Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 30 8

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 aug 07, 14:45
Tydlig at Bjoken er ute etter å bråke å fighte  ihvertfall, jeg håper ikke dette er noe som skjer på kampen mellom FFK og hammarby, men med slik oppførsel som bjoken viser til er det jo ikke utenkelig. Jeg håper ihvertfall FFK supportere holder seg i skinnet.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 aug 07, 21:33

Aik, Hammarby eller Djurgården. Søppel hele møkka. Hver jævla gang hører du om dritt fra disse oppgjørene. Skam er det. SKAM!!!!

Hadde ikke gledet meg til å spille bortekamp mot Hammarby, hadda jeg vært FFK spiller. Les bare hva som hendte med Jon Inge Høiland sist:

http://www.nrksport.no/fotball/1.3094179

Det viser bare at det ikke er bare i lokaloppgjørene slikt skjer med Hammarby fansen.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 aug 07, 21:42
Endret: 05 aug 07, 21:43

Oleberg , jeg regner med at du skal verken til Stockholm eller på stadion. Ellers hadde du vært litt mer taktisk .....

Oppfordrer en gang til folket til å ikke provosere. Vi bryr oss om oss og stemningen vi skal lage vel ?

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Zeb_Bajen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 15

Lagt til: 05 aug 07, 21:45
Endret: 05 aug 07, 21:45
Ja! Det kastades två (2) PLASTmuggar, av MAX två (2) personer. Sluta förstora upp händelsen så förbannat jävla mycket. Håll er till langrenn och sköyter kanske?

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 aug 07, 21:52
Opprinnelig postet av Klokan

Oleberg , jeg regner med at du skal verken til Stockholm eller på stadion. Ellers hadde du vært litt mer taktisk .....

Oppfordrer en gang til folket til å ikke provosere. Vi bryr oss om oss og stemningen vi skal lage vel ?

Jo faktisk. Men jeg håper faktisk det blir ordnet med sikkerheten her, slik at FFK supporterer blir tatt vel hand om.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 05 aug 07, 21:55

Jo mindre dere diskuterer faren for bråk her inne, jo mindre sjanse er det for at det blir bråk i Stockholm.

Alle liker vel Fredrikstadfolk.....


bjoken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 07, 22:54
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Klokan

Oleberg , jeg regner med at du skal verken til Stockholm eller på stadion. Ellers hadde du vært litt mer taktisk .....

Oppfordrer en gang til folket til å ikke provosere. Vi bryr oss om oss og stemningen vi skal lage vel ?

Jo faktisk. Men jeg håper faktisk det blir ordnet med sikkerheten her, slik at FFK supporterer blir tatt vel hand om.

Du kan vara lugn det ordnas med säkerheten för er i stockholm. Jag lovar att det inte blir några problem. Fan vi förlorade mot Örebro idag inte bra http://www.na.se/artikel.asp?intId=1197947

Oleberg välkommen til Stockholm


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 aug 07, 23:10
Opprinnelig postet av bjoken
Opprinnelig postet av oleberg
Opprinnelig postet av Klokan

Oleberg , jeg regner med at du skal verken til Stockholm eller på stadion. Ellers hadde du vært litt mer taktisk .....

Oppfordrer en gang til folket til å ikke provosere. Vi bryr oss om oss og stemningen vi skal lage vel ?

Jo faktisk. Men jeg håper faktisk det blir ordnet med sikkerheten her, slik at FFK supporterer blir tatt vel hand om.

Du kan vara lugn det ordnas med säkerheten för er i stockholm. Jag lovar att det inte blir några problem. Fan vi förlorade mot Örebro idag inte bra http://www.na.se/artikel.asp?intId=1197947

Oleberg välkommen til Stockholm

Jaja, sier jo alt om deg dette da!!!!!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 aug 07, 23:16

                              Shaaban

 

PAC               "Totte"          Raio          Sjöberg

 

Bjørkøy          Kasey          Gashi          Kvisvik/Multa

 

                         West           Garðar

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 07, 23:19
Opprinnelig postet av bjoken
Du kan vara lugn det ordnas med säkerheten för er i stockholm. Jag lovar att det inte blir några problem. Fan vi förlorade mot Örebro idag inte bra http://www.na.se/artikel.asp?intId=1197947

Oleberg välkommen til Stockholm

 

Tannløse moderatorer her inne? Få vekk den tullingen og la oss som elsker laga våre få diskutere på normalt vis.

Han ønsker nok å provosere, men jeg blir bare oppgitt og trist.

Gleder meg til Stockholm og har trua på at de aller fleste Bajenfans er ute etter det samme som oss, å støtte sitt lag verbalt og med hjertet.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 aug 07, 23:21
Opprinnelig postet av oleberg

Aik, Hammarby eller Djurgården. Søppel hele møkka. Hver jævla gang hører du om dritt fra disse oppgjørene. Skam er det. SKAM!!!!

