Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen klar for Viking igjen!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 03 aug 07, 16:44
Jeg bare lurer, har alle dere som kaster dritt om Bertie fordi han ville "hjem" like mye imot Raymond?

*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 03 aug 07, 17:40

Opprinnelig postet av algern0n
Jeg bare lurer, har alle dere som kaster dritt om Bertie fordi han ville "hjem" like mye imot Raymond?

Nei

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 03 aug 07, 17:54

Opprinnelig postet av algern0n
Jeg bare lurer, har alle dere som kaster dritt om Bertie fordi han ville "hjem" like mye imot Raymond?

Niks, han gikk jo TIL oss!!   Dobbeltmoral, javel!, men jeg holder hverken med Viking, Brann eller noen andre...

Og nei, jeg ønsker ikke Bertie lykke til videre... med mindre han må ha noen kamper for at vi skal få cash i kassa, kan han sitte på benken for min del...

 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 aug 07, 17:55

Opprinnelig postet av algern0n
Jeg bare lurer, har alle dere som kaster dritt om Bertie fordi han ville "hjem" like mye imot Raymond?

 

Les dette inlegget

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 aug 07, 18:56

Utrolig hvor høyt barnehagenivå det er på enkelte av postene her! Tror vel det er klubbene som har rota her, ikke Trond Erik.

Syns vel heller vi skal glede oss over at Multaharju og Sjöberg har vært knallgode på venstreback, og at det er to gode erstattere. Dessuten blir det for dumt å klage.. Inn: Sjöberg, Wehrman og Gashi. Ut: Bertelsen. Tror vel det er ganske mye bedre med tre spillere som dette..

Så lykke til i Viking, Trond Erik..Bare ikke mot oss.. :)

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 03 aug 07, 20:28
Opprinnelig postet av Lemmy

Utrolig hvor høyt barnehagenivå det er på enkelte av postene her! Tror vel det er klubbene som har rota her, ikke Trond Erik.

Syns vel heller vi skal glede oss over at Multaharju og Sjöberg har vært knallgode på venstreback, og at det er to gode erstattere. Dessuten blir det for dumt å klage.. Inn: Sjöberg, Wehrman og Gashi. Ut: Bertelsen. Tror vel det er ganske mye bedre med tre spillere som dette..

Så lykke til i Viking, Trond Erik..Bare ikke mot oss.. :)

Det er nok Viking som har rota her ja . Bertelsen har jo hele tiden vært klar på at han vil hjem til puppen .

Det er fullt tillatt å glede seg over at Multe og Sjøberg har spillt bra, uten dermed å "velsigne" overgangen til Bertelsen.  Ellers så er det jo hyggelig at du ønsker en spiller som skal spille for en klubb som konkurerer med oss i samme liga lykke til. Jeg for del ønsker Bertelsen aldri kommer opp på det nivået han engang  var på...

---------------------------

RednWhite


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 07, 20:44
Endret: 03 aug 07, 20:50

Grunnen til at FFK solgte Trond Erik er kanskje fordi de kommer til å tape millioner av kroner i forbindelse med Aha-konserten og da må det jo hentes penger inn for å dekke tapte penger.

De må vel ha vel fullt hus for å gå i balanse, men har bare solgt 5600 billetter.

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 aug 07, 21:05
Opprinnelig postet av Patrioten

Grunnen til at FFK solgte Trond Erik er kanskje fordi de kommer til å tape millioner av kroner i forbindelse med Aha-konserten og da må det jo hentes penger inn for å dekke tapte penger.

De må vel ha vel fullt hus for å gå i balanse, men har bare solgt 5600 billetter.

 

Eller for å finansere en meget dyr spiss. Frigjøre lønnskostnader.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 07, 21:09
Endret: 03 aug 07, 21:10
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Patrioten

Grunnen til at FFK solgte Trond Erik er kanskje fordi de kommer til å tape millioner av kroner i forbindelse med Aha-konserten og da må det jo hentes penger inn for å dekke tapte penger.

De må vel ha vel fullt hus for å gå i balanse, men har bare solgt 5600 billetter.

 

Eller for å finansere en meget dyr spiss. Frigjøre lønnskostnader.

For håpe at du har rett .

Det er nok noe på trappene, siden de snudde så fort.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 aug 07, 01:30
Jeg synes Bertie har gjort sitt hos nå, sier bare adios, regner med at du ikke gjør det bra mot oss. Ha det bra !!!!!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 aug 07, 14:19
Opprinnelig postet av Patrioten

 

De må vel ha vel fullt hus for å gå i balanse, men har bare solgt 5600 billetter.

