Husk meg
Brukernavn
Passord

FIFA 08?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 02 aug 07, 14:21

Var litt usikker på om jeg skulle poste denne på "Fotball generelt" eller her, FIFA er jo et fotballspill, men så er det jo også et spill...

Uansett... Er det noen som har hørt om det kommer FIFA 08 til PS2? Har FIFA 07, men vil kjøpe det for å oppdatere drakter, spillere osv.

I så fall, håper for guds skyld at spillerne på FFK ligner litt mer på mennesker enn i 07!!!  Han eneste som ligner der, er Hans Erik... Og han er ganske lik også! Resten av spillerne ser ut som voksfigurer i trynet spør du meg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 02 aug 07, 16:37
www1.vg.no/spill/artikkel.php
Jeg leste det i går, godt å høre.

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 02 aug 07, 16:52
Takk for tipset

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 aug 07, 17:24
Gleder meg til wiiversjonen

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 aug 07, 19:10

Gleder meg til 360-versjonen. Gadd ikke kjøpe FIFA-07 til 360-en da TL ikke var med. Prøvde 07-versjonen til vanlig xbox på 360-en, men det var lite tilfredsstillende, plutselig gikk det ikke å drible lenger :(

Syntes det hørtes lovende ut det de sa om 08-versjonen!

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 02 aug 07, 22:18

Opprinnelig postet av danan2
www1.vg.no/spill/artikkel.php
Jeg leste det i går, godt å høre.

 

å det var bra.. begynte å bli nervøs på om jeg måtte kjøpe ps3 får å få fifa 08...

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 02 aug 07, 23:34

Noen som vet når den kommer ut for salg?

Fant ikke noe dato se

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 03 aug 07, 02:29

Det pleier vel å være rundt Oktober/November at dem kommer ut. Jeg har bursdag sent i november og har pleid å fått et nytt FIFA spill til min gebursdag


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 aug 07, 09:00
Feil, de pleier å komme ut ved bursdagen min. Da jeg kjøpte FIFA 06, dom spillet ut akkurat på bursdagen min, 2 oktober..

Headhunter

Knøttespiller

Ble medlem: 24 jul 07
Innlegg: 26

Lagt til: 03 aug 07, 14:56
Fatter ikke hvorfor folk kjøper seg FIFA spill når de kan kjøpe Pro Evolution Soccer. Forstår dere ikke ass sorry.

---------------------------

We are the Chelsea and we are the best,
We are the Chelsea so fuck all the rest,
Fuck em all fuck em all,
Tottenham,West Ham, and MIlwall
coz we are Chelsea and we are the best
FUUCK THE REEEST!!!!!!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 03 aug 07, 20:59

Opprinnelig postet av Headhunter
Fatter ikke hvorfor folk kjøper seg FIFA spill når de kan kjøpe Pro Evolution Soccer. Forstår dere ikke ass sorry.

Det er OK, livene våre står ikke og faller på hvorvidt du forstår oss eller ei.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 03 aug 07, 21:55
Opprinnelig postet av Headhunter
Fatter ikke hvorfor folk kjøper seg FIFA spill når de kan kjøpe Pro Evolution Soccer. Forstår dere ikke ass sorry.

..kanskje fordi FIFA er konge,mens Pro Evolution Soccer rett og slett er...SHHHAAAIIIT!! ..i mine øyne hvertfall 

---------------------------

Go Tottis!!!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 03 aug 07, 22:58
Opprinnelig postet av Headhunter
Fatter ikke hvorfor folk kjøper seg FIFA spill når de kan kjøpe Pro Evolution Soccer. Forstår dere ikke ass sorry.

Det blir jo som å spørre om hvorfor folk kjøper BMW når de kan kjøpe Mercedes. Smak og behag...

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Aristo-gutt

Knøttespiller
Ble medlem: 02 nov 06
Innlegg: 39

Lagt til: 06 aug 07, 01:01
For dere som velger Fifa forran PES(pro evolution Soccer), Har ikke prøvd PES, eller dere legger vekt på Grafikk foran Gameplay!

For alle som har prøvd PES og vil at fotballspill skal være så virkelighetsnært som mulig, kommer aldri til og spille Fifa igjen!
Men skjønner at mange spiller fifa pga grafikk.

Men Fifa kommer aldri til og kunne konkurere med PES når det kommer til gameplay og virkelighetsfølelese.

---------------------------

Står du på plankehaugenfeltet?! Fint!
MEN SYNG FOR FAAN!

