Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 30 15

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 10 aug 07, 14:14

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Fredrikstadfk.no
Plankehaugens medlemmer får billett til barnepris. Det er ikke lov å stå under en kamp i Europacupen. Plankehaugens medlemmer får dermed sitteplass på samme tribunen som de vanligvis står.



Jeg er redd de må kaste meg ut, før jeg sitter på den kampen.

Jepp. Hvis alle nekter å sitte(noe som er en selvfølge på ph tribunen)

Så er det ikke mye de kan gjøre akkuratt. Ingen som sitter i klanen  når enga spiller i europa.

---------------------------

FRIHET FOR ULTRAS
WATERS=VERDENS STØRSTE IDIOT!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 aug 07, 14:21
Opprinnelig postet av Costanza

På billettene til FFK-Hammarby står det da all den infoen det vanligvis står. I hvertfall på min billett (folketribunen/Gjensidige). På billettene til Hammarby-FFK er det derimot ikke noe særlig info, så der er det sikkert fritt frem...


Whops beklager, så feil. Trodde det var Hammarby - FFK det snakkes om.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 07, 16:08
Endret: 10 aug 07, 16:09
Opprinnelig postet av GoFFK

Er det noen som har kjøpt billett i dag til FFK-Hammarby?

Er det nummererte sitteplasser på plankehaugenfeltet?

Bør man i såfall skynde seg for å få en OK plass?

 

Var og kjøpte bilett i stad. og hele PH-feltet er avstengt. Vi Plankehaugenmedlemer får plasser på sitteplassene under...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 aug 07, 16:18

Opprinnelig postet av Bob Page
Var og kjøpte bilett i stad. og hele PH-feltet er avstengt. Vi Plankehaugenmedlemer får plasser på sitteplassene under...

Fett. Vi har ny stadio til et utall millioner kroner og når vi - endelig - får spille Europeiske cupkamper på den, da har vi ikke lov til å fylle den fordi vi har ståplasser?

Her er det noen som har tenkt seg god og lenge om, tror jeg. Og som forhåpentligvis må tenke seg enda mer om.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 aug 07, 16:21
... og vi som kjempert for seter over hele har fått en aldri så liten seier.

Ganske utrolig at FFK regnet med å få dispensasjon til å sette opp midlertidige seter.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 10 aug 07, 16:22
Opprinnelig postet av denialsander

Fett. Vi har ny stadio til et utall millioner kroner og når vi - endelig - får spille Europeiske cupkamper på den, da har vi ikke lov til å fylle den fordi vi har ståplasser?

Her er det noen som har tenkt seg god og lenge om, tror jeg. Og som forhåpentligvis må tenke seg enda mer om.



Jeg håper jeg tar feil, men jeg trur ikke vi kommer til å bli voldsomt "plaga" med en masse Europa-cupkamper, og da er vel resten av året/åra viktigst. Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg mener å huske at det var PH sjøl som ønska at PH-seksjonen skulle bestå av ståplasser...? Forståelig, i og for seg. Men da tåler vi vel ulempa det medfører i noen få E-cupkamper?

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 aug 07, 16:25
Opprinnelig postet av Holters
... og vi som kjempert for seter over hele har fått en aldri så liten seier.

Ganske utrolig at FFK regnet med å få dispensasjon til å sette opp midlertidige seter.



Nok en gang. Bygger vi stadion for den ene E-cupkampen i ny og ne eller for de 13-14-15 hjemmekampene vi har i løpet av et år?

Dessuten så kan det hende at FFK har "valgt" å ikke sette opp seter på PH-feltet til denne kampen. Blir nok ikke fullt uansett.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 aug 07, 16:27
Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av Fredrikstadfk.no
Plankehaugens medlemmer får billett til barnepris. Det er ikke lov å stå under en kamp i Europacupen. Plankehaugens medlemmer får dermed sitteplass på samme tribunen som de vanligvis står.



Jeg er redd de må kaste meg ut, før jeg sitter på den kampen.

Jepp. Hvis alle nekter å sitte(noe som er en selvfølge på ph tribunen)

Så er det ikke mye de kan gjøre akkuratt. Ingen som sitter i klanen  når enga spiller i europa.



Vet noen engelske klubber har vært strikte på å nekte folk å stå hele kampen, da det har vanket bøter fra UEFA på dette. Men jeg står frem til noen ber meg la være, ihvertfall...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 aug 07, 18:09
Da har vi vel hvertfall ingen mulighet på å matche Bajen sangmessig, nye plasser og spred for alle vinder... Trist.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 aug 07, 19:34

Opprinnelig postet av Magnum


Jeg håper jeg tar feil, men jeg trur ikke vi kommer til å bli voldsomt "plaga" med en masse Europa-cupkamper, og da er vel resten av året/åra viktigst. Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg mener å huske at det var PH sjøl som ønska at PH-seksjonen skulle bestå av ståplasser...? Forståelig, i og for seg. Men da tåler vi vel ulempa det medfører i noen få E-cupkamper?

Nasjonal serie og cup er selvsagt viktig, men jeg håper da vitterlig at FFK skal klare å plassere seg så høyt på tabellen hvert år at vi i det minste får 1-3 hjemmekamper hvert år i europacup.

Da er det jo dumt å gå glipp av inntekter og ikke minst at det blir færre som kan heie frem Guttæne.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 07, 20:27
Opprinnelig postet av denialsander

Da er det jo dumt å gå glipp av inntekter og ikke minst at det blir færre som kan heie frem Guttæne.

