Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen Hockey 07/08

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 11 3

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 23 aug 07, 15:33
Opprinnelig postet av hedvalen

syns det er veldig synd at folk lar være å stå i beavers pga fordommer...

Helt enig.

Og hva treningskampen angår...vi taper den første treningskampen mot smurfene omtrent hvert år likevel, så den kampen legger jeg aldri noe spesiell vekt på. Tror vi får se forbedringer allerede i kveld. Og gutta ble kun til tider rundspilt i tredje periode, man hang godt med i 2 perioder samtidig som jeg mener at Uffe også eksperimenterte og prøvde ut ting, da kan det fort bli enkle mål bakover om ting slår feil. Sparta hadde også 2 uker mer på is, og allerede en kamp i beina...ikke rart de er litt mer samspilte da. Bortsett fra keeperen deres, Yeats, så var det ingen som direkte imponerte av de blå heller. Og som sagt, det er første treningskampen...blir alltid litt rare kamper og resultater så tidlig.

Det som er teit er å se smurfene juble som om de har vunnet bøtta...


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 aug 07, 15:58

syns resultatet lyver veldig ,,, stjernen slipper inn 4 mål de siste 4 min vel?  

og 1 eller 2 i 3 periode var fordi uffe tokk ut keperen (noe som han ikke hadde gjort i en vanelig kamp trur jeg.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 23 aug 07, 20:41

http://www.f-b.no/article/20070823/STJERNEN/70823014/1009/AKTUELT

Se det var bedre!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 23 aug 07, 21:59
Opprinnelig postet av danieltr

http://www.f-b.no/article/20070823/STJERNEN/70823014/1009/AKTUELT

Se det var bedre!



det vakke dumt det nei. deilig å kunne mobbe visse sparta-supportere... XD

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 23 aug 07, 22:25
Det var, mildt sagt, en stor forbedring og fortjent seier ja.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 aug 07, 23:30

http://www.f-b.no/article/20070826/STJERNEN/708270006/1009/AKTUELT

Det høres tøft ut med serieåpning mot Vålerenga med den etterhvert lange dårlige rekka med treningsresultater synes jeg. Blir det enda sesong med mange dårlige opplevelser?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 26 aug 07, 23:31

Noen som har kjennskap til de nye spillerne forresten? Gi en kort oppsummering?

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 28 aug 07, 15:30

stjernen kommer til å sattse på juniorer i år,, ... blir nok ikke noen nye spillere forran sessongstarten   (kanskje knold)

jeg er fornøyd hvis de når sluttspill,, men stjernen kan fort overaske.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 29 aug 07, 12:28

Det har da kommet flere nye spillere til Stjernen før denne sesongen, men man bør være klar over at grunnet den anstrengte økonomien så er det ingen Steiner eller Karyia man har hentet. Dog, er spillerne godt kjent av Weinstock, så han vet hva han har hentet.

Keeper Stephen Murphy, Skottland. I følge Weinstock en god keeper, med en litt uvanlig spillestil. Kan fort bli en publikumsfavoritt.

Back Michael Eskesen, Danmark. Et backtalent Weinstock hadde i Odense. Banker på døra til det danske landslaget, ingen poengplukker, men god på det defensive.

Back Örjan Lindmark, Sverige. Kommer også fra Odense sist sesong. Back med lang fartstid i både den svenske og tyske eliteserien. Som Eskesen er han mest en defensiv back og har masse rutine.

Back Johan Ohlsson, Sverige. Spilte for Weinstock i Arboga, og kommer nå sist fra fransk liga i Morzine. En stabil back som også kan være litt mer offensiv enn de nevnte andre to.

Back Martin Knold, Norge. Trenger vel ingen større beskrivelse, annet enn at det går rykter om at han kommer til å spille for Stjernen ut sesongen.

Løper Truls Navestad, Norge. Gjør comeback på laget, og har virket frisk og god i de treningskampene jeg har sett han spille hittil. I kampen mot Sparta i Stjernehallen var han Stjernens beste etter min mening.

Løper Juha Viiniikainen, Finland. Riktignok ikke ny, siden han var her forrige sesong også, men ble langtidsskadet og fikk ikke vist seg frem så mye. I år virker det som han er tilbake for fullt, og ser ut som en smart og teknisk måljeger.

