Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: UEFA Cup Hammarby - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 30 7

SWE

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 15

Lagt til: 05 aug 07, 00:17
Skillnaden mellan Bajen och Fredrikstads fans är att alla Bajare kommer att sjunga osv, tvivlar på att alla Fredrikstadsfans kommer göra det...

Shoplifter

Knøttespiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 32

Lagt til: 05 aug 07, 00:23
Opprinnelig postet av SWE
Skillnaden mellan Bajen och Fredrikstads fans är att alla Bajare kommer att sjunga osv, tvivlar på att alla Fredrikstadsfans kommer göra det...


Äh, sen när sjunger ALLA Bajare? Skriv något vettigt. Norrmännen kommer säkert ha en lika stor andel sjungande bortasupportrar som oss. Men de kommer vara färre.
Därmed inte sagt att vi inte kommer sjunga ut dem även borta.

---------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=Tc1B77tbn7w


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 aug 07, 01:20

Opprinnelig postet av SWE
Skillnaden mellan Bajen och Fredrikstads fans är att alla Bajare kommer att sjunga osv, tvivlar på att alla Fredrikstadsfans kommer göra det...

Da får du nok en overraskelse. Alle synger nok ikke,men det er en hard kjerne i Plankehaugen(og RHB) som synger i 95 min. + ...resten av stadion er litt av og på.....svarer også på plankehaugen`s tilrop....slik som dere gjør på Søderstadion. Da kan det bli et enormt trykk. Mange(bortespillere,presse....osv.) har blitt meget imponert over stemningen på Fredrikstad stadion.Plankehaugen har ikke så mange som Bajen, som synger i 95min.+ ,men de er en ung supporterklubb i utvikling. Jeg synes faktisk at Plankehaugen er enda bedre på bortebane. Plankehaugen kommer til å synge så godt de kan på Søderstadion,selv om vi ligger under....vær sikker på det

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 aug 07, 01:41
Endret: 05 aug 07, 01:41
Disse Hammarby fansen begynner og minne meg om en blanding av Mosse supportere og Aalesundsupportere, oppesen og med altformye selvtillit helt uten grunn!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 05 aug 07, 01:41
Tror faktisk at det blir overraskende mange som drar til Stockholm. Regn med minst 1000 fra Fredrikstad

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 aug 07, 02:41
Jeg skal til Stockholm

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 05 aug 07, 02:49
Endret: 05 aug 07, 02:57

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Disse Hammarby fansen begynner og minne meg om en blanding av Mosse supportere og Aalesundsupportere, oppesen og med altformye selvtillit helt uten grunn!!

 

Slike typer finner du blant alle supportere Ebenfalk, men de har vel en større grunn til å ha selvtillit enn Mossinger, de kommer jo fra en bra by og har supporterkultur så det holder.:-) Uansett, er redd vi ikke kan ta hensyn til slike ting, og er nødt til å sende Bajen hjem med sammenlagttap i sekken.

For vi skal på tur med Fredrikstad, ut i Europa for å vinne gull,  og først skal vi møte Bajarna, vi skal gi dem sekken full

 Stockholm here we come!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


bjoken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 07, 07:59

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Disse Hammarby fansen begynner og minne meg om en blanding av Mosse supportere og Aalesundsupportere, oppesen og med altformye selvtillit helt uten grunn!!

 

Det är inte så bra att provocera. http://www.youtube.com/watch?v=8yMNhPlTbls Icke sant??


Bajendupek

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 aug 07
Innlegg: 3

Lagt til: 05 aug 07, 08:23

Fredrikstad> Såhär sjunger man seven nation army... http://youtube.com/watch?v=iW3WV2_e60o

---------------------------

Vi ska bränna ner er stad igen...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 aug 07, 08:47
Opprinnelig postet av bjoken
Det är inte så bra att provocera. http://www.youtube.com/watch?v=8yMNhPlTbls Icke sant??



Er du stolt av slik oppførsel? Det kan virke slik.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


bjoken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 07, 08:58
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av bjoken
Det är inte så bra att provocera. http://www.youtube.com/watch?v=8yMNhPlTbls Icke sant??



Er du stolt av slik oppførsel? Det kan virke slik.
 

