Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

aaleby

Knøttespiller
Ble medlem: 28 okt 05
Innlegg: 29

Lagt til: 31 jul 07, 19:45
Endret: 31 jul 07, 19:46
Opprinnelig postet av benksliter`n
Han mener vel at FFK er en større klubb enn Aafk. FFK har 106 mill i budsjett denne sesongen. Det gjør klubben til en av de store i Norge.Vet ikke hvor mye Aafk har...men det er vel nesten halvparten av FFK-budsjettet?


Den godeste Morgan har vel uttalt at FFK måtte opp i godt over 90 mill for i det hele tatt kunne ha samme økonomiske muskler som fjoråret, grunnet alle kostnader forbundet med den nye stadionen.  Dere har nok et mer romslig budsjett enn AaFK, hvis budsjett ligger på ca 70 mill, men langt unna det doble.

PS. Onkelen min er kulere enn din

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 19:50
Endret: 31 jul 07, 19:51

Hadde Aafk vunnet en cup eller serie-tittel neste år,så hadde nok ikke den vært glemt i Aalesund om hundre år. Tror heller ikke dere hadde støpt om pokalene og brent diplomene fordi det var en parantes i historien. Jeg kjenner selv noen av de som tok mange seriegull og cupgull for FFK. Jeg ser dem ofte på stadion også. Hvorfor skal de være en parantes i historien? Jo fordi....misunnelige supportere fra andre klubber ønsker dette.

FFK er en institusjon og aristokrat i norsk fotball

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 19:54
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hadde Aafk vunnet en cup eller serie-tittel neste år,så hadde nok ikke den vært glemt i Aalesund om hundre år. Tror heller ikke dere hadde støpt om pokalene og brent diplomene fordi det var en parantes i historien. Jeg kjenner selv noen av de som tok mange seriegull og cupgull for FFK. Jeg ser dem ofte på stadion også. Hvorfor skal de være en parantes i historien? Jo fordi....misunnelige supportere fra andre klubber ønsker dette.

FFK er en institusjon og aristokrat i norsk fotball

Brann er jo ein større klubb enn FFK sjølv om dei ikkje har vunnet serien sidan 1963. Det går ikkje berre på antall seriemesterskap. Det er jo ei grense for kor lenge ein kan klamre seg til historia . Då er vel Mjøndalen og Mjølner større enn Aafk pr dags dato også? :)


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 19:59
Opprinnelig postet av Aafk2007
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hadde Aafk vunnet en cup eller serie-tittel neste år,så hadde nok ikke den vært glemt i Aalesund om hundre år. Tror heller ikke dere hadde støpt om pokalene og brent diplomene fordi det var en parantes i historien. Jeg kjenner selv noen av de som tok mange seriegull og cupgull for FFK. Jeg ser dem ofte på stadion også. Hvorfor skal de være en parantes i historien? Jo fordi....misunnelige supportere fra andre klubber ønsker dette.

FFK er en institusjon og aristokrat i norsk fotball

Brann er jo ein større klubb enn FFK sjølv om dei ikkje har vunnet serien sidan 1963. Det går ikkje berre på antall seriemesterskap. Det er jo ei grense for kor lenge ein kan klamre seg til historia . Då er vel Mjøndalen og Mjølner større enn Aafk pr dags dato også? :)

De er null og nix! Mulig Mjøndalen tok cupen da?Husker ikke helt.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 jul 07, 19:59
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 20:00
Hehe. Då er vi vel uenige der då. Men det betyr ikkje at du har rett :P

Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 20:00

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 20:07
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.

Bare kom tilbake,når dere har vunnet noe,så skal jeg gratulere dere

Forøvrig,så ser det lyst ut for Aafk nå. Det virker som dere nå har et lag som vil overleve i Tippeligaen på deres tredje forsøk. Håper det ,fordi Aafk er et fargerikt lag med mye entusiasme

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 31 jul 07, 20:24
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.