Løper Patrik Ruiz, Sverige. En riktig måljeger. Spilte riktignok for Tranås i svensk 1.divisjon, men har til gjengjeld også øst inn mål for dem. Dette er også spilleren som sammen med Holøs var de to beste i Iron Man-konkurransen.

Løper Erik Hjalmarsson, Sverige. Kommet fra Nybro i Allsvenskan. En tøffing, som med sin fysiske spillestil, kanskje kan tenne de andre gutta litt når de trenger det med noen saftige taklinger. Kan også plukke en del poeng, og vinner tilbake pucken mye.

Karl Johan Sundt, Norge. Trenger vel heller ingen større beskrivelse, annet enn at Weinstock er fornøyd med han og han har utviklet seg til å bli en defensiv center. Da jeg ikke har fått sett han i noen treningskamper enda, så vet jeg ikke hvordan han er nå, men mener å huske ham som en teknisk god playmaker sist han spilte i Stjernen.

Med det har Weinstock sagt at troppen er spikret. Resten av laget består av lokale gutter, samt spillere som Selvaag og Gerhard Nilsen. Forventer ingen topp-plassering, men tror laget kan overraske.


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 30 aug 07, 16:11
Takker MadMax. Glimrende oppsummering! Akkurat sånn som jeg tenkte, da jeg etterlyste oppsummering!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 aug 07, 19:14

Da ble det ikke noe Knold til stjernen.... synd

 

http://f-b.no/article/20070831/STJERNEN/70831020/1009/AKTUELT

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 01 sep 07, 13:27

Synd for Stjernen ja, men forståelig for Knold. Han ønsket seg jo helst til en proffklubb...der får han også en kontrakt ingen norske klubber kan tilby.

Heldigvis var Knold bare en bonus for Stjernen, han var ikke opprinnelig med i Weinstocks planer.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 01 sep 07, 20:08
jaja da vant stjernen 5-2 over frisk:D  

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 09 sep 07, 20:53
stjernen kliner til med to strake seiere over furuset 7-4   og over comet 2-1:D:D:D:D

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 11 sep 07, 20:27
Neste kamp er da seriekamp mot Vålerenga på Jordal Amfi. Red Beavers setter opp buss til kampen, og bussen kjører fra Stjernehallen klokka 18:00. Alle Stjernenfans bør møte opp og bli med å lage liv!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 14:25

Opprinnelig postet av hedvalen
stjernen kliner til med to strake seiere over furuset 7-4   og over comet 2-1:D:D:D:D

 

hurra, vi slo comet og frisk... jaggu! hehe, neida, bare tulla. Bra det.

 

Når begynner serien da?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 12 sep 07, 16:03

nå skal ikke du komme her å være nesevis unge mann   hehe   er glad for alle seiere da,,,

vi har en knall tøff start på torsdag (imorgen)   mot enga borte.    

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 sep 07, 17:14
Opprinnelig postet av hedvalen

nå skal ikke du komme her å være nesevis unge mann   hehe   er glad for alle seiere da,,,

vi har en knall tøff start på torsdag (imorgen)   mot enga borte.    

 

hehe, nesevis..  joa... litt kanskje.. hehe så klart det er bra med alle seiere som kommer =)

 

Allerede i morra ja.. artig...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 13 sep 07, 22:24

Dæven døtte! Stjernen slo Enga i sudden. Dette var overraskende bra!! Møt opp i hallen til tirsdag guttær.

Kankskje Uffe kan utrette mirakler???

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 sep 07, 22:31
Utrolig morsom start på sesongen og et imponerende resultat. Glemte helt at kampen gikk på TV, og fikk bare sett 3. periode pluss sudden. Stjernen spilte veldig solid defensivt og Stephen Murphy stod stort i mål. De første 10 minuttene av 3. periode skapte Stjernen en del fremover også, men etter at VIF utlignet til 2-2 så var jeg faktisk ganske sikker på at de skulle vinne. De skrudde opp tempoet en del og fikk noen farlige avslutninger (blant annet stolpetreff), viste rett og slett at de nok er et bedre hockeylag enn Stjernen, men i dag synes jeg likevel Stjernen fortjente poengene. Det var herlig å se den gå inn i sudden!


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 11 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340