Hadde ikke gledet meg til å spille bortekamp mot Hammarby, hadda jeg vært FFK spiller. Les bare hva som hendte med Jon Inge Høiland sist:

http://www.nrksport.no/fotball/1.3094179

Det viser bare at det ikke er bare i lokaloppgjørene slikt skjer med Hammarby fansen.



Høiland får noen få dråper øl på seg av noen supportere som ikke klarte å oppføre seg, og ser ut som han skulle begynne å grine? Herregud, det blir tåpelig.

Og hva i all verden mener han med "jeg kunne fått den i hodet"? Tror han virkelig gjennomsiktige plastkrus gjør vondt å få i hodet?

Storm i vannglass.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 23:28
Skjerp deg, Martin, det er da ikke TVIL om hvilket ryktet en den av Hammarby-fansen har på seg, og hvor stort problem tribunebråk har blitt i Sverige og Danmark de siste årene.

Og på ett av filmklippene til bjoken som viser iherdig slossing, står det faktisk ultras klistret i hjørnet. Likevel synes du/dere det er rart at det blant mange anses som et negativt ladd ord.

Det er faktisk ikke slik at det "bare" er 2 ølglass på "en" spiller som har skjedd. Det er gjentatte tilfeller med ukontrollerbart tribunebråk - både mot politi og andre tilskuere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 05 aug 07, 23:28
Samme hva det er vel, det er en gjeng idioter som kaster ting på banen og da er de truenes til å hive mye rart. Duster kaller vi slike

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 23:33
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Samme hva det er vel, det er en gjeng idioter som kaster ting på banen og da er de truenes til å hive mye rart. Duster kaller vi slike

Idioter ja, men selv om det er idioter, så er det ikke akkurat noe som skal feies under teppet og fremstilles som bagateller, slik martin gjør.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 23:34
Endret: 05 aug 07, 23:35
Opprinnelig postet av djpete
Tannløse moderatorer her inne? Få vekk den tullingen og la oss som elsker laga våre få diskutere på normalt vis.

... og tannløse brukere. Vi har ikke mottatt ett eneste tips på oppførselen til bjoken, og jeg leste det først nå. Bjoken er følgelig utestengt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 aug 07, 23:38
Opprinnelig postet av Holters
Skjerp deg, Martin, det er da ikke TVIL om hvilket ryktet en den av Hammarby-fansen har på seg, og hvor stort problem tribunebråk har blitt i Sverige og Danmark de siste årene.

Og på ett av filmklippene til bjoken som viser iherdig slossing, står det faktisk ultras klistret i hjørnet. Likevel synes du/dere det er rart at det blant mange anses som et negativt ladd ord.

Det er faktisk ikke slik at det "bare" er 2 ølglass på "en" spiller som har skjedd. Det er gjentatte tilfeller med ukontrollerbart tribunebråk - både mot politi og andre tilskuere.


Jeg moderer meg, og er enig også.

Likevel syntes jeg artikkelen om stakkars Høiland som kunne fått et pappkrus i hodet blir for dum.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 aug 07, 23:42
Opprinnelig postet av Martin_
Likevel syntes jeg artikkelen om stakkars Høiland som kunne fått et pappkrus i hodet blir for dum.

Ja, og nei. Det er en viktig symboleffekt dommeren utøver gjennom å stoppe kampen. Det skal ikke forekomme at gjenstander blir kastet inn på banen for å treffe spillerne. Når dommeren går til det skrittet å stoppe kampen, så har synderne ødelagt kampen for seg selv og flere andre. Neste gang vil de kanskje få noen sure kommentarer fra de som står rundt og synes de er idioter, slik at de frastår fra å hive ting inn på banen.

Det handler om å ta ting med roten før det utvikler seg til en stort problem, slik det har gjort i Sverige og Danmark de siste årene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 05 aug 07, 23:43
Hva med å flytte denne tråden til plankehaugen og fortsette med tribunelivdiskusjonen der, og heller ha en kamptråd på Fredrikstad Fotballklubb hvor laguttak o.l. kan diskuteres?

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 06 aug 07, 00:30
Husker når det "hagla" med tomflasker fra hovedtribunen mot stabæk 2-spilleren som skada stian johsen på gamle stadion jeg. Det var tider det :-)

---------------------------

Frihet for Ultras!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 06 aug 07, 01:48
Opprinnelig postet av DrDRE

                              Shaaban

 

PAC               "Totte"          Raio          Sjöberg

 

Bjørkøy          Kasey          Gashi          Kvisvik/Multa

 

                         West           Garðar




Gashi kan fremdeles ikke spille uefa cup for FFK.


Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 30 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f