buss og X stop.

Du kjører ditt på 6 timer dersom det ikke er noe særlig kø.


Ble det undersøkt om det er mulig å sette opp tog? Hadde jo vært helt konge å kjøre tog til Stockholm.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 07, 14:02
Opprinnelig postet av A9$h

Planen er også klar her, flybilett og hotel booket, mangler bare kampbillet.

Arlanda Hotellby - 5 min från Arlanda flygplats og 3 km til sentrum, forhåpentligvis ikke så langt til kamp arenaen?Noen svensker her inne som kan bekrefte at det ikke er langt derifra til stadion?


Her tror jeg det er noe som ikke stemmer. Arlanda Flyplass ligger 40 kilometer fra Stockholm sentrum. Da kan ikke hotellet ligge både 5 min unna flyplassen og samtidig ha 3 km til sentrum...

Selv har jeg booket hotell nærmere sentrum og tar heller t-banen til Råsunda som ligger i Solna-området nord i Stockholm sentrum.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 08 aug 07, 14:05
Har planlagt road trip med noen venner, grunnen til at jeg avventer billetter er at kamptidspunkt betyr noe for hvem som kan være med...

Går ut fra at kamptidspunkt er spikra når billettene printes.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 08 aug 07, 14:10

Kan noen av dere fra Stockholm fortelle meg hvor lang tid bruker man fra Skavsta Flyplass til Råsunda? Rekker jeg kampen hvis flyet lander der 17.00 ?

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 aug 07, 14:10
Opprinnelig postet av Costanza


Selv har jeg booket hotell nærmere sentrum og tar heller t-banen til Råsunda som ligger i Solna-området nord i Stockholm sentrum.


Jeg ville vel heller sagt nord(-vest) for Stockholm sentrum. Kanskje flisespikkeri - det er ikke veldig langt - men en kan vel ikke akkurat påstå at det ligger i sentrum.

Arlanda ligger ganske langt unna, ja. Kan vel sammenlignes med avstanden mellom Oslo og Gardermoen (uten at jeg har de nøyaktige avstandene i huet).

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 07, 14:12
Opprinnelig postet av Klokan

Kan noen av dere fra Stockholm fortelle meg hvor lang tid bruker man fra Skavsta Flyplass til Råsunda? Rekker jeg kampen hvis flyet lander der 17.00 ?

 

 



Spørs når kampen starter da Zoran ??

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 aug 07, 14:23
Opprinnelig postet av Klokan

Kan noen av dere fra Stockholm fortelle meg hvor lang tid bruker man fra Skavsta Flyplass til Råsunda? Rekker jeg kampen hvis flyet lander der 17.00 ?


Nå har jeg aldri fløyet til eller fra Skavsta, så jeg kan ikke uttale meg med noen som helst autoritet om åssen det fungerer, men ifølge http://www.skavsta-air.se/se/content.asp?area=2&id=239 ligger flyplassen 10 mil fra Stockholm. Sjøl ville jeg vel ha foretrukket å ha litt bedre tid, med tanke på alt som kan skje av forsinkelser, bagasjeventing og annet tull i forbindelse med flyreiser og reising til og fra flyplassen.

Men du får sjekke buss-/togtidene.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 aug 07, 14:23
Fly er for bløtiser! Bil er tingen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 07, 14:29
Opprinnelig postet av Husgutt
Fly er for bløtiser! Bil er tingen


Like greit med buss. Da får man tatt seg en knert også.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 08 aug 07, 14:29

Opprinnelig postet av Costanza

Her tror jeg det er noe som ikke stemmer. Arlanda Flyplass ligger 40 kilometer fra Stockholm sentrum. Da kan ikke hotellet ligge både 5 min unna flyplassen og samtidig ha 3 km til sentrum...

Selv har jeg booket hotell nærmere sentrum og tar heller t-banen til Råsunda som ligger i Solna-området nord i Stockholm sentrum.

 

Dette er helt sant, glimta tydligvis mellom 35 kilometer med 3,5. Hoteller er nå avbestilt. Noen som har noe billig og bra hotell/motell sentralt i stockholm å anbefalle?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 96

Lagt til: 08 aug 07, 14:30
Kampen starter kl 2000.

---------------------------

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 08 aug 07, 14:33
Opprinnelig postet av Fattern
Kampen starter kl 2000.


Er det bekreftet noe sted? Vet det ble satt som foreløpig kampstart, men var ikke bekreftet tidligere idag...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 aug 07, 14:35
Endret: 08 aug 07, 14:37
Opprinnelig postet av Planken

Er det bekreftet noe sted? Vet det ble satt som foreløpig kampstart, men var ikke bekreftet tidligere idag...

Tror vi kan ta dette som en bekreftelse.

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Like greit med buss. Da får man tatt seg en knert også.

Flyturen tar bare 1 time, så får god tid til mange knerter på et trivelig sted i Stockholm fremfor å sitte i en svett buss i altfor mange timer

SWE

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 15

Lagt til: 08 aug 07, 14:38
Här är lite bilder från våran senaste bortamatch mot Örebro, så ni kanske kan se ungefär vad ni har att vänta er;


Ultra Boys;

SöderBröder;

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 aug 07, 14:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt
Fly er for bløtiser! Bil er tingen


Like greit med buss. Da får man tatt seg en knert også.


Kanskje ikke ;)

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 aug 07, 14:45
Hva er pointet med de latterlige finlandshetene der a? Er det ikke bare kult at folk vet hvem dere er når dere er så tøffe gutter? Og den bomblastern? hva er pointet, må dere ha hjelp til og dra igang sangene med kassetspiller..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 aug 07, 14:49
Endret: 08 aug 07, 14:52
Hva er spesielt med de bildene der ??


Mod: Sitat av bilder fjernet. Vennligst ikke sitér bilder (i hvertfall ikke så mange). Det gjør at forumet blir tregt.

Finn Malmgrens

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 5

Lagt til: 08 aug 07, 14:58

Vad gäller flygplatsfrågan finns tre flygplatser som anser sig ligga i Stockholm - Arlanda, Bromma och Skavsta.

Skavsta är lågprisflygplatsen med Ryan Air m fl lågprisbolag. Den anser sig vara en stockholmsflygplats men ligger så långt ifrån att det är tveksamt om den kan räknas dit. Skulle ni flyga dit måste ni ha mycket god marginaler till matchstart. Den ligger många mil söderut medan Råsunda ligger norr om innerstan.

Arlanda är den stora flygplatsen. Jag skulle gissa att den ligger 4 - 5 mil norr om innerstaden. Det går förstås bra att flyga dit, men att bo i Arlands omgivningar är inte att rekommendera då man får långt till matcharenan och dyra taxiresor.

Bromma är den flygplats som ligger mest centralt. Perfekt att flyga dit, men jag tror att det är mest inrikesflyg som trafikerar Bromma.



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 30 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24