 

Absolut inte stolt men det är väl bäst att ni får information om vilka regler som gäller??


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 aug 07, 09:16
Endret: 05 aug 07, 11:59
Opprinnelig postet av bjoken

 Absolut inte stolt men det är väl bäst att ni får information om vilka regler som gäller??

Er det 08-ene som setter reglene her? Og innslager var fra 1993?? Verden står visst stille noen steder..

---------------------------

RednWhite


bjoken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 07, 09:28
Endret: 05 aug 07, 11:59
Opprinnelig postet av HotDream

Er det 08-ene som setter reglene her? Og innslager var fra 1993?? Verden står visst stille noen steder..

 Visst är det som att tiden står stilla senaste derbyt mot samma lag här http://www.youtube.com/watch?v=i-JQYwboY0I&mode=related&search=

Här reportage från senaste matchen http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/artikel.asp?id=183420 och idag är det match mot örebro. Hoppas att inte något händer i Örebro med. Och ni spelar hemma mot Ålesund va?? Kan man se den p ånätet?


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 aug 07, 09:28
Opprinnelig postet av bjoken
Absolut inte stolt men det är väl bäst att ni får information om vilka regler som gäller??



Tviler sterkt på at det blir noe bråk under disse kampene. Så vidt jeg vet har ikke FFK-supportere vært involvert i noe lignende før. Og som kjent må det være to parter for å "krangle".
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 aug 07, 09:31
Opprinnelig postet av bjoken
Och ni spelar hemma mot Ålesund va?? Kan man se den p ånätet?


Det kan du. Gå inn på FXT.no og klikk deg inn på "se kampene direkte"
Det koster 99,- kroner for en kamp (så vidt jeg vet)
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


bjoken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 07, 09:36
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av bjoken
Och ni spelar hemma mot Ålesund va?? Kan man se den p ånätet?


Det kan du. Gå inn på FXT.no og klikk deg inn på "se kampene direkte"
Det koster 99,- kroner for en kamp (så vidt jeg vet)
 

Tack jag skall nog titta på den. Räknar ni med vinst?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 07, 09:37
Endret: 05 aug 07, 12:00
Opprinnelig postet av bjoken

Tack jag skall nog titta på den. Räknar ni med vinst?

 

Ja! Ålesund er et lag vi helt klart skal slå og som vi i utgangspunktet er mye bedre enn.. Men det er et drittlag som ofte skaper problemer for oss..


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 05 aug 07, 09:51
Opprinnelig postet av bjoken
Tack jag skall nog titta på den. Räknar ni med vinst?



Aalesund skal bankes. Dette er kun 3 gangen de spiller i Tippeligaen. De to andre gangene har de rykket ned. Det tror jeg også de gjør i år.

Ellers bør du titte ekstra på følgene spillere:

Tarik Elyounossi:
Norges største talent som spiller sin 2 sesong på A-laget. Spiller Spiss/Kant (Spiss i dagens kamp) Har han dagen er det få som stopper han.

Raymond Kvisvik:
Venstrekant som enten er genial eller helt elendig. Spiller han bra slår han pasninger og leser spillet bedre enn de fleste andre her i landet.

Raio Piiroja:
Blant de aller beste midtstopperene i landet. Kanskje den beste også. Vinner -ALT- av hodedueller. Blitt linket til blant annet Sunderland i sommer. Ligger som nr 5 på poengbørsen til landets største avis. Uten tvil FFKs beste og mest stabile spiller.


Ellers kan spillere spillere som Wehrmann, Bjørkøy ,Gashi og Johannsson skape trøbbel for Aafk om de har dagen.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 05 aug 07, 11:20
Ikke glem Rami Shaaban.. Han kan jo være et matchvinner alene

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Bulten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 aug 07
Innlegg: 11

Lagt til: 05 aug 07, 14:38

Kan inte någon banna Bjoken nu? Han är ju förfan en skam för Bajen! Jävla tönt!

Jag skiter i vad du runkar framför, men kom inte hit och tro att du skrämmer alla!

---------------------------

Vii ska våldta era hooror! Vii ska knulla era kor, DRICKA BÄRS! Sätta kuken i en häst, vråla Bajen é ju bäst, och så runkar vi när Bajen tar poääng!



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 30 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f