Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 aug 07, 18:05
Austnes, soner han ikke karantene da ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 aug 07, 18:06
Opprinnelig postet av Bob Page
Austnes, soner han ikke karantene da ?

Nei. Bahoken og Aarøy soner karantene. Austnes spiller fra start.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 aug 07, 18:08
ah, my mistake...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 07, 20:56
Sannsynlig FFK-lag:

Rami Shaaban – Johan Sjøberg, Partik Gerrbrand, Raio Piiroja, Mikka Multaharju – John Anders Bjørkøy, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Raymond Kvisvik – Tarik Elyuonoussi, Gardar Johansson

Link

---------------------------

http://keiko99.net


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 04 aug 07, 20:58
Ser fint ut det der! Med Tarik på topp! Han liker seg jo der best!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 aug 07, 21:39

Vi kommer til å kveste døm!!   For første gang i år (!!!) har jeg 100 % trua på seier... Så da skjærer det seg vel... :)

Likte den sannsynlige lagoppstillinga og... flott midtbane!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 aug 07, 21:39

Opprinnelig postet av keiko99
Sannsynlig FFK-lag:

Rami Shaaban – Johan Sjøberg, Partik Gerrbrand, Raio Piiroja, Mikka Multaharju – John Anders Bjørkøy, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Raymond Kvisvik – Tarik Elyuonoussi, Gardar Johansson

Link

Grønnis gjør isåfall et veldig dårlig valg ved å sette ut PAC. PAC har hatt sin beste periode i FFK drakt og belønnes med benken etter en karantene. Merkelig all den tid SJøberg ikke er noen typisk back, og ikke har spilt seg rett inn på laget etter 2 opptredner på pari.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 aug 07, 21:44
Opprinnelig postet av Olavesen

Vi kommer til å kveste døm!!   For første gang i år (!!!) har jeg 100 % trua på seier... Så da skjærer det seg vel... :)

Likte den sannsynlige lagoppstillinga og... flott midtbane!!

AaFK kommer til å få det hett mellom ørene på stadion imorgen!! FFK kommer til å kjøre over dem i 90 minutter!.....VI KNUSER DEM!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 aug 07, 21:57
Skjønner absolutt ikke tankegangen til Anders. PAC på sidelinjen når Mikka er på banen, tull!
PAC startet høsten bra, og han har hatt en tendens til å være god på høsten. Mikka løper mye, men det holder ikke. Svensken over på venstre og PAC på høyre!

---------------------------

Gashi!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 aug 07, 22:00
Endret: 04 aug 07, 22:01

Stor kamp i Fredrikstad

Kampen:
Fredrikstad er kanskje rent oddsmessig favoritter, men det er mer sannsynlig at Fredrikstad ikke vinner kampen enn at de vinner den. Det er to lag som ikke har tapt noe særlig med kamper i det siste som møtes og begge har muligheten til å ta steget oppover på tabellen og for alvor distansere seg fra nedrykksstriden. Lagene er jevnt matchet og uavgjort er et like bra veddemål som noe annet.

Virker som de svever i Aalesund for tiden. Men de kommer fort ned på jorda igjen imorgen


---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 07, 22:23
djpete. Grunnen kan være at Aalesund har en meget rask kant spiller som jeg antar at grønnhagen har vurdert Johan Sjøberg bedre en pac.

---------------------------

http://keiko99.net


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 aug 07, 22:54
Idioti og ikke stare med Pål Andre på back, han kan ihvertfall komme seg til linja for og legge innlegg, noe svært få FFK spillere kan!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 04 aug 07, 23:14

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Idioti og ikke stare med Pål Andre på back, han kan ihvertfall komme seg til linja for og legge innlegg, noe svært få FFK spillere kan!!

 

Spørs hvordan man ser det, er vel ikke sikkert at de anser det som det viktigste gitt at Austnes spiller. Minnes PAC var særdeles svimmel på CL-stadion når Austnes herja med vår høyreside...

Nå kommer det jo ann på hvem som blir høyre kant også, men det blir utvilsomt viktig å demme opp for Lasse Olsen og Austnes. Setter Wehrman seg i respekt hos Fjørtoft før det er gått 5 minutter også tror jeg FFK får en relativt enkel oppgave, i alle fall frem til ballen skal i mål

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 aug 07, 23:15

Opprinnelig postet av keiko99
djpete. Grunnen kan være at Aalesund har en meget rask kant spiller som jeg antar at grønnhagen har vurdert Johan Sjøberg bedre en pac.

On han er rask spiller vel mindre rolle, PAC er dessuten kjappere en Sjøberg, så det argumentet blir avspist. Husker PAC hade problemer med han sist, men da var formen en helt annen en i det siste.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 07, 23:20
skjønner, men jeg bare gjetter litt

---------------------------

http://keiko99.net


aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 05 aug 07, 02:15

Opprinnelig postet av KeJ
Setter Wehrman seg i respekt hos Fjørtoft før det er gått 5 minutter også tror jeg FFK får en relativt enkel oppgave, i alle fall frem til ballen skal i mål

Fjørtoft sitter på benken


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 05 aug 07, 02:22
Opprinnelig postet av aaleby

Opprinnelig postet av KeJ
Setter Wehrman seg i respekt hos Fjørtoft før det er gått 5 minutter også tror jeg FFK får en relativt enkel oppgave, i alle fall frem til ballen skal i mål

Fjørtoft sitter på benken



Spiller liten rolle.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 aug 07, 09:21

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Idioti og ikke stare med Pål Andre på back, han kan ihvertfall komme seg til linja for og legge innlegg, noe svært få FFK spillere kan!!

Enig, PAC er i form, og uthvilt. Han må bare starte denne kampen!

---------------------------

RednWhite


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 05 aug 07, 09:28
Jeg mener at,hvis man starter med noen andre enn Pål Andre på høyrebeck så gjør man en stor feil,PAChar vært blant ffks beste i de siste kampene....la han spillle,og la oss slutte å mase om "krise" på høyreback"

---------------------------

PÅL


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 aug 07, 09:40

Miika var jo en av våre beste mot Lyn!! Har helt klart ikke gjort seg bort i de siste kampene.. Og Sjøberg er bedre på høyre enn venstre back.. PAC har også spilt bra døm 2 siste kampene sine, men detta er ikke noe dumt valg av Grønis etter min mening.. Liker også spissparet i dag.. Og håper West får mer enn bare 10 min på slutten, hvis vi leder blir han viktig i bakrommet i 2 omgang



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 7 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3