Bare kom tilbake,når dere har vunnet noe,så skal jeg gratulere dere

Forøvrig,så ser det lyst ut for Aafk nå. Det virker som dere nå har et lag som vil overleve i Tippeligaen på deres tredje forsøk. Håper det ,fordi Aafk er et fargerikt lag med mye entusiasme

Då skal eg vise storsinn også benkeslitern! Eg ser mykje heller FFK i eliteserien enn Start, Strømsgodset, Odd, Tromsø og Sandefjord


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 jul 07, 20:30
Opprinnelig postet av Aafk2007
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal hele kamptråden bli en "pappa`n min har større tiss enn pappa`n din"-diskusjon?

 

Nei for all del. No var det ikkje eg som starta den karusellen. Men eg skal ikkje bidra meir til at tråden skal ta ei sånn utvikling.

Bare kom tilbake,når dere har vunnet noe,så skal jeg gratulere dere

Forøvrig,så ser det lyst ut for Aafk nå. Det virker som dere nå har et lag som vil overleve i Tippeligaen på deres tredje forsøk. Håper det ,fordi Aafk er et fargerikt lag med mye entusiasme

Då skal eg vise storsinn også benkeslitern! Eg ser mykje heller FFK i eliteserien enn Start, Strømsgodset, Odd, Tromsø og Sandefjord

Takk for det  

Tror neppe Start-supportere sier det samme. Der nede har de begynt å hate FFK. Lurer på hvorfor he he he....

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 aug 07, 09:47

Hva med å prøve Brian West på høyre kant??

 

                          Rami

PAC         Raio          Patrick      Sjøberg

Brian      Ardian       Kasey         Kvisvik

              Gardar         Tarik

 

 

ser da at kaptein Jonna er ute, men han kan vel brukes som venstre kant, hvis kvisvik fortsatt sliter litt med noe virus eller noe (utalte at han ikke hadde hold lenge i kampen mot lyn)

 

Evt kan vel dette prøves:

 

                               Rami

PAC          Raio          Patrick              Sjøberg

Jonna        Ardian        Kasey             Tarik

                  Gardar          West

 

Tarik og kvisvik byttet jo ofte side i 4-3-3 formasjonen, må da gå an dette også?!

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 07, 10:42
syns du kom med fine forslag jeg

---------------------------

http://keiko99.net


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 aug 07, 12:24
Syns Kvisvik skal spille så mye han orker! Han har et fotballhode som få. Det så man også da han kom inn mot Lyn

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 01 aug 07, 12:28
Hvis Kvisvik ikke orker mer enn en omgang synes jeg han skal være innbytter. De fleste lagene setter frimerke på Kvisvik. Men det blir vanskeligere utover i kampen. De orker ikke å være oppe i han til enhver tid etter som kampen går. Han burde helt klart få mer enn 10 min, som mot Lyn. Komme inn rett etter pause er nok ikke så dumt. Men dette vet vel Grönnis bedre enn de fleste av oss. Men det er jo artid å synse litt.

---------------------------

Fredd


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 aug 07, 12:41
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

ser da at kaptein Jonna er ute, men han kan vel brukes som venstre kant, hvis kvisvik fortsatt sliter litt med noe virus eller noe (utalte at han ikke hadde hold lenge i kampen mot lyn)


Jonna ute? Han har sona sin ene kamp, han, vel? Han spilte ikke mot Lyn måvite.

West er ellers ingen ving-spiller, i mine øyne. Han passer bra som en rettvendt spiss som ligger 4 meter fra offsidegrensa for å få fart gjennom.

Jeg mener også at West har framvist litt fotballhode i det siste, og sånn sett blir det jo en vanvittig overgang når Fofana bytter med West, den ene eller den andre veien.

Og jeg har sagt det før: West med Kvisvik på banen er noe helt annet enn West uten Kvisvik. Kvisvik er en av de få som har de egenskaper som trengs for å sette opp West alene med keeper på regelmessig basis!

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 01 aug 07, 12:45
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

ser da at kaptein Jonna er ute, men han kan vel brukes som venstre kant, hvis kvisvik fortsatt sliter litt med noe virus eller noe (utalte at han ikke hadde hold lenge i kampen mot lyn)


Jonna ute? Han har sona sin ene kamp, han, vel? Han spilte ikke mot Lyn måvite.

Han sikter vel til at Jonna ikke står oppført på hans forslag til lagoppstilling...


