Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 30 17

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 07, 15:53
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror både Eurosport og TV2 sport sender denne, eurosport har det i programmet ihvertfall.


Eneste FFK-relaterte jeg fant på Eurosport (de spiller vel torsdag vil jeg tro?) var at den vanlige Eurosport sender Toth og Honved mot Hamburd klokka 1900, før det vises Liverpool-kampen mot Toulouse. Ikke alltid at den oversikten stemmer men...

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 13 aug 07, 16:42

Den irske Fifa-dommeren Alan Kelly (32år) skal dømme kampen.. Noen som vet noe om han? hva han evt har gjort tidligere?

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 aug 07, 17:15
blir nok en tøff dag på jobb for Tarik og Kvisvik.. Håper FFK kan få ut litt av potensialet sitt i en kamp som mot Hamarby, Svensk fotball er ikke så opptatt av breakdown og løpstyrke som TL, derfor kan man sikkert få se ett mere ballspillende lag mot Bajen. Gleder meg som en unge, men får ikke dratt. Men får ta den på tv. nen som vet om kampen kommer til og vises på stadion?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 13 aug 07, 17:32
Opprinnelig postet av benksliter`n

he he he...bryr meg ikke om TV sender denne kampen. Hotellet er booket ,vesken er pakket og klar for Stockholm.

Jeg kjører bil. Er det noen som vet hvor mange busser som drar bortover? Hvor møtes vi før kampen etc.?



Samme her, alt er i boks. Er det noen som er såpass kjent i Stockholm at de kan anbefale et sted hvor vi kan møtes før kamp? Eller har PH planlagt noe fellesopplegg?

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 aug 07, 18:16

Hmm er ikke sikker på om jeg har fått med meg rett. Ang. biletter til hjemmekampen mot Hammarby så har de med sesongkort forkjøpsrett, må de kjøpes idag eller er det siste dag for kjøp imorgen.?


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 13 aug 07, 19:08
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tror både Eurosport og TV2 sport sender denne, eurosport har det i programmet ihvertfall.


Eneste FFK-relaterte jeg fant på Eurosport (de spiller vel torsdag vil jeg tro?) var at den vanlige Eurosport sender Toth og Honved mot Hamburd klokka 1900, før det vises Liverpool-kampen mot Toulouse. Ikke alltid at den oversikten stemmer men...
Heia Toth

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 13 aug 07, 19:51
Klar for å smugtitte på motstandern nå (på canal + sport1) - liten kuriositet jeg nettopp fant ut: Hammarby har jaggu klart å få draktfargene til de 2  hatlagene til (de fleste) FFK-fans: Ham-Kam og Moss. NICE...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 07, 19:54
Endret: 13 aug 07, 20:01
Veldig bra med liv på Råsunda allerede. Skal bli spennende kamp å se. Men blir litt frem og tilbake mellom Stabæk-Start i første omgang, men får sett hele andre omgang.

De er ikke redd for pyro på tribunen hvertfall.... bajen altså. Raketter (?) også faktisk.

Nydelig tifo av Djurgården-fansen.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 07, 20:00

Opprinnelig postet av Costanza
Veldig bra med liv på Råsunda allerede. Skal bli spennende kamp å se. Men blir litt frem og tilbake mellom Stabæk-Start i første omgang, men får sett hele andre omgang.

He he he....det er liv der ja

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 aug 07, 20:04
Litt kraftfigere TIFO og mer liv på denne kampen enn hva vi er vane med i Norge ja

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 07, 20:05
Opprinnelig postet av DrDRE
Klar for å smugtitte på motstandern nå (på canal + sport1) - liten kuriositet jeg nettopp fant ut: Hammarby har jaggu klart å få draktfargene til de 2  hatlagene til (de fleste) FFK-fans: Ham-Kam og Moss. NICE...


Mon tro om det er tilfeldig at dommeren i denne hatkampen ser ut som en fangevokter... Blir spennende kamp i hvert fall!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 07, 20:06
Endret: 13 aug 07, 20:07
Nå tar det helt av. Bajen peprer banen med bananer osv. Dommeren måtte stoppe kampen.... men ser ut som de prøver igjen nå.

Og Hammarby med første angrep etter 20 sekunder... i stolpen!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 aug 07, 20:07

Nå holder dem på igjen. Kaster bananer inn på Pa Dembo Touray Djurgårdens mål

 

 


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 aug 07, 20:24
Paulinho Guara, Sebastian Eguren og Erkan Zengin er vel de som FFK må se opp for på torsdag. Ellers virker Hammarby helt ordinære, som et hvilket som helst Norsk tippeligalag.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 07, 20:35

Opprinnelig postet av oleberg
Litt kraftfigere TIFO og mer liv på denne kampen enn hva vi er vane med i Norge ja

Sitter og svitsjer mellom Nadderud og Råsunda. Snakk om kontraster

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 aug 07, 20:37
Opprinnelig postet av Holters
Da tror jeg FFK brått er det eneste laget - eller blantn oen få - som stiller med 4 stoppere i forsvar.



Er det bedre å bruke MIkka som er midtbanespiller? Vi trenger nye backer, uten tvil! Blir veldig skuffa om ikke vi prøver oss på Stefanutto..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 07, 20:53
Førsteomgang kan vel oppsummeres slik:

- Hammarby det beste laget, selv om det jevnet seg litt ut mot slutten. Dem hadde de beste sjansene og det meste av banespillet.

- Veldig god stemning!

- Spennende duell med Eguren og Riihalhti (?), hvorpå førstenevnte klager og sistnevnte er småstygg i spillestilen

- Enkelte pene innlegg fra Hammarbys høyrekant, vi skulle hatt noe slikt i laget vårt!

- Hammarbys trener ligner en blanding mellom Tor Endresen og Steinar Nilsen

- Høy intensitet fra begge lag, stor innsats! Håper og tror innstillingen er litt mindre krigersk når vi møter dem

Blir tøft å slå ut dette laget, men ingenting er umulig!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 07, 21:26
Endret: 13 aug 07, 21:34
Der gikk Djurgården opp i 1-0 i en kamp som bølger frem og tilbake... Morsomt å se på.

Ellers må jeg si det er sinnsyk stemning på tribunene akkurat nå!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 aug 07, 21:49
Endret: 13 aug 07, 21:50
Djurgården fikk straffe (soleklar) etter en rask kontring, men keeper reddet straffesparket i fast grep.... Dommeren brydde seg ikke om at keeper tok et skritt ut her!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 aug 07, 22:01
Endret: 13 aug 07, 22:02
Opprinnelig postet av Costanza
Djurgården fikk straffe (soleklar) etter en rask kontring, men keeper reddet straffesparket i fast grep.... Dommeren brydde seg ikke om at keeper tok et skritt ut her!


En riktig dårlig straff! Har i grunn sjelden sett at straffer har blitt tatt om igjen på grunn av at keeperen står litt utfor streken. Å blåse for det Shaaban gjorde står i sterk kontrast til apestrekene Dudek drev med i Champions Leauge-finalen 2005. Han kunne jo gå halvannen meter ut og hoppe fra side til side på straffe etter straffe uten at dommeren gjorde en dritt.

Tilbake til kampen: Morsom kamp med mye vilje og enda mer stemning!


Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 30 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f