Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 07/08

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 des 07, 13:54
Opprinnelig postet av hedvalen

jaja rune haugen , du klager jo på alt som har med stjernen å gjøre.....

hvis ffk spillerne hadde jobbet like mye som stjernenspillerne igjord så hadde de kommet på en 4 plass lett...  tenker spesielt på den labre innsatsen de siste kampene

Forklar hedvalen. Hva annet har jeg klaga på når det gjelder Stjernen ?? Hvis jeg igjen skulle få lyst til å gå i Stjernehallen så har ikke det noe med tabellplasseringen å gjøre. Da hadde jeg allerede vært der i fjor.

Å trekke inn FFK-spillere i denne diskusjonen interesserer meg ikke.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 02 des 07, 15:31

trur de fleste er enig med meg der rune:P     

men skal la være å gå på person:)  men det er som jeg sier hvis ffk hadde hatt like mye innsats de siste kampene som stjernen så hadde de loggi langt høyere på tabbellen , å vi hadde nok hatt en uefa cup plass

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 02 des 07, 19:52

Stjernen med en veldig viktig 5-4 seier over TIK!

Nå er det bare et poeng opp til furuset, dette skal guttane klare tenker jeg.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 des 07, 21:33
Hvordan ser skadeoversikten ut for Stjernen i øyeblikket? Noen som har god peil på det, og hva det vil bety i neste kamp?

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 04 des 07, 22:46

Så vidt jeg vet er Selvaag, Simensen, Gundersen og Lindmark ute til kampen mot Vålerenga.

Skulle gjerne hatt tilbake alle spillerne selvsagt, men det begynner å se lysere ut nå. Selvaag og Simensen har vært ute en stund, Gundersen ble skadet like før kampen mot Oilers mens Lindmark fikk hjernerystelse i Leangen. Med Örjan ute, så betyr nok det at Patrik Ruiz igjen blir å finne i startoppstillinga på torsdag. Jeg mener at laget har vist de kan spille jevnt med de beste, selv uten Selvaag og Simensen. Skulle gjerne sett Gundersen få litt matchtrening, men Murphy har vist seg å være en solid sisteskanse, og Tommy Johansen vil nok være reservekeeper. Det som nok er mest synd nå er å måtte miste Lindmark i noen kamper igjen, greit at mannen er 40 år men han oser trygghet og rutine blant backene og det hjelper mye på vårt defensive spill.

Men med tanke på Vålerengas formsvikt de siste kampene, så mener jeg Stjernen har alle sjanser til å ta med seg tre eller to poeng hjem fra Jordal. Med hard jobbing i 3 ganger 20 og god, kynisk defensiv organisering så kan det gå veien. Men man skal ikke gjøre for mange personlige feil heller, da Vålerenga er  veldig flinke til å utnytte det.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 des 07, 06:31
Opprinnelig postet av hedvalen

trur de fleste er enig med meg der rune:P     

men skal la være å gå på person:)  men det er som jeg sier hvis ffk hadde hatt like mye innsats de siste kampene som stjernen så hadde de loggi langt høyere på tabbellen , å vi hadde nok hatt en uefa cup plass

 

nå overdriver du insatsen til stjernen spillere en smule her, har da mange eksempler i år på at stjernen spillerne har null insatts omtrent, minner om 8-2 for sparta, tap for trondheim og furuseth.....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 05 des 07, 15:34

Det hedvalen mener er at hockeygutta jobber generelt mer i løpet av en kamp enn hva fotballspillerne gjør. Skulle ikke forundre meg om man trener mer også, i tillegg til at de fleste har jobb ved siden av. Og å vise så mye innsats og hjerte som gutta har gjort i de fleste kampene, greit det har vært noen feilskjær, men det vil det være uansett...også for FFK.

Poenget er at FFK-spillerne nok hadde vært i bedre form, om de hadde jobbet og trent like mye som hockeyspillerne.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 10 des 07, 13:01

Gratistur til Furuset i morgen. Avreise fra Stjernehallen klokka 17:00.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 des 07, 17:42
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av hedvalen

trur de fleste er enig med meg der rune:P     

men skal la være å gå på person:)  men det er som jeg sier hvis ffk hadde hatt like mye innsats de siste kampene som stjernen så hadde de loggi langt høyere på tabbellen , å vi hadde nok hatt en uefa cup plass

 

nå overdriver du insatsen til stjernen spillere en smule her, har da mange eksempler i år på at stjernen spillerne har null insatts omtrent, minner om 8-2 for sparta, tap for trondheim og furuseth.....