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 01 aug 07, 13:32
Tror ikke det er virus Kvisvik sliter med. Det som derimot er sagt, er at han har hatt smerter i øvre del av låret. Sannsynligvis en lett strekk eller noe i den duren. Håper han blir spilleklar til helgen. Og da tror jeg dette blir laget.

Shaaban - PAC, Patrick, Raio, Sjöberg - Jonna, Gashi, Wehrman, Kvisvik - Tarik, Gardar

Dersom Kvisvik starter på benken, mistenker jeg at det blir Multaharju som starter på hans plass. Uansett - denne kampen har jeg godfølelse foran. Høstens første 3 poenger blir garantert sanket mot Aalesund!

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Aafk2007

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 jul 07
Innlegg: 13

Lagt til: 01 aug 07, 14:13

Opprinnelig postet av RC2
Uansett - denne kampen har jeg godfølelse foran. Høstens første 3 poenger blir garantert sanket mot Aalesund!

Den har eg høyrt i omtremt alle bortekampane i år. Men det har no blitt ein del poeng likevel. Mulig du får rett, men det er slett ikkje garantert som du seier. Nevner:

Strømsgodset - Aafk 0-4
Tromsø- Aafk 0-2
Start- Aafk 1-2
Lyn - Aafk 0-0
Rosenborg - Aafk 2-2
Brann - Aafk 2-1
Sandefjord - Aafk 3-0
Odd - Aafk 3-0

Legg merke til at dei 2 tapa mot Sandefjord og Odd kom i den elendige starten då Aafk sleit fælt med formasjonane. Dette blir ein jamn kamp med spenning til døra spår eg..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 aug 07, 14:52
Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

ser da at kaptein Jonna er ute, men han kan vel brukes som venstre kant, hvis kvisvik fortsatt sliter litt med noe virus eller noe (utalte at han ikke hadde hold lenge i kampen mot lyn)


Jonna ute? Han har sona sin ene kamp, han, vel? Han spilte ikke mot Lyn måvite.


 

jeg mener ute av mitt forslag til lagoppstilling...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 aug 07, 17:12
Opprinnelig postet av Aafk2007

Opprinnelig postet av RC2
Uansett - denne kampen har jeg godfølelse foran. Høstens første 3 poenger blir garantert sanket mot Aalesund!

Den har eg høyrt i omtremt alle bortekampane i år. Men det har no blitt ein del poeng likevel. Mulig du får rett, men det er slett ikkje garantert som du seier. Nevner:

Strømsgodset - Aafk 0-4
Tromsø- Aafk 0-2
Start- Aafk 1-2
Lyn - Aafk 0-0
Rosenborg - Aafk 2-2
Brann - Aafk 2-1
Sandefjord - Aafk 3-0
Odd - Aafk 3-0

Legg merke til at dei 2 tapa mot Sandefjord og Odd kom i den elendige starten då Aafk sleit fælt med formasjonane. Dette blir ein jamn kamp med spenning til døra spår eg..

Riktig at Aalesund har vært gode i det siste,men her taper dere desverre. FFK har lukket døra bak Shabaan.Ikke lett å score på et meget godt deffensivt FFK om dagen. Og denne kampen vil FFK vinne. De stiller med det beste laget i år,med Bjørkøy og PAC tilbake fra karantene.Tipper det kommer til å bli et stort trykk mot Aalesund`s mål.Ballbestittelse til FFK på kanskje mellom 65-80%.Her må nok Aalesund satse på kontringer.Tipper Aalesund får like få sjanser som Lillestrøm.Så dere må være effektive for å dra med dere poeng.Jeg er ikke mest redd for Aalesund,men effektiviteten til FFK foran mål. Hvis ikke FFK får sving på effektiviteten,så blir dette en jevn kamp. Aafk har hadt flyten i det siste,mens FFK har hadt mye stang ut og uavgjorte i det siste. Det snur i denne kampen

Sjanser Aafk 3-5 FFK 8-12

FFK-Aafk 4-1 Mål: FFK Gardar 2 ,Tarik og Gashi ;  Aafk Silva

Denne kampen løsner det for FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3