JA til sangkontrakt!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 aug 07, 23:24

Opprinnelig postet av Aristo-gutt
For dere som velger Fifa forran PES(pro evolution Soccer), Har ikke prøvd PES, eller dere legger vekt på Grafikk foran Gameplay!

For alle som har prøvd PES og vil at fotballspill skal være så virkelighetsnært som mulig, kommer aldri til og spille Fifa igjen!
Men skjønner at mange spiller fifa pga grafikk.

Men Fifa kommer aldri til og kunne konkurere med PES når det kommer til gameplay og virkelighetsfølelese.

Er helt enig med deg, men dette blir en håpløs diskusjon uansett. Hehe.


- Maestro

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 aug 07
Innlegg: 6

Lagt til: 19 aug 07, 23:52
Endret: 19 aug 07, 23:53
FIFA er spillet som sitter på flest lisenser av fotballspillene på markedet per dags dato. Likevel, jeg må si meg enig i at spillbarheten Pro Evo har å tilby, strekker seg langt over robotbevegelsene man får servert i FIFA.

---------------------------

Død over andres synspunkter
--------------------------------------------
Glimt i hjertet


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 03 sep 07, 14:47

Demo til FIFA08 er utprøvd og håper hele versjonen på X-Box 360 kan få inntrykket mitt på riktig bane igjen.. Utifra det lille man får prøvd, så synes jeg det nesten ikke er noen forandringer (noe dem har lovet)!!

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 sep 07, 20:13
Endret: 04 sep 07, 20:15
Opprinnelig postet av wergis

Demo til FIFA08 er utprøvd og håper hele versjonen på X-Box 360 kan få inntrykket mitt på riktig bane igjen.. Utifra det lille man får prøvd, så synes jeg det nesten ikke er noen forandringer (noe dem har lovet)!!

 

Har fifa08 kommet på demo til xbox360 ? ellers så er grafikk viktig for meg,jo mere virkelig det ser ut på min120 tommer skjerm jo bedre så har du lisencer. liker og spille ffk med ekte navn og etter min mening så er det kun fifa som gjelder,etter det jeg har hørt så er spillet mye mye bedre på xbox enn på pc

SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 04 sep 07, 20:23
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av wergis

Demo til FIFA08 er utprøvd og håper hele versjonen på X-Box 360 kan få inntrykket mitt på riktig bane igjen.. Utifra det lille man får prøvd, så synes jeg det nesten ikke er noen forandringer (noe dem har lovet)!!

 

Har fifa08 kommet på demo til xbox360 ? ellers så er grafikk viktig for meg,jo mere virkelig det ser ut på min120 tommer skjerm jo bedre så har du lisencer. liker og spille ffk med ekte navn og etter min mening så er det kun fifa som gjelder,etter det jeg har hørt så er spillet mye mye bedre på xbox enn på pc

Brukte editor på PES05 og lagde hele tippeligaen, fullt oppdatert spillerstall, logo, drakter, everything.

Kompisen min spiller det ennå.

Det blir usannsynlig bra hvis man legger litt ærbe i det.

Uansett, Paco hvis du kjøper PES08 lover jeg deg full tippeliga med alt som hører til.

Sjekk www.PESNorge.net

 

Slutt med den fifa`n nå æ ungær


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 sep 07, 20:25
Opprinnelig postet av SpaceBob
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av wergis

Demo til FIFA08 er utprøvd og håper hele versjonen på X-Box 360 kan få inntrykket mitt på riktig bane igjen.. Utifra det lille man får prøvd, så synes jeg det nesten ikke er noen forandringer (noe dem har lovet)!!

 

Har fifa08 kommet på demo til xbox360 ? ellers så er grafikk viktig for meg,jo mere virkelig det ser ut på min120 tommer skjerm jo bedre så har du lisencer. liker og spille ffk med ekte navn og etter min mening så er det kun fifa som gjelder,etter det jeg har hørt så er spillet mye mye bedre på xbox enn på pc

Brukte editor på PES05 og lagde hele tippeligaen, fullt oppdatert spillerstall, logo, drakter, everything.

Kompisen min spiller det ennå.

Det blir usannsynlig bra hvis man legger litt ærbe i det.

Uansett, Paco hvis du kjøper PES08 lover jeg deg full tippeliga med alt som hører til.

Sjekk www.PESNorge.neth          ehe ok det må sjekkes

 

Slutt med den fifa`n nå æ ungær



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24