 

Og den slappe innsatsen har du selv sett, eller lest om i avisen?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 des 07, 18:34
lest hørt og sett... Og jeg minner om at jeg ikke sier at de har slapp insatts i hver kamp, men i enkelt kamper slipper da stjernen seg ned noen hakk også.  

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 21 des 07, 15:43

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
lest hørt og sett... Og jeg minner om at jeg ikke sier at de har slapp insatts i hver kamp, men i enkelt kamper slipper da stjernen seg ned noen hakk også.  

Selvsagt,den skal jeg ikke si noe på . Men slik er det jo for alle lag.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 des 07, 15:56
netopp

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 29 des 07, 18:36

Er det gratis inngang i stjernehallen i morra 30.12? Mente jeg hadde sett det skrevet et sted for en stund tilbake.

Når starter kampen, er det kl. 17.00?

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 29 des 07, 18:45
Det skal være gratis inngang ja. Kampstart klokka 17:00.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 02 jan 08, 04:03
Stjernen har for øvrig forsterket stallen med noen spillere i det siste. Unge Mats Knutsen har kommet fra VIF, Kenneth Bedsvåg gjør comeback samt slovaken Tomas Oravec ble klar i siste time.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 02 jan 08, 18:04

Opprinnelig postet av MadMax
Stjernen har for øvrig forsterket stallen med noen spillere i det siste. Unge Mats Knutsen har kommet fra VIF, Kenneth Bedsvåg gjør comeback samt slovaken Tomas Oravec ble klar i siste time.

Knutsen har jeg litt troa på faktisk...spilte vel 38 kamper for enga i fjor, og da må det jo være litt kvalitet i han. Ung er han og! Oravec har jeg ikke peiling på, men etter å ha sett gutta i det siste kan det uansett være godt å få inn noe nytt blod.

Håper det går en faen i gutta i morra. Nå vil jeg ha tre pinnær igjen :)

---------------------------

heia heia...


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 02 jan 08, 23:15

Du er ikke den eneste som vil ha tre pinnær, hehe. Og mye av motgangen har selvsagt kommet pga man har hatt for få spillere, og da blir det tungt å spille mot lag som f.eks ikke har noen skader. Gutta og Ulf W skal ha skryt for at de faktisk jobber og står på så mye, når det i tillegg butter såpass i mot.  Og det er ikke tvil om at noen forsterkninger nå er kjærkomne, hehe.

Knutsen er en aggressiv spiller (dvs, ikke ufin, men går uredd rett på mål), og jobber hardt for laget. I følge Vålerengafans jeg har snakket med så er han helt klart en lovende spiller for norsk hockey. Jeg har like mye peiling på Oravec som deg omtrent, men det står litt info om han på stjernen.no, og statistikken hans er ikke så aller verst (husk at det er en viss forskjell mellom GET-ligaen og Extraliga). Bedsvåg vet vi jo alle hvem er, og skal bli artig å se han i den røde drakta igjen.

Ikke umulig at disse forsterkningene hjelper på humøret til resten av gutta, og gruser Furuset i morra.

Og for de som måtte lure, så går ikke dette på bekostning av noen lokale talenter. Viinikainen og kanskje Lindmark er langtidsskadd, og Knutsen og Oravec ble hentet inn i stedet. Bedsvåg teller ikke, da jeg omtrent ser på han som en fullblods Fredrikstad-kæll nå likevel.

Hørte forresten også at Stjernen var ute etter Spartas Bjarte Bjønnes og Jiri Jantovsky. De blå ville ikke stå i veien for et klubb-bytte for dem, i alle fall Jantovsky, men spillerne ville ikke.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 03 jan 08, 00:05

Fra FB:

"Tomas kommer fra 1.liga klubben Banska Bystrica i Slovakia. Han er 25 år gammel og har erfaring fra slovakiske juniorlandslag og spill i den slovakiske extraligaen. Han beskrives som en god lagspiller med bra fart og god teknikk.

Det er ventet at spilleren kommer til Fredrikstad for å slutte seg til Stjernen-troppen allerede i morgen. Målet er å få ham spilleklar til den særdeles viktige kampen mot Furuset førstkommende torsdag."

Her er statistikken hans: http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=16578

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jan 08, 20:21
Blir ikke sluttspill på dere på den måten guttær...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jan 08, 20:25
Tar tid å bygge opp ett topplag og de fleste spådde at stjernen ville slite iår.. håper bare de klarer kvailkkampene som de nå må spille..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3