 

 

Hvorfor skulle man arrangere konsert da? For moro skyld. Med fullt hus blir det ventelig et millionoverskudd. Men slik det ser ut nå kan det virke vanskelig nok å få det i balanse.

Utrolig merkelig uansett å satse på et såpass passé band som A-HA, krever sinnsykt høyt honorar i forhold til popularitet.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 aug 07, 14:41
Good riddance.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 04 aug 07, 15:49

jaja, greit å få vekk de som ikke vil gi noe tilbake til klubben.

 

Takk for ingenting bertil...

 

Lykke til i stavanger

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 aug 07, 16:22
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

jaja, greit å få vekk de som ikke vil gi noe tilbake til klubben.

 

Takk for ingenting bertil...

 

Lykke til i stavanger

Vi sparer lønnsutgifter på han også, han tjente nok ikke så lite han.

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 07, 17:06
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

jaja, greit å få vekk de som ikke vil gi noe tilbake til klubben.

 

Takk for ingenting bertil...

 

Lykke til i stavanger

Ojojoj..Litt bitter, eller? "Takk for ingenting"..

Så vi skal ikke takke for utrolig godt backspill gjennom en og en halv sesong? Utrolig hvor barnslige enkelte kan bli.. Det er greit å være irritert over at han går, men med en slik uttalelse mener du jo at Bertelsen ikke har gjort det noe bra..Og det har han jo faktisk!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 04 aug 07, 17:36
Det var da utrolig mye rart som folk skulle vrenge ut av seg her da?  Mammadalt?  Bertelsen har gjort en meget god jobb for FFK den tiden han har vært her frem til han ble langtidsskadet.  Den bitterheten enkelte her kommer med springer jo bare utifra at han nettopp har vært viktig for klubben, intet annet.  Det må da gå an å si takk for hva han gjorde for FFK og lykke til videre?

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 aug 07, 17:41
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

jaja, greit å få vekk de som ikke vil gi noe tilbake til klubben.

 

Takk for ingenting bertil...

 

Lykke til i stavanger

 

Tulling!!!

 

Husker du ikke det solide backspillet han viste før han blei skada eller?? Er det ingenting det for deg? Han spilte seg tross alt inn på landslaget før han blei skada, så noe bra må han vel ha gjort her..

 

Det var helt greit at han dro, han fikk hjemlengsel og det beste for oss var nok at han dro hjem.. Men at noen kan glømme alt han gjorde for oss den tiden han spilte her kan jeg ikke skjønne.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 07, 17:42

Opprinnelig postet av DeKjök
Det var da utrolig mye rart som folk skulle vrenge ut av seg her da?  Mammadalt?  Bertelsen har gjort en meget god jobb for FFK den tiden han har vært her frem til han ble langtidsskadet.  Den bitterheten enkelte her kommer med springer jo bare utifra at han nettopp har vært viktig for klubben, intet annet.  Det må da gå an å si takk for hva han gjorde for FFK og lykke til videre?

Helt enig. Hvorfor var ikke Mihaly Toth eller Hermanni Vuorinen drittsekker? Vet at det var litt annerledes med dem, men allikevel. Syns vel egentlig Gashis overgang til FFK var verre for Brannfansen enn det Bertelsen var for oss.. Han spilte jo tross alt bare i Brann et år..

Håper Trond Erik tar seg nær av all den dritten han sikkert får! Men voksen som han er, tar han det vel som et kompliment. At folk blir irriterte, tyder jo bare på at han vil bli savnet.

Er som sikkert mange andre, veldig lei meg for at dette skjedde. Hadde helst sett Trond Erik i rød-hvitt et par år til. Men velger heller å tenke på det positive han har tilført klubben! Så håper jeg han kan være en god forsterkning for Viking, men at han spiller helt elendig mot oss. :)

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 aug 07, 18:06
Opprinnelig postet av Lemmy

Håper Trond Erik tar seg nær av all den dritten han sikkert får!



Det håper jeg og, he he ;)

Klart det er pga han var en god spiller folk blir bitre, normalt å slenge med leppa til spillere som forlater klubben på denne måten, that`s football.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 07, 18:10

Jaja. Der slo jeg til igjen med en elegant skrivefeil. :)

Skal selvfølgelig stå at jeg håper han ikke tar seg nær av det.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f