Hva gjelder inntekter tror jeg nok klubben tjener mer på å fylle feltet med stående i 13 kamper i året + 1 kamp med stengt felt, kontra å ha 14 kamper med mye færre sitteplasser. Plassene måtte uansett vært solgt til sterkt redusert pris til medl av PH. Uansett er det kjipt å ikke få støtte laget med samlet stående felt i Europacupen.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 10 aug 07, 21:42
Endret: 10 aug 07, 21:43

hvis vi får så dårlige sitteplasser så finner jeg meg en plass på langsiden. står vanligvis ganske høyt oppunder taket. men der nede får vi ikke den samme oversikten.

syns vi kunne fått noen andre plasser isteden. kunne satt oss på den andre kortsida. så kunne hammarby folka vært på plankehaugen siden. da kunne vi hatt førstemann til mølla prinsippet. de som kommer først får de beste plassene på toppen.


Ljusblå

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 aug 07
Innlegg: 1

Lagt til: 10 aug 07, 21:50

Är det något som många supportrar i Sverige är trötta på så är det Hammarbyfansens försök att säga att det inte är så farligt. Hammarbys supportrar har varit inblandade i flest huliganincidenter under de senaste åren. Att dom också varit igång längst tid ända sedan 80-talet med bråk visar också att det inte är något nytt problem. Visst är det så att det mesta är organiserade uppgörelser mellan deras firma KGB som är sveriges mest aktiva, och andra firmor, men att det inte är fara för vanliga supportrar är bull shit. De bajare som säger det är

Som malmö supporter har jag på tre av de fyra senaste bortamatcherna mot Hammarby varit med om att det hänt diverse händelser innan och efter matcher där Bajensupportrar attackerat. Senaste var matchen förra veckan. Bajare klagar på att det var överdrivet att media målade upp krigsrubriker om att matchen avbröts. Och kanske var det överdrivet. MEN å andra sidan var det knappt några rubriker om en attack mot en pub där vanliga Malmösupportrar satt, om det kan ni läsa här...

http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/artikel.asp?id=183420

Som jag förstått är det andra supportrar som också upplevt otrevligt bemötande och då är det till och med supportrar som inte har någon firma, här är berättelse från en Elfsborgssupporter...   http://www.svenskafans.com/fotboll/elfsborg/artikel.asp?id=173223

Är inte ute efter att överdriva men Bajarnas bild av sig själva är fruktansvärt märklig. Vissa skyller på media och säger att det är överdrivet. Vissa skyller på media men tycker inte ann det som händer är speciellt farligt.  Andra supportrar har inte samma bild av Bajens supportrar som Bajarna själva när det gäller supporterproblem det ska ni iaf veta. 

/Trött Malmö fan 


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 aug 07, 21:56

Så synd og så synd. En ting er i hvertfall sikker. Vi kommer til Stockholm til å støtte FFK og ha det gøy. Er det slikt at det opstår ting som du nevner så får Bajen stå for det selv. Her er det i hvertfall ingen som drar ditt til å slåss men vi kommer mange. Situasjoner oppstår og derfor ba jeg folk om å bry seg om seg selv og ikke provosere. Så må det skje som skje.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 aug 07, 21:59
Tilbake til hjemmekamp situasjon. Etter at mange er bekymret om vår (PH) plasering på hjemmekampen , ringte jeg Jaran og fikk følgende beskjed. Det er reservert 600 plasser for oss syngende supportere til høyre for meg. Med andre ord vi får samme plasser som vi har kun litt ut mot siden og med stoler men det er jo ingen som forventer at vi skal sitte vel. Eneste über må være at vi ikke akkurat står på setene da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 aug 07, 22:12

Altså 600 plasser på F-B tribunen nærmest VIP tribunen? Er det noe nytt som er bestemt nå? Kjøpte billetter i formiddag og ba om å få plass sammen med Plankehaugen, jeg sitter/står på plass 27 rad 9. Er det da sammen med de stående Plankehaugen medlemmene? Om det ikke er det så er det vel ikke noe problem å gå bort til dem hvertfall.. Jeg synes Plankehaugen bør informere om dette gjennom Fredrikstad Blad før matchen.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 aug 07, 23:34
he he he det er 20 dager til kampen så jeg tror PH har mer enn nokk tid til å informere vel ?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 aug 07, 23:57
Opprinnelig postet av Klokan
Tilbake til hjemmekamp situasjon. Etter at mange er bekymret om vår (PH) plasering på hjemmekampen , ringte jeg Jaran og fikk følgende beskjed. Det er reservert 600 plasser for oss syngende supportere til høyre for meg. Med andre ord vi får samme plasser som vi har kun litt ut mot siden og med stoler men det er jo ingen som forventer at vi skal sitte vel. Eneste über må være at vi ikke akkurat står på setene da...


Hva heter disse plassene da Zoran? Slik at man kan komme der!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 11 aug 07, 00:25

Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av Klokan
Tilbake til hjemmekamp situasjon. Etter at mange er bekymret om vår (PH) plasering på hjemmekampen , ringte jeg Jaran og fikk følgende beskjed. Det er reservert 600 plasser for oss syngende supportere til høyre for meg. Med andre ord vi får samme plasser som vi har kun litt ut mot siden og med stoler men det er jo ingen som forventer at vi skal sitte vel. Eneste über må være at vi ikke akkurat står på setene da...


Hva heter disse plassene da Zoran? Slik at man kan komme der!

Felt F og felt G er "PH sine plasser" ..


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 aug 07, 01:53
Takker, bare møter opp jeg vøtt... Har jo ikke peiling hva det heter